Ik ga ook niet meer inhoudelijk reageren, totdat hij de moeite heeft genomen om fatsoenlijk op andermans reacties te reageren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef leRomein het volgende:
Ik ga voor mensen als TS, die zo ontzettend overtuigd zijn van de kanker die ze zelf posten, niet eens moeite doen om inhoudelijk te reageren. Kanker met kanker bestrijden is mijn motto.
In jouw beperkte perceptie wel, jongen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Een typisch linkse manier van reageren dus die je daar hanteerd.
Geen argumenten meer, dan gaan we trollen, net als je collega trol Gary hierboven.
Stellen dat je vragen solide waren, maar ondertussen alleen maar bagger reacties posten.
Zieken om te zieken.
Heb zo eens even in je reacties op fok zitten neuzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef leRomein het volgende:
Ik ga voor mensen als TS, die zo ontzettend overtuigd zijn van de kanker die ze zelf posten, niet eens moeite doen om inhoudelijk te reageren. Kanker met kanker bestrijden is mijn motto.
Ik weet niet zo goed wat je hiermee poogt te bereiken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Heb zo eens even in je reacties op fok zitten neuzen.
Verder dan dat je overal alleen maar een smiley plakte kom je niet.
En nu wil je hier beweren serieus te reageren...
Moet bijna lachen.
Dit zijn jou soort reacties:quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
In jouw beperkte perceptie wel, jongen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Een typisch linkse manier van reageren dus die je daar hanteerd.
Geen argumenten meer, dan gaan we trollen, net als je collega trol Gary hierboven.
Stellen dat je vragen solide waren, maar ondertussen alleen maar bagger reacties posten.
Zieken om te zieken.
Ja, dus?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit zijn jou soort reacties:
Machtiging dan maar? met sneu kijkende smiley d'rbij.
Succes met het lezen van al mijn 472 posts.quote:Je bent gewoon ook iemand die door alle topics heen fietst en waardeloze bagger achter laat.
Kan je ook niet.quote:Ik ga iig niet meer op je in.
Ik zou een slotje ook zeer terecht vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:48 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is dit nog open
Gaat werkelijk nergens meer over.
Ik wil serieus over dit probleem spreken, maar voor jou lijkt het niet te lukken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
Ik ga slapen, misschien zijn er nog mensen die wel serieus over dit soort problems wensen te spreken.
Dat zie ik dan morgen wel.
Truste.
Huh?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ook, vergeet niet Polen, Somaliers, Afghanen, Soedanezen, etc.
Iedereen die gratis geld wil kortom.
Ook Soedanezen komen hier niet om economische redenen. Veel mensen uit voormalig-Joegoslavië wilden eerst naar Duitsland gaan maar kwamen uiteindelijk hier terecht. En Nederland is beter ontwikkeld dan Duitsland. Ook was er een oorlog in Somalië waardoor ze hier kwamen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef Dude. het volgende:
[..]
Huh?![]()
1. Als er een bevolkingsgroep is in Nederland die hier niet puur uit economische redenen zijn zijn het wel de Afghanen.
2. Criminaliteit onder Afghanen is zeer laag.
Maar volgens mij is dat te hoog voor TS zijn niveau.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef ecktebaas het volgende:
Laatst op RTL-Z toen ik er toevallig langs zapte: Nederland heeft laagste werkloosheid in Europa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |