Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Stelletje amateurs, waar is iedereen? Is er weer een feestje ergens?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Stelletje amateurs, waar is iedereen? Is er weer een feestje ergens?
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga slapen of niet. Wel zwaar dagje gehad, maar ik slaap de laatste dagen iets van 5 -6 uur per nacht. Dan word ik wel erg vroeg wakker.
Als ik meteen kon slapen had ik er 5 uur op zitten.. Maar ik lig meestal nog een halfuur te draaien en te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.
Okee, ja, ik heb sinds 2 weken slaapmedicatie, maar echt helpen doet het nog niet. Al heb ik gelukkig vandaag overdag niet geslapen, wat me op de dinsdag wel vaker lukt gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou m nog even doortrekken tot na 23-en dan.
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik meteen kon slapen had ik er 5 uur op zitten.. Maar ik lig meestal nog een halfuur te draaien en te doen
Wat heb je voor slaapmedicatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja, ik heb sinds 2 weken slaapmedicatie, maar echt helpen doet het nog niet. Al heb ik gelukkig vandaag overdag niet geslapen, wat me op de dinsdag wel vaker lukt gelukkig.
Ook niet ligt mijn kind wel te slapen? Kan me wel voorstellen dat je even gaat kijken bij hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.
Hoeft niet. Die hoor ik snurken van een afstand.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet ligt mijn kind wel te slapen? Kan me wel voorstellen dat je even gaat kijken bij hem.
Melatonine (ja een stofje wat de hersenen zelf al aanmaakt, maar we testen nu of ik dat dus te weinig van heb. )quote:
Lenzen geen last van, tuindeur heb ik niet, te koud is het ook niet snel.. Te warm wel soms.. Wekker vertrouw ik op, wat ik morgen aan doe boeit niet, behalve als ik in Uniform moet..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Lenzen vergeten uit te doen. Is de tuindeur wel dicht? Te koud. Te warm. Zeven keer checken of de wekker is gezet. Wat doe ik morgen aan? Etc.
Okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet. Die hoor ik snurken van een afstand.
Aha, dat is homeopathisch toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Melatonine (ja een stofje wat de hersenen zelf al aanmaakt, maar we testen nu of ik dat dus te weinig van heb. )
Volgens mij wel, Ik moet er iig voor bij betalen bij de apotheekquote:
jup. vooralsnog tijdelijk, maar toch: werkquote:
ja, maar even wat meer inkomsten is toch wel fijn en weer een blijk dat je niet stil wil zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup. vooralsnog tijdelijk, maar toch: werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |