Same here....quote:
Wie wil je echt zien morgen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:43 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Same here....Ben er helemaal klaar voor
Ik ben niet zo bekend met de bands die je opnoemtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wil je echt zien morgen?
Ik iig Triptykon, God Dethroned, kvelertak
Ik ook haha dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de bands die je opnoemt
Ik wil sowieso Gojira, Arch Enemy en Immortal zien. Ik wil alles zien maar voornamelijk die 3
Je wil zelf niet gaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb 2 kaartjes over, omdat vriendinnetje op t laatste moment niet mee kan. Voor diegene die zo nog geen kaartje heeft, je kan ze zo op komen halen voor de originele prijs. Ik woon in de buurt van Nijmegen, kan desnoods ook in Nijmegen afspreken.
Oh mijn huisgenoot gaat mee.quote:
Gezelligquote:
Dat wordt gezellig, want iemand die ik ken gaat er ook heen, en dat is niet zo'n lief jongetje. Huisgenoot wil zijn hoofd eraf trekken.quote:
Doe dat dat bij Immortal dat past wel een beetje bij die bandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig, want iemand die ik ken gaat er ook heen, en dat is niet zo'n lief jongetje. Huisgenoot wil zijn hoofd eraf trekken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook haha dus dat gaat helemaal goed komen
Zeg Tijnbrein ik heb je niet gezien gister...quote:
Zeker enige minpunt was de terug reis. Ik heb zo ongeveer heel Nederland gezien met de treinquote:Op zondag 3 juli 2011 09:38 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Zeg Tijnbrein ik heb je niet gezien gister...
Wel naar je zin gehad?
Ik vond doe Valient Thorr helemaal niets... Saai zelfs...quote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker enige minpunt was de terug reis. Ik heb zo ongeveer heel Nederland gezien met de treinDoor een stroomstoring moest ik via Den Bosch naar Utrecht om weer thuis te komen. En bedankt 75 minuten langer onderweg.
Verder een uitstekende dag gehad.
Hoogtepunten: Gojira, Ghost, Kvertertak
De rest wel goeie shows. Alhoewel ik Agnostic Front vond tegenvallen
Valient Thorr heb ik ook niet gekeken.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:35 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik vond doe Valient Thorr helemaal niets... Saai zelfs...
Gojira was echt fantastisch
Kvelertak kreeg ik niet helemaal mee omdat ze al aan 't optreden waren toen ik aankwam. Hoorde van een goede vriend dat de zanger wilde crowdsurfen ofzo... Maar dat 't publiek 'm niet opving?![]()
Ghost was anders dan ik verwacht had, maar zeker niet slecht![]()
Agnostic Front vond ik ook niet zo speciaal.
Dark Tranquillity vond ik dan wel weer heel goed.
Nee maar dan komt er bij nog dat er bij het podium een bordje stond:quote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valient Thorr heb ik ook niet gekeken.
Oh dat heb ik gemist. Maar ik zou een dikke man met bierbuik ook niet opvangen
Oh ja dat is waarquote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Nee maar dan komt er bij nog dat er bij het podium een bordje stond:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt jammer dat ik dat niet gezien heb hahahaquote:
Ik eigenlijk alleen een shirt van God Dethroned.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:02 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik dat niet gezien heb hahaha
Heb wel een paar leuke dingetjes gekocht daar trouwens
Geen 666? Gemisten kans. Gaaf dingquote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik heb 3 shirtjes en een collector's item:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiervan zijn er maar 1000 gemaakt schijnt het...
Je zou het bijna denken he... 666 ipv 1000... Het had een meer passend aantal voor Watain geweest hahaquote:
Cool dat jij er dan nog eentje hebt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:26 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he... 666 ipv 1000... Het had een meer passend aantal voor Watain geweest haha
Ja echt een heel gaaf ding, het is niet eens meer te bestellen via hun platenlabel...
De gitarist in die rolstoel dat was cool. Parkway Drive was onverwacht best tof. Ik kende ze eigenlijk nietquote:Op zondag 3 juli 2011 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Vooral genoten van Agnostic Front en Parkway Drive, voor de rest.. Nah niet heel boeiend. Ben ook om een uur of 6 weer naar huis gegaan want ik had er geen zin meer in. Kwam mede door de Juup en het gebrek aan toffe bands 's avonds.
Ook nog een tof PD shirt gekocht
Ik wel. Maar inderdaad, die gitaristquote:Op zondag 3 juli 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De gitarist in die rolstoel dat was cool. Parkway Drive was onverwacht best tof. Ik kende ze eigenlijk niet
Zeker, menig band die de hele toer zou hebben afgezegd om zoiets lulligsquote:Op zondag 3 juli 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel. Maar inderdaad, die gitaristMaar je meot toch wat als je een gipspoot hebt.
Nouja Parkway drive is ook wel een band die zoiets in hun voordeel gebruikt, stomme rolstoelstunts op het podium enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, menig band die de hele toer zou hebben afgezegd om zoiets lulligs
Zo hoort het ook. Wat nou niet spelen? Je hart klopt, je ademt nog en je hebt hersenactiviteit. Hop spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja Parkway drive is ook wel een band die zoiets in hun voordeel gebruikt, stomme rolstoelstunts op het podium enzo.
Inderdaad. Zolang ze hun armen niet breken.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Wat nou niet spelen? Je hart klopt, je ademt nog en je hebt hersenactiviteit. Hop spelen
Ik heb er geen gezien iig.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er trouwens nog een mini fokmeet geweest?
Ik was met 1, maar verder had ik geen idee van wie erheen gingen.quote:
Wie?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was met 1, maar verder had ik geen idee van wie erheen gingen.
Giertjequote:
ken ik nietquote:
Oke. hoopte je op Merel- ?quote:
Jaquote:
Die houdt niet van metal joh gek, die houdt van negermuziek.quote:
Ach als dat het enige is.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die houdt niet van metal joh gek, die houdt van negermuziek.
wat het enige?quote:
Geen dankquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Giertje het volgende:
was een mooi feesie wel eindelijk immortal gezien
bedankt DW
Dat ze geen smaak heeft. hahaquote:
wheheheheheheh D:quote:
Mooie foto's.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:40 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]