abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92606919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niemand ontkent ook dat uiterlijk totaal geen rol speelt. Als je heel knap bent, kan je makkelijker meisjes krijgen. In ieder geval voor one night stands. Als je niet knap bent (doorsnee of lelijk) zal de nadruk veel meer liggen op je innerlijke kwaliteiten (social skills, humor, zelfvertrouwen).

Maar dat weet je allemaal al.
Daarom blijf het ook bij msn/telefoon bij mij.
pi_92607002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daarom blijf het ook bij msn/telefoon bij mij.
Omdat je geen lef hebt ja. Begrijpelijk.
pi_92607167
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Northside het volgende:

[..]

Keertje met Strawberry in de trein zitten. Zij zal beloven niet lelijk te doen en jij zal beloven een leuk gesprek met haar te voeren. Soms is het zo makkelijk. :)
Dan moeten we wel in dezelfde trein zitten. En weet niet of zij het daarmee eens is :D
pi_92607222
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat je geen lef hebt ja. Begrijpelijk.
Heeft niks met lef te maken, ik weet namelijk zeker dat ik te lelijk ben, daar kom je wel achter als je merkt dat dames geen interesse tonen in je en wel bij je vrienden en ze doen er niks speciaals voor.

Vanavond bel ik weer met die leuke, die beweert dat ze een "speciale" Klik voelt. Ik moet nu voor de 5e keer een excuus gaan verzinnen om een ontmoeting af te zeggen. En ik weet eigenlijk niet wat ik moet verzinnen deze keer. En ik wil deze gesprekken absoluut niet kwijtraken omdat ik nu eindelijk mijn dag kan doornemen met iemand, maar zij voert steeds meer druk op.

Het ligt niet aan mijn social skills anders zou ik geen vrienden kunnen maken en meiden zo gek krijgen dat ze gek op me worden via msn of telefoon.
Het is gewoon omdat ik er zo dramatisch uit zie.

IK ben niet achterlijk, ik zie heus wel in de spiegel of ik er goed uit zie of niet. En ik ben gewoon overduidelijk lelijk, gewoon een feit.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 10-02-2011 21:06:06 ]
pi_92607688
Nou, waar kunnen we de foto bewonderen?
Ja, ik generaliseer.
pi_92607779
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef richard_prf het volgende:IK ben niet achterlijk, ik zie heus wel in de spiegel of ik er goed uit zie of niet. En ik ben gewoon overduidelijk lelijk, gewoon een feit.
Daarom heb je ook de diagnose BDD en zegt iedereen hier op het forum dat je niet lelijk bent. :O
pi_92607797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Northside het volgende:
Nou, waar kunnen we de foto bewonderen?
Niet nodig, ik heb er een paar, met goede belichting waarvan ik zelf vind dat het nog wel meevalt.
Ik zie wat ik in de spiegel zie en dat valt gewoon niet mee.
pi_92607857
Maar Rich, als je er zo van overtuigd bent dat je leven niet beter kan, waarom blijf je hier dan posten?
pi_92608400
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:
Niet nodig, ik heb er een paar, met goede belichting waarvan ik zelf vind dat het nog wel meevalt.
Ik zie wat ik in de spiegel zie en dat valt gewoon niet mee.
Mensen met anorexia vinden zichzelf ook dik in de spiegel. Maar wat jij wil, lekker zwelgen kan ook leuk zijn.
Ja, ik generaliseer.
pi_92608431
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Rich, als je er zo van overtuigd bent dat je leven niet beter kan, waarom blijf je hier dan posten?
Het lucht op om frustraties te uiten en ik krijg weer een beetje kracht om door te gaan ;) Misschien dat ik ooit nog eens in de illusie ga geloven dat het niet mijn uiterlijk is.
pi_92608527
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Mensen met anorexia vinden zichzelf ook dik in de spiegel. Maar wat jij wil, lekker zwelgen kan ook leuk zijn.
Valt wel mee, check dit gesprek en trek je conclusies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92608668
Het is een feit hoor dat de meeste anorexia patienten zichzelf nog als dik zien, omdat ze in de spiegel altijd net dat ene beetje vet zien wat er nog aan zit. Heel negatief zelfbeeld. En ja ze vinden het mooi om dun te zijn, want alles wat niet mager is, is dik.
pi_92609171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is een feit hoor dat de meeste anorexia patienten zichzelf nog als dik zien, omdat ze in de spiegel altijd net dat ene beetje vet zien wat er nog aan zit. Heel negatief zelfbeeld. En ja ze vinden het mooi om dun te zijn, want alles wat niet mager is, is dik.
Maybe, maar deze is anders. En ik moet zeggen dat ik me best kut voelde toen ze zoiets vertelde en ik het liefst zou willen helpen. Ik vermoed dat ze inmiddels weer opgenomen is of overleden.
Ik wilde haar zo graag redden zeg maar.
pi_92610246
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maybe, maar deze is anders. En ik moet zeggen dat ik me best kut voelde toen ze zoiets vertelde en ik het liefst zou willen helpen. Ik vermoed dat ze inmiddels weer opgenomen is of overleden.
Ik wilde haar zo graag redden zeg maar.
Ik ken het en ik ben er ook achter gekomen dat sommige mensen niet te redden zijn, of zich niet laten redden.
pi_92610499
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ken het en ik ben er ook achter gekomen dat sommige mensen niet te redden zijn, of zich niet laten redden.
Bedoel je ook mij soms :P?

Misschien dat ik niet meer te redden ben en dat ik dagelijks met afschuwelijke geestelijke pijnen kamp maar ik blijf doorleven en werken en ik blijf hoop houden op een "wonder" en dat ik ooit nog eens iemand ontmoet :P

Het is alleen zo klote om geen privé leven te hebben en dat kan gewoon niet als je 27 bent maar ik heb er geen invloed op om het te veranderen vanwege mijn uiterlijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 10-02-2011 22:35:54 ]
pi_92615759
Richard, ondanks dat je eerder zei dat je geen hoop hebt lees ik hier toch dat je nog hoop hebt. Dat is echt goed en mooi :)
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:

... maar ik blijf doorleven en werken en ik blijf hoop houden op een "wonder" en dat ik ooit nog eens iemand ontmoet ....
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef benzin het volgende:

Één woord: Hoop. Hoe moeilijk en zwaar het ook is, je moet durven hopen dat het beter wordt. (...)
quote:
... maar ik heb er geen invloed op om het te veranderen vanwege mijn uiterlijk.
Maar echt, er is niets mis met je uiterlijk. Probeer daar toch maar eens naar te luisteren. Die telefoongesprekken lukken je wel, puur omdat je daar vertrouwen in hebt. Bij gesprekken in het echt laat je jezelf volgens mij uit het veld slaan door je slechte zelfbeeld. Hoe goed ik ook kijk naar die foto's van je in het vorige deel, er is echt absoluut niets mis met je uiterlijk!
pi_92615789
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:

Vast niets nieuws wat al gezegd is...
Ik ben een bijzonder geval denk ik. Ik zal toch mezelf eerst eens minder bang moeten gaan voelen voor ik risico's durf te nemen om andere ervaringen op te doen. Serieus, wat zou ik volgens jou moeten doen?
pi_92617066
quote:

[..]

Bedoel je ook mij soms :P?

Misschien dat ik niet meer te redden ben en dat ik dagelijks met afschuwelijke pijnen kamp maar ik blijf doorleven en werken en ik blijf hoop houden op een "wonder" en dat ik ooit nog eens iemand ontmoet :P

Het is alleen zo klote om geen privé leven te hebben en dat kan gewoon niet als je 27 bent maar ik heb er geen invloed op om het te veranderen vanwege mijn uiterlijk.
Als je nou gewoon eens een keer wat gaat drinken met die belmiep van je, dan is de kans op een "wonder" al een stuk groter, nietwaar?
pi_92617259
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Chuen het volgende:

[..]

Als je nou gewoon eens een keer wat gaat drinken met die belmiep van je, dan is de kans op een "wonder" al een stuk groter, nietwaar?
Nee niet echt, de kans is 99.9% dat ze afknapt op mijn uiterlijk en dan kan ik wel vaarwel zeggen tegen de telefoongesprekken die ik nodig heb om te overleven in combinatie met de hulp hier op Fok dat mijn pijn tijdelijk verzacht totdat de frustraties weer toeslaan en ik aardbei's woorden weer nodig heb om weer een tijdje vooruit te kunnen.

@strawberry check je PM, een nieuwe foto zonder belichting en waar mijn afschuwelijke kenmerken duidelijk naar voren komen, als het niet ziet ben je blind.

En dan nu even bellen.
pi_92618005
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee niet echt, de kans is 99.9% dat ze afknapt op mijn uiterlijk en dan kan ik wel vaarwel zeggen tegen de telefoongesprekken die ik nodig heb om te overleven in combinatie met de hulp hier op Fok dat mijn pijn tijdelijk verzacht totdat de frustraties weer toeslaan en ik aardbei's woorden weer nodig heb om weer een tijdje vooruit te kunnen.

@strawberry check je PM, een nieuwe foto zonder belichting en waar mijn afschuwelijke kenmerken duidelijk naar voren komen, als het niet ziet ben je blind.

En dan nu even bellen.
Jij bent de enige blinde hier Rich. Echt waar, hand op mijn hart.
pi_92618350
Verder ben je ook een ontzettende dramaqueen, richard. Als je in het echt ook zo doet ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat er uberhaupt nog mensen met je om willen gaan. Het is zo... vermoeiend, dat geschreeuw om aandacht van je.
Ja, ik generaliseer.
pi_92618858
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Northside het volgende:
Verder ben je ook een ontzettende dramaqueen, richard. Als je in het echt ook zo doet ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat er uberhaupt nog mensen met je om willen gaan. Het is zo... vermoeiend, dat geschreeuw om aandacht van je.
No dude, in het echt heb ik mijn masker op.
pi_92620688
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent de enige blinde hier Rich. Echt waar, hand op mijn hart.
Bedankt dat je ma me er wel ok vindt uitzien.
pi_92620989
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bedankt dat je ma me er wel ok vindt uitzien.
Niet 'wel ok'.

Maar ik vind dat je er op die foto nog het best uitziet van tot nu toe.
pi_92632074
Het is ook maar net voor hoeverre je je daardoor tegen laat houden, ik heb niet het idee dat je je er wat van aan zou trekken al zou heel vrouwelijk fok vinden dat je foto prima is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')