Wauw, wat goed!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
40.
[..]
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.
Tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Tron:Legacy
Gisteravond geweest idd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, wat goed!!
Dringt het al een beetje door?JE HEBT WERK
nope, KJ kwam naar Arnhemquote:[..]
Tof
Maar je was toch niet in Utrecht zonder mij he?
Goed zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
nope, KJ kwam naar Arnhem
owja, hij had Herman van Veen voor z'n camera gehad!![]()
Hij was er nog beduusd van
Kan je 'm snel naar Purm krijgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Mijn oplader is gelokaliseerd: ligt idd nog in Limburg. Hoef dus geen nieuwe te kopen.
Juist wel, als ie in limburg ligt dan ligt ie in het waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Mijn oplader is gelokaliseerd: ligt idd nog in Limburg. Hoef dus geen nieuwe te kopen.
Super tof! Hoop dat mij dat niet overkomt, want dan moet ik ineens weggaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
40.
[..]
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.
Ah, mooi zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan er 1 van iemand lenen in de tussentijd, dus heeft geen haast.
dat moeten we eigenlijk bij jou doen he... hoe ist?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaah *troostend over bolletje aait*
Heb de hele avond afleiding gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk bij jou doen he... hoe ist?
Hoe is 't nou met je 75 afgelopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
nog 5min,dan lekker thuis mn warme bedje intot 5u
Ze heeft je flaporen eraf geknipt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef rival het volgende:
mijn hoofd voelt echt licht aan na het bezoekje aan de kapper trouwens
dat moet je diegene vragen die em nu heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is 't nou met je 75 afgelopen?
Het is zo'n dag he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zeg je? ik hoor bijna niks meer sinds ik terug ben
te lame ik weetet
Wow klote man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat moet je diegene vragen die em nu heeft
Truste buurmanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef rival het volgende:
ja nog ff snel voor het nieuwe topic er is, ik haat vernieuwing
truste medesingles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |