Op haar...quote:
Daar was ik ook al verbaasd over!quote:
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langerquote:
Vandaag best wel lekker ja. gelukkig.quote:
Ik ben zo blij voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langer, maar ook niet uitgesloten
)
Goed zo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag best wel lekker ja. gelukkig.
Vandaag zelfs alleen naar het winkelcentrum gegaan, zonder al te veel spanningen,dus daar ben ik best welb lij mee. Voelde me niet in elke winkel even op mijn gemak, maar ik heb het wel mooi doorstaan.
Iig een paar maanden de deur uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Velp, constructief tekenaar CT, v.a. gisteren (minimaal 2 à 3 maanden, geen garantie op langer, maar ook niet uitgesloten
)
niveau KJquote:
Die momenten heb ik welvaker, al realiseer ik me het te weinig, wilde eigenlijk al zondag gaan, maar ik kan het blijkbaar niet zo goed uit een stilstaande situatie. Ik was aan het werk en dacht. Ik maak thuis een soepje warm en fiets naar het winkelcentrum.quote:
KJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niveau KJ
kassier: "u heeft er vast geen 20 cent bij?" (of iets van die strekking)
KJ: "ja."
40.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je
Hoeveel uur per week?
gister was onwerkelijk ( 9 uur 's-ochtends gesprek en direct na het gesprek kon ik beginnen. afspraak voor gesprek hoorde ik dus vrijdagmiddag, half 5). Vandaag ging goed, ondanks nauwelijks geslapen te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iig een paar maanden de deur uiten als alles open staat, kan het alleen maar meevallen straks. Hoe bevielen je 1e dagen?
sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Het was gewoon een uiting van verbazing
Tron:Legacyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
KJ
Hoe was Tron btw? Daar ging je maandag heen toch?
Ik weet niet wie KJ is maar dat een kassier dat vraagt is wel apart te noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niveau KJ
kassier: "u heeft er vast geen 20 cent bij?" (of iets van die strekking)
KJ: "ja."
aaah *troostend over bolletje aait*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Het was gewoon een uiting van verbazing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |