Jij whatsappt foto's van je diarreequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik die donderdag en vrijdag.
En ik werk in een supermarkt, drukste tijd per jaar
Ik ben wel gebleven. Met vieze buikgriep. Om het half uurtje naar achteren rennen om te kotsen
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
oke, dit dan
[..]
jij moet je pms is lezen dan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij whatsappt foto's van je diarree![]()
En het ergste. Niet eens naar mij. Maar die persoon vond gewoon dat hij dat met mij moest delen
kun je het zinnetje aanpassen waar nu nog dragems staat? met 3 kwijlsmileys? Doe wat je leuk vindquote:
Ja echtquote:
Hahahaha okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kun je het zinnetje aanpassen waar nu nog dragems staat? met 3 kwijlsmileys? Doe wat je leuk vind
ERWINquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb een paar uur aan 2 jingles zitten werken...![]()
terwijl ik eigenlijk het huishouden moest doen![]()
http://soundcloud.com/instability/onzradio-8108139dpths-j001
http://soundcloud.com/instability/onzradio-8108139dpths-j002
De 2e is niet meer dan de voice sample uit de eerste.
Ik ben er trots op.![]()
awquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel of er met de dag minder luisteraars zijn
Daarom ook mijn bekende fokkers ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel of er met de dag minder luisteraars zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb een paar uur aan 2 jingles zitten werken...![]()
terwijl ik eigenlijk het huishouden moest doen![]()
http://soundcloud.com/instability/onzradio-8108139dpths-j001
http://soundcloud.com/instability/onzradio-8108139dpths-j002
De 2e is niet meer dan de voice sample uit de eerste.
Ik ben er trots op.![]()
Ik was vrijdag bij Erwin zn housewarmingpartyquote:
Gewoon op het rooster kijken en djkoelkast, pirania of mij even dm/pmenquote:
Ik heb jou al aangeraaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij Erwin zn housewarmingparty![]()
Wil je me nu aanraken?
quote:
ik durf jou niet aan te raken, want dan ga je mij slaan vanwege mijn splaakgeblek (ticding etc)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij Erwin zn housewarmingparty![]()
Wil je me nu aanraken?
Daar denk ik nog over na... cijferusert klinkt wel lollig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is je dj naam? dj cijferusert?
Ik ben mijn muziekcollectie nog aan het uitbreiden, recentelijk alles kwijtgeraakt door de crash van mijn ext. hdd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon op het rooster kijken en djkoelkast, pirania of mij even dm/pmen
quote:
Jaja, na die vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
draai je mijn verzoekjen asjeblieft ook
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Snuf. het volgende:
Ben ik weer. Is Hardrock Hellelujah al geweest?
Het gaat namelijk nogal lastig onthouden worden als je je username hier neemtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar denk ik nog over na... cijferusert klinkt wel lollig.![]()
![]()
quote:[..]
Ik ben mijn muziekcollectie nog aan het uitbreiden, recentelijk alles kwijtgeraakt door de crash van mijn ext. hdd.
Welk verzoekje niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Goudvis_ het volgende:
hee toon die heb je van youtube gekopieeerd
De Ierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef killerbee911 het volgende:
God is ons mooie Heemskerk ook nog een radio held rijker
Heemskerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef killerbee911 het volgende:
God is ons mooie Heemskerk ook nog een radio held rijker
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welk verzoekje niet?
[..]
De Ier
Wat doe jij hier?
Volg het al een aantal weken maar miste je net altijd precies als je aan het draaien wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welk verzoekje niet?
[..]
De Ier
Wat doe jij hier?
Je kan niet eten tijdens dit nummer dat is respectloos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik moet eten terwijl dit nummer bezig is![]()
Eetsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik moet eten terwijl dit nummer bezig is![]()
Ja maar de nasi is klaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kan niet eten tijdens dit nummer dat is respectloos.
De sleutelquote:
FOEI JIJBUIS JE MAG NIET VAN TOON RIPPEN!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Toon heeft die liedjens allemaal op youtube gezet, dat zien jullie dus gewoon verkeerd
Mehe, lurkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Volg het al een aantal weken maar miste je net altijd precies als je aan het draaien was
Ja dat doe ik professioneelquote:
Nasiquote:
HOMO!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben jij kieskeurig wat eten betreft?Want dat ben ik ook
Kom je ook een keer op visite dan?quote:
Dan fade je hem halverwege toch uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
kkj, jouw verzoekje duurt 8 minuten![]()
Nee helemaal niet, maar bijna alles wat gecombineerd gaat met rijstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben jij kieskeurig wat eten betreft?Want dat ben ik ook
ah, okquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar bijna alles wat gecombineerd gaat met rijst
Dat is niet aardigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dan fade je hem halverwege toch uit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
kkj, jouw verzoekje duurt 8 minuten![]()
Compliment voor Utregquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
Goedenavond, dames en heren, blanken en andersgepigementeerden. Ragboer is weer in het topic en op je beeldscherm.
Jaquote:
Lueken jonne die ragboerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
Goedenavond, dames en heren, blanken en andersgepigementeerden. Ragboer is weer in het topic en op je beeldscherm.
Sorry dat het zo'n crapveresie isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
aaaaah mag wel voor 1 x toch
![]()
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een kut kwaliteit trouwens..doe maar gauw wat anders toon
ik vraag wel wat anders aan.. stop hier maar meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat het zo'n crapveresie is![]()
Sorry. Maar kieskeurig zijn met eten is voor verwende mensen, gelovigen en andersgeïndoctrineerden (zoals vegetarisme en dergelijke).quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry. Maar kieskeurig zijn met eten is voor verwende mensen, gelovigen en andersgeïndoctrineerden (zoals vegetarisme en dergelijke).
ja.quote:
Sowiesoquote:
Dude al die pedopriesters bewijzen dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
Dus jij zegt dat gelovigen homo's zijn?
Nee, dat was een foute benaming, mijn excuses. Moeilijk zijn met eten is voor verwende mensen, gelovigen en andersgeïndoctrineerden. Dat wilde ik zeggen. Homo's zijn meer van het bruine werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
Dus jij zegt dat gelovigen homo's zijn?
das katholiek en das slechts een stroming in het christendom, komt door celibaat enzulksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude al die pedopriesters bewijzen dat hij gelijk heeft
Luistert.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat niemand luisterd![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude al die pedopriesters bewijzen dat hij gelijk heeft
Jaja 8 uurquote:
Ik luister!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
JWZquote:
19 mensen mattie. Onzin radio moet populairder worden. Bijvoorbeeld met een banner op de FP. Al komt dan misschien wel FP volk hierquote:
Ik luister ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vanwege de afgelasting krijgen de Utrechtsupporters in Doetinchem gratis frikandellenquote:
Hahaha nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanwege de afgelasting krijgen de Utrechtsupporters in Doetinchem gratis frikandellen
Het lijkt erop.. alsof je je stem verloren bentquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanwege de afgelasting krijgen de Utrechtsupporters in Doetinchem gratis frikandellen
Alleen ben ik hier...quote:
Dan vraag je voor je verjaardag een mic :p (5 augustus meen ik me te herinnerenquote:
hij heeft al een mic besteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dan vraag je voor je verjaardag een mic :p (5 augustus meen ik me te herinneren)
Ja en ik hierquote:
Zal best wou gewoon even stalkerig overkomen jaquote:
Geluid aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je onz radio op de telefoon luistert?
Vriendin van me wil luisteren.. maar we weten het allebei niet
quote:
In de wiki staat toch wel iets? Eerst wel iigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voor je onwijze hulp
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In de wiki staat toch wel iets? Eerst wel iig
Jouw soort?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Het gaat over mijn soort bij eenvandaag, ik ben ff kijken
Goed in m'n profiel gekekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dan vraag je voor je verjaardag een mic :p (5 augustus meen ik me te herinneren)
Oh.quote:
Welke site ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed in m'n profiel gekeken
Ik had er één besteld, maar schijnt niet op voorraad.. en die site antwoord niet op m'n mail dat ik m'n geld terug wil
Nee dat wist ik nog aangezien je 2 dagen na me moeder jarig wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed in m'n profiel gekeken
Ik had er één besteld, maar schijnt niet op voorraad.. en die site antwoord niet op m'n mail dat ik m'n geld terug wil
Beu.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/
Ah okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog aangezien je 2 dagen na me moeder jarig wasen ik ben gewoon goed in verjaardagen
geen kkj maar knetterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen kkj maar knetter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee iedereen is even aan het genieten van de muziekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oooooooh is iedereen er stil van
Mmm eerst stond het er nog wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb de wiki bekeken.. maar weet nu nog niet hoe ze op de foon onz-radio krijgt![]()
![]()
diep van binnen ben ik ook blont.. denk dat het daar aan ligtquote:
Kan het kloppen dat die het nog niet doet ivm andere server?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb de wiki bekeken.. maar weet nu nog niet hoe ze op de foon onz-radio krijgt![]()
![]()
OK haha ik luisterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
IER BEN JE ER NOG?!
Hierna komt een liedje voor jou
Oh dan had ik ook moeten kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet sexueel gefrustreerden, nee, ongemotiveerde leerlingen
ik ben naar dat ding in de op gegaan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat die het nog niet doet ivm andere server?
Sowieso op android foon heb je de xiia live app nodig
Editors?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Hierna een leuk lietje dat ik heb aangevraagd. En met leuk bedoel ik echt leuk
leuk als in ik vind het ook leuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Hierna een leuk lietje dat ik heb aangevraagd. En met leuk bedoel ik echt leuk
opschieten hierna komt een episch nummer. Nu kan het nog zonder dat je iets mist!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet donders nodig plassen.. maar wil niks van toon missen
quote:
vind ik het nr ook leuk dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
opschieten hierna komt een episch nummer. Nu kan het nog zonder dat je iets mist!
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet donders nodig plassen.. maar wil niks van toon missen
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik het nr ook leuk dan?
Sperzerpwn.quote:
Dan moet je Snuf blamenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga plassen.. krijg buikpijnoweee als het nummer hierna ruk is
Hoi jij.quote:
Hoi Dalando.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Is dit nog steeds dat stinkende metelika?
volgens track informatie jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Is dit nog steeds dat stinkende metelika?
Daniel Lohuesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Ragboer het volgende:
KKJ wat voor Drentse muziek luisterde je dan vandaag?
Skik?
Mooi Wark?
Dat is alles wat ik weer van Drentse muziek
Ik heb wel wat house hoor, als je wiltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
Godverdomme.. ik denk, heeeey! Noot draait lekkere house..
Had ik de verkeerde aangeklikt in winamp..
Krijg ik opeens gitaren te horen![]()
..
Verder ben je echt 'n schatjepatatje hoor Noot
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb wel wat house hoor, als je wilt
Hoi Dalando!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
soms is plassen bijna net zo lekker als klaarkomen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het treft beiden, als je het plassen goed doet, je clitorisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moest glimlachen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Beste vriendin is nu bij me, dus gaat op het moment wel goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
hoi knetter, gaat het alweer een beetje?
Okquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beste vriendin is nu bij me, dus gaat op het moment wel goed.
Ik kan je wel wat doorsturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De mixes die ik heb duren alleen een kwartier
quote:
Jij moet beter gaan kijken.quote:
Nee, als ik moet dan ga ik naar de WC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ken je dat gevoel niet.. dat je zooooo nodig moet.. en dan eindelijk kunt!
hmmm dat kan ik niet altijd.. maar tis een heerlijk gevoel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, als ik moet dan ga ik naar de WC.
Dies toch van Skik?quote:
Geloof ik best.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmmm dat kan ik niet altijd.. maar tis een heerlijk gevoel hoor
Ik was heulemaal niet boos.quote:
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
Kennen jullie dat gevoel?
Dat je al de hele dag moet beren, maar steeds niet de mogelijkheid hebt!
Zo rond 'n uurtje of 9 'sochtends begint het gevoel al, en vanaf 3 uur begint
hij kopjes te geven!
En dan!!!! Dan eindelijk, om een uurtje of 6, plof je neer op de WC en met
een diepe zucht en een harde kreun floept zo nelson mandela je pot in.
HEEEEEEEERLIJK!!! dat gevoel!
![]()
quote:
awo broeder!quote:
Wel je reedt schoongemaakt met een botol tjebok?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
Kennen jullie dat gevoel?
Dat je al de hele dag moet beren, maar steeds niet de mogelijkheid hebt!
Zo rond 'n uurtje of 9 'sochtends begint het gevoel al, en vanaf 3 uur begint
hij kopjes te geven!
En dan!!!! Dan eindelijk, om een uurtje of 6, plof je neer op de WC en met
een diepe zucht en een harde kreun floept zo nelson mandela je pot in.
HEEEEEEEERLIJK!!! dat gevoel!
![]()
Uiteraard! Wc papier is voor blanda'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wel je reedt schoongemaakt met een botol tjebok?
Die mannetje begrijpt helemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard! Wc papier is voor blanda's
De laatste minuutjes zijn voor jouw pieltjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard! Wc papier is voor blanda's
als je dat nou even opneemt.. misschien dat dat wel episch isquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Dalando het volgende:
mc-Piel heeft een wachten-tot-de-hoge-nood-en-dan-in-een-keer-fetish.
de tweede keer moest ik er nog IETS meer om glimlachen!quote:
Thanks dushi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De laatste minuutjes zijn voor jouw pieltje
Ik heb al anderhalve dag niet meer gerookt...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik jullie verlaten
Kijk, daar doen we het voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
de tweede keer moest ik er nog IETS meer om glimlachen!![]()
Hihi. Knetter ik stuur je btw eventjes een DMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je dat nou even opneemt.. misschien dat dat wel episch is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve dag niet meer gerookt...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon tot 't bloei!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
Dalando stoot tot de baarmoeder kapot is. Hard, harder, hardest...
ik kan geen dm's ontvangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi. Knetter ik stuur je btw eventjes een DM
Wat goed van jou!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar zin jonge.... Echt de hele dag al twijfelen of ik ff naar de AH zal fietsen...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
Dalando stoot tot de baarmoeder kapot is. Hard, harder, hardest...
herkenbaar.. hou vol!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar zin jonge.... Echt de hele dag al twijfelen of ik ff naar de AH zal fietsen...
blijft geweldigquote:
Ik heb nog nooit gerookt, ik ben eindbaasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb nu een week niet gerooktNu ben ik stoerder.
Daarna word het ook makkelijker, eerste week is echt klote, daarna minder klotequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb nu een week niet gerooktNu ben ik stoerder.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, ik ben eindbaas
ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schattig jochie ook wel. Lijkt wel een beetje op Ezechielkquote:
Daagggggquote:
Mario!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk. Denk je dat ik het een week kan volhouden zonder roken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarna word het ook makkelijker, eerste week is echt klote, daarna minder klote
Tschuss!quote:
Jawel, alleen dat kost me wel veel moeite omdat al mijn collega;s roken enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk. Denk je dat ik het een week kan volhouden zonder roken?
Ik zei IKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, alleen dat kost me wel veel moeite omdat al mijn collega;s roken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |