Weet je dat ik mijn portier niet op slot zet. Scheelt een boel schadequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
Godver, kom ik er net pas achter dat de radio uit m'n auto is gejat. En het rechterportierslot is ook verdwenen. En dat voor een radio van nog geen 100 euro
In arnhem?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar stond 'ie, Remmie? Toen je auto verkracht werd?
Beter doen ze dat gewoon bij andermans eigendommen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
Altijd kut als mensen jou eigendommen jatten en kapot maken
Ja.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter doen ze dat gewoon bij andermans eigendommen inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mint groene lopen ze wel gniffelend voorbij hoor. Soort van medelijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze nu ook Remmlers internet hebben gestolen!
Of zijn iDinges.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
mehehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De mint groene lopen ze wel gniffelend voorbij hoor. Soort van medelijden
Om precies diezelfde reden bewoog ik mij door Utrecht voort op een Roze fiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De mint groene lopen ze wel gniffelend voorbij hoor. Soort van medelijden
CHALLENGE ACCEPTED!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zullen we gewoon een topic volgooien met oneliners?
Hahahahaha.....gek!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Pal voor m'n deur. Maar ik heb geen idee wanneer het gebeurd is, heb die auto al een week niet meer bekekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar stond 'ie, Remmie? Toen je auto verkracht werd?
Te wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je moet wat te hebben op een dinsdagavond.
Erhem is echt niet meer wat het ooit geweest wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Pal voor m'n deur. Maar ik heb geen idee wanneer het gebeurd is, heb die auto al een week niet meer bekeken
Eens kijken of ik online aangifte kan doen.
In de auto van Remlof...Zit nu toch geen slot meer opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je vuilnisbak kapot gaat... waar moet je die dan in weggooien?
Okanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de auto van Remlof...Zit nu toch geen slot meer op
Dat past natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zwets een hoop over zijn eigen boekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel![]()
[..]
Oi![]()
Mag dat van de docent?
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zwets een hoop over zijn eigen boeken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bakje thee erbijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan aangifte doen via https://aangifte.politie.nl of even gezellig bij de wijkagent langswippen die honderd meter verderop zit en toevallig vanavond spreekuur heeft van 7 to 8.
Ik denk dat ik voor het laatste ga, lijkt me wel gezellig.
Is wel goed voor de buurt integratiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan aangifte doen via https://aangifte.politie.nl of even gezellig bij de wijkagent langswippen die honderd meter verderop zit en toevallig vanavond spreekuur heeft van 7 to 8.
Ik denk dat ik voor het laatste ga, lijkt me wel gezellig.
Zou ie geen bier hebben?quote:
Je valt wel om uh opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |