Neig naar afzeggen dan, maar ik neem aan/ hoop dat ik zaterdag weer helemaal opgeknapt ben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat als je op de desbetreffende dag nogsteeds verkouden bent? Dan ga je wel toch?
laatste waarschuwing... ophouden hiermeequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar zo maak je jezelf juist verdacht. Lijkt zelfs alsof je in de ontkenningsfase zit en die hele ruksessie in de trein weggedrukt hebt. Heb je het filmpje gezien? Herkende je jezelf?
Je moet een vrouw juist laten merken dat je iets ervoor over hebt om haar te zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef Socios het volgende:
Neig naar afzeggen dan, maar ik neem aan/ hoop dat ik zaterdag weer helemaal opgeknapt ben.
Dan kun je het vergeten denk ik... Een verkoudheidje is echt geen ramp hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Neig naar afzeggen dan, maar ik neem aan/ hoop dat ik zaterdag weer helemaal opgeknapt ben.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je moet een vrouw juist laten merken dat je iets ervoor over hebt om haar te zien.
Daarnaast maakt het allemaal bar weinig uit. Er is chemie of er is niets. Het klikt, of het klikt niet.
Uiteindelijk heb je daar weinig invloed op. Jezelf anders voordoen heeft ook weinig zin.
Ik zou eerder zeggen dat je met de verkeerde vrouwen afspreekt. Vrouwen die jij aantrekkelijk vindt, maar die dus blijkbaar niet bij jou passen. Misschien wordt het tijd om vrouwen uit te zoeken op basis van andere criteria.
Je kan wel degelijk invloed erop hebben door zelf een klein beetje te veranderen. En niet veranderen in de zin van je hele persoonlijkheid veranderen maar kijk bv maar eens naar de tips die ik gaf eerder in het topic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je moet een vrouw juist laten merken dat je iets ervoor over hebt om haar te zien.
Daarnaast maakt het allemaal bar weinig uit. Er is chemie of er is niets. Het klikt, of het klikt niet.
Uiteindelijk heb je daar weinig invloed op. Jezelf anders voordoen heeft ook weinig zin.
Ik zou eerder zeggen dat je met de verkeerde vrouwen afspreekt. Vrouwen die jij aantrekkelijk vindt, maar die dus blijkbaar niet bij jou passen. Misschien wordt het tijd om vrouwen uit te zoeken op basis van andere criteria.
Dat is wel zo, maar dat redt ie niet meer ongeforceerd voor zaterdag gok ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk invloed erop hebben door zelf een klein beetje te veranderen. En niet veranderen in de zin van je hele persoonlijkheid veranderen maar kijk bv maar eens naar de tips die ik gaf eerder in het topic.
Kleine verandering in denkwijze geeft een wereld van verschil.
Komen nog wel meer dates neem ik aan, kan ie op die van zaterdag mooi oefenenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat redt ie niet meer ongeforceerd voor zaterdag gok ik
Het lijkt mij best een afknapper voor je date als ze erachter komt dat je van te voren alcohol hebt lopen drinken. Je merkt het toch en de eerste gedachte die dan bij me opkomt is: alcoholist. En de tweede gedachte is: wegwezen.quote:
Dat inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:54 schreef papernote het volgende:
[..]
Het lijkt mij best een afknapper voor je date als ze erachter komt dat je van te voren alcohol hebt lopen drinken. Je merkt het toch en de eerste gedachte die dan bij me opkomt is: alcoholist. En de tweede gedachte is: wegwezen.
Je wilt toch een vrouw vinden die je leuk vindt zoals je bent en niet eentje die je leuk vind als je je anders gedraagt? Toneel spelen hou je toch niet vol.
Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:
Owja, dat soort dingen vraag je dus niet, die doe je gewoon. Je voelt heus wel aan of het kan of niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef DeepChord het volgende:
Volgens mij heeft TS zat dames op Fok! die helemaal idolaat van hem zijn. Als hij nou voor een van die exemplaren gaat? Die weten dan alvast hoe hij het bedoeld als hij vraagt of hij mag knuffelen.
Oftewel: niet boeiende vrouwen. In mijn ogen zou een goede partner het juist fijn moeten vinden dat je een passie hebt, iets wat je echt leuk vindt, ongeacht wat het is (zolang het niet in het extreme gaat natuurlijk, tenzij ze daar in mee wil). Als je iemand ziet stralen die over zijn hobby aan het vertellen is, dat is toch hartstikke mooi?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Nou ja, ik vind nu eigenlijk dat je niet heel vriendelijk over je dates praat, dus ik zou het sowieso in een andere hoek zoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef papernote het volgende:
[..]
Owja, dat soort dingen vraag je dus niet, die doe je gewoon. Je voelt heus wel aan of het kan of niet.
En daarnaast hoef je ook niet per se te zoenen/knuffelen/enz... op de eerste date. Dat kan later ook nog. Het kan best een afknapper zijn als je meteen aan d'r gaat zitten, maar het is meestal geen afknapper als je het niet doet.
Dat jij hun activiteiten onzin vindt geeft al aan dat je het misschien ergens anders moet zoeken. Als die meiden dat leuk vinden, laat ze lekker. M'n vriendin gaat ook naar een behoorlijk zweverige cursus, prima, heb ik een avond 't rijk alleen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
Staar je niet blind op de omschrijving op de datingsites, iedereen daar is spontaan, gezellig, reislustig, sociaal, lief, knuffelig, open, eerlijk, oprecht en wat nog meer. kom je snel genoeg achter dat dat gewoon een lulverhaal is als je wat meer contact hebt voordat je een date planned.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies, omdat zij zelf `duizenden dingen in de week te doen hebben´. Ik vind dat allemaal prima, hoor. Ik veroordeel hun activiteiten niet, maar dan verwacht ik ook dat zij het prima vindt dat ik lekker iedere avond thuis zit te FOK!ken of te `chillen´.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Catbert het volgende:
En eerlijk gezegd denk ik dat de meeste meiden je saai gaan vinden als de enige dingen die je leuk vindt treinen en fokken zijn.
Maar wat ik meer bedoel is dat Socios misschien wel zo zenuwachtig is dat hij er toch uitflapt dat hij haar wil aanraken en knuffelen. Het meisje kan er maar op voorbereid zijn zou ik maar willen zeggen. Misschien vind ze het dan nog wel aandoenlijk ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef papernote het volgende:
[..]
Owja, dat soort dingen vraag je dus niet, die doe je gewoon. Je voelt heus wel aan of het kan of niet.
En daarnaast hoef je ook niet per se te zoenen/knuffelen/enz... op de eerste date. Dat kan later ook nog. Het kan best een afknapper zijn als je meteen aan d'r gaat zitten, maar het is meestal geen afknapper als je het niet doet.
Zo werkt dat dus niet. Die meiden denken vooruit, die willen ook dingen samen kunnen doen. Als jij aangeeft dat je avonden vooral bestaan uit "thuis chillen" kom je gewoon over als een saaie loser die niks beters te doen heeft dan z'n tijd verspillen met internetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:43 schreef Socios het volgende:
Ja, precies, omdat zij zelf `duizenden dingen in de week te doen hebben´. Ik vind dat allemaal prima, hoor. Ik veroordeel hun activiteiten niet, maar dan verwacht ik ook dat zij het prima vindt dat ik lekker iedere avond thuis zit te FOK!ken of te `chillen´.
Euhhh... heb jij zoveel tijd en ruimte over in je dagelijkse leven dat je van méér dan twee dingen een echte passie kunt maken? Ik vind wel honderd dingen leuk, dat geldt vast ook voor Socios, maar dingen die je écht leuk vindt en vaak doet, dat beperkt zich toch tot een klein aantal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat jij hun activiteiten onzin vindt geeft al aan dat je het misschien ergens anders moet zoeken. Als die meiden dat leuk vinden, laat ze lekker. M'n vriendin gaat ook naar een behoorlijk zweverige cursus, prima, heb ik een avond 't rijk alleen.
En eerlijk gezegd denk ik dat de meeste meiden je saai gaan vinden als de enige dingen die je leuk vindt treinen en fokken zijn.
Dat is dan dus een groot misverstand. Ik zit meestal ´s avonds thuis, maar dat wil niet zeggen dat ik niets met haar wil ondernemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef Catbert het volgende:
Zo werkt dat dus niet. Die meiden denken vooruit, die willen ook dingen samen kunnen doen. Als jij aangeeft dat je avonden vooral bestaan uit "thuis chillen" kom je gewoon over als een saaie loser die niks beters te doen heeft dan z'n tijd verspillen met internetten.
Tsja, kansberekening. Kans op:quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Maar wat ik meer bedoel is dat Socios misschien wel zo zenuwachtig is dat hij er toch uitflapt dat hij haar wil aanraken en knuffelen. Het meisje kan er maar op voorbereid zijn zou ik maar willen zeggen. Misschien vind ze het dan nog wel aandoenlijk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |