quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
Breng me niet op ideeën wil jequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik verveel me dood. Heb de neiging om alvast een nieuwe jeugdspeler te scouten. Maar dan weet ik nu al dat ik me over 2 minuten alwéér helemaal dood verveel, aangezien ik al anderhalf seizoen geen fatsoenlijke jeugdspeler heb gescout
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehoudenquote:
Dan kan ik je verwelkomen in mijn club. Ieder jaar weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehouden
Tja.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja maar mn jeugdteam speelt pas weer zaterdag...da's zonde
niet 2 voor de prijs van 1?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
quote:Congratulations nielsrop!
You have won this Lottery from Flag-Admin Cokmen (1282619)!
[Philippines] Philippines
global Season: 44 Week: 11
XXXXX - Raging Bulls United (764020)
You are playing Away on Hosts ground.
Please challenge the host now and don't make challenges to other teams.
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Prima. Ik hoop dat hij gewoon ermee door wil.
Ik ben overigens zaterdag gewoon thuis, dus eventueel wil ik het wel doen en zo. Alleen moet jij hem sowieso sluiten...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los dan
Schrikquote:
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Drassss het volgende:
Vannacht weer training. Ik wil popperssssssss zien.
15 man passing training gehad dus ook hier moet dat gewoon goedkomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |