Oke PM danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan geen dm's ontvangen
Geven ze fap en swaffel lessen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog even trainen/douchen en eten voordat Utreg begint
PIEL IK VRAAG JE WATquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Piel, vind je het wat eigenlijk?
KIJK DEZE MAN, HIJ BEGRIJPT 'T.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog even trainen/douchen en eten voordat Utreg begint
Snufquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WEER EEN CHICKIE IN HET TOPIK HAND IN JE BROEK
Ben jij zo een eckte nicotinejunk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk. Denk je dat ik het een week kan volhouden zonder roken?
Gaat prima zo, ben persoonlijk wat meer van house met veel vocals, maar dit is prima om aan te horenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Piel, vind je het wat eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik train thuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geven ze fap en swaffel lessen?
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar Heloef, ik kap hem af, dan kan jij!
Yepzquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij zo een eckte nicotinejunk?
sorry moppie!quote:
NOU DE TJIKS BLIJVEN MAAR BINNENKOMEN WAT IS DEZENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat gaan die topics ja langzaam
Saaang, kijk dezen boy hosselen!quote:
We hebben ontdekt dat Snuf er weer is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NOU DE TJIKS BLIJVEN MAAR BINNENKOMEN WAT IS DEZEN
Hoi DVquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hebben ontdekt dat Snuf er weer is.
ja ik was er gisteren de hele dag nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die bruine flavour, jwz.quote:
Dag sabinen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gezien, heb een baggerstem dusquote:
Ik hoor rapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even bevestigen als er geluid is?
I canquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
Ja, prima. Lekker rustig, we gaan weer een avondje radio luisterenquote:
Awo rustug, kijk dezen chocolate boy die chimeidz hosselen!quote:
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
IK STOND GISTEREN BOVENAAN IN DE STATISTIEKENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja ik was er gisteren de hele dag niet
DREAMCATCHER PWNTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK STOND GISTEREN BOVENAAN IN DE STATISTIEKEN
Faka met jou dangzzquote:
Eerst pics van de ragboerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje, wil je nog een date met mij?
Hé, hier is het origineel.quote:
Ik weet hoe ie er uit ziet.quote:
Oh dat ben jij dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoi DV, je hebt een krabbel van je boy
En? Vond je het ergens op lijken?quote:
Ik durf nietquote:
Daaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga er van tussen.. tot later lieve mensjes![]()
Niet garppig Dalando.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het zal allemaal wel, Ragboeg / Raggast, als jullie daar blij van worden...quote:
Jouw reactie...quote:
quote:
Ewa chocolate broeder, laat dezen zemmels vriend, kijk ze haten op onze indo flavour.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, Ragboeg / Raggast, als jullie daar blij van worden...
Haal het eruit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
Er zit wat in mijn oog doet fokking pijn.
Het is je vingerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
Er zit wat in mijn oog doet fokking pijn.
Die mannetje Piel begrijpt, heloef de bijlmerboy ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ewa chocolate broeder, laat dezen zemmels vriend, kijk ze haten op onze indo flavour.
Bitches willen haten, maar moeten niet kome pratee
Was het leven maar zo simpelquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen. Negatief kan je dus niet verwachten.
Clowsnpak "TYPO MUHHAHAHAHHaquote:
klopt jaquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neeik dacht gewoon een wildvreemde die toevallig sharr kende.
Dat ik dat kan beamen!quote:
Het is nou afgelopenquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
En hiervoor heb ik hakuna matata afgezet?
Verbodsbord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Ja ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JEANNYYYYYYY Quit living on dreamsssssssssss
Ik vind dit zo'n heerlijk meeblernummer
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
WAT IS DIT MIJN REACTIES KOMEN NA TWINTIG MINUTEN LADEN PAS AAN
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
VERZOEKJEN HELOEF:
Grandmaster Flash - The Message
Sabinen kom je met mij salsa dansen?quote:
Ik weet vriend, maar je kent de gezegde toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar Pielleke, dit is het zomermeisje: Fotoboek van User
Als ik haar doe kan ik mijn reisje naar Pattaya afzeggen.
Zo'n hekel aan de Macarena?quote:
Ja leuk he. FOK! houdt rekening met mn koppijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Fok doet trouwens weer wat traagjes vandaag.....
Ik kan geen van beiden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sabinen kom je met mij salsa dansen?
Of charleston.. meer kan ik niet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan geen van beiden.
Leer mij.
Juistem, neppe shit, lemming alles.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
Chocolate boy, heb je gezien ze hebben die topique dichtgegooid?
SwJ is ook een eckte eckte baas. Kijk hem die slotjens hosselen alles.
Behoorlijkquote:
Ik offer mezelf op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Graseter het volgende:
Ik ben goed heel goed in de dinkiesdans, wie wil hem samen met mij dansen?
Mijn hoofdpijn is hier ook geen fan van hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
CAN'T TOUCH THIS!
Huppelmuts, ontmute hem!
Geyl. Ben je lesbisch?quote:
Ik snap het niet japemans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef JApieman het volgende:
7,3 op ak terwijl ik eigenlijk een 6,8 had. Niet slecht?
HEEE MACARENA.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mooi dan gaan wij zelf de dinkiesdans doen.
Hihiquote:
nou kijk, op internet staan onze cijfers he. En ik had dus een 6,8 gehaald maar er staat een 7,3quote:
Jij begrijpt.. Jij voelt die dingen ook jewaitz.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik weet vriend, maar je kent de gezegde toch?
2 chimeidz van 9 zijn ook 18 mattie.
Ja ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga zo heus wel naar de winkel voor peuken. Word al gek bij het idee dat ik straks niks meer te roken heb
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heet Bart maar vooruit.
HEEE SABINE.
Niet roken door de koppijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ook altijd![]()
Ook al rook je gewoon niet door de koppijn, je moet ze toch ergens in huis hebben voor het geval dat
Internet heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
nou kijk, op internet staan onze cijfers he. En ik had dus een 6,8 gehaald maar er staat een 7,3
Met migraine is het soms moeilijk te rokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet roken door de koppijn?![]()
Wat zeg jij nou voor een raar iets
Ja hij noemde m'n naam ook al 2xquote:
Whuuut?quote:
Ik heb nu gewoon last van spanning/zenuwen. Dat uit zich bij mij altijd leuk. Buikpijn, hoofdpijn, misselijk, koortsig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Met migraine is het soms moeilijk te roken
Daar kan ik je niet bij helpenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon last van spanning/zenuwen. Dat uit zich bij mij altijd leuk. Buikpijn, hoofdpijn, misselijk, koortsig.
Seks kan het verhelpen maar ja
Ik rook ook niet, roken is lame.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
Waarom rook iedereen hierIK HOOR ER NIET BIJ
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan echt dansen. Ik heb op stijldansen gezeten lang geleden. De dames worden helemaal gek als ze sensueel met mij gaan dansen. Dan willen ze mijn lange zwarte haren strelen...
Japebaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, roken is lame.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef Snuf. het volgende:
Waarom rook iedereen hierIK HOOR ER NIET BIJ
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, roken is lame.
Ja alleen door de zenuwen steek je nog sneller 1 opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet bij helpen
Ga dan maar peuken halen inderdaad, roken helpt mij over het algemeen wel bij spanning en zenuwen
Je rughaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan echt dansen. Ik heb op stijldansen gezeten lang geleden. De dames worden helemaal gek als ze sensueel met mij gaan dansen. Dan willen ze mijn lange zwarte haren strelen...
Ik heb geen rughaar.quote:
Iedere man heeft rughaarquote:
quote:
klonenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
the music sounds better with my clone jaapie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]Nee hoor want ik zei man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is dan ook een kloon van mij he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BTW Spouwerranger is ook een kloon van mij maar ik doe alsof hij nu aan het eten is.
quote:
Echt wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook een kloon van mij he.
Ik heb meer haar op mijn borst dan jij op je doos!!!!!!quote:
Ach, een schizofreen is nooit alleen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nu dan best wel autistisch aan het doen
Kale kano hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb meer haar op mijn borst dan jij op je doos!!!!!!![]()
Alweer wijze woorden van Snuf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach, een schizofreen is nooit alleen!
Zolang het daar bij blijftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
Dreamcatcher zullen wij samen dreams catchen?
Ken ik die al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal zometeen een kloon van mij onthullen.
Het is tevens mijn beste kloon, al gebruik ik hem amper.
DjKoelkast?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal zometeen een kloon van mij onthullen.
Het is tevens mijn beste kloon, al gebruik ik hem amper.
Nitrouz is een kloon van mc-Piel.quote:
ssssssst!quote:
nee, maar het is wel warm hier!quote:
Hier is het koud, alweerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
nee, maar het is wel warm hier!
Ik ga maar eens wat kleren uit doen![]()
hihihihi
Moet je niet roken? NICOTINE NICOTINE NICOTINE! GEZELLIGHEID ENZO!quote:
Mijn lichaam is pas kunst...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De kunstzinnige gedachte. Wat doe je
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je niet roken? NICOTINE NICOTINE NICOTINE! GEZELLIGHEID ENZO!![]()
![]()
Ik ben lekker een week gestoptquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord niet meer van mijn kloon
En ook niet welk email adres ik heb gebruikt
quote:
Mag ik ook komen (in de bruid?)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef Graseter het volgende:
In September gaan ik met Dromenvangertje naar Venetie voor onze bruiloft.
nijsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
A TENK JOE, I WILL SEE IT THROUGH THE FINGERS THIS TIME
JIJ WEET WAAR IE VANDAAN KOMTquote:
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
OKE IK GA ETEN BOYS LEKKER SHOARMA IS HIER READY TO EAT. TOT ZO
2 BROODJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes aan die schapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
2 BROODJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk mijnboysnuf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
2 BROODJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Snuf. het volgende:
2 BROODJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik trap nu de frietpan even aan!
Potje witte bonen in tomatensaus erbij, en een uitje schillen voor over de mayo heen
Ik heb al gegeten Dromenvangertje. Jij ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom gaat iedereen nu pas eten. Nu wil ik ook eten.
Wie komt tegen mij racen dangz??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ben 'n tantoelauw spelletje op m'n telefoon aan het zetten!
Een race spelletje met ferrari's enzulks. Baaasch!
Geen garpjes maken.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten Dromenvangertje. Jij ook?
SE Vivaz ( U5i )quote:
Wat heb je gegeten en was het lekker?quote:
Maar vooral, HOEVEEL CALORIEËN ZATEN ERINquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en was het lekker?
Met pindasaus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef sharr het volgende:
Zo ik heb me daar trek in een broodje kaassoufflé.
Dan moet je wel hierheen komen mang! Spel is er iig wel voor jouw telefoon, maar moet verbinden via blauwe tand swa.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, kan ik dan tegen jou spelen met een HTC desire?
Als je met mij gaat dansen zijn dat alleen maar goede herinneringen...quote:
340quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar vooral, HOEVEEL CALORIEËN ZATEN ERIN??!
Oooooh das nie zoveel!quote:
Let je daar echt op?quote:
Ai, blauwe tand doet hier vaak kut man. Ik wil wel proberen, waar woon je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan moet je wel hierheen komen mang! Spel is er iig wel voor jouw telefoon, maar moet verbinden via blauwe tand swa.
Euh, aardappels, spruitjes (quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en was het lekker?
Hutspot en rolladequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, aardappels, spruitjes () en schnitzel
, was wel te eten.
Jij dan?
EN IK WIL PICS.
als je je msn geeft...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, aardappels, spruitjes () en schnitzel
, was wel te eten.
Jij dan?
EN IK WIL PICS.
079 broederrrrr! Zoetje represent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ai, blauwe tand doet hier vaak kut man. Ik wil wel proberen, waar woon je.
Te ver manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
079 broederrrrr! Zoetje represent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |