Uiteraard. Een beperkte natuurlijke cup is immers minder mooi dan zo'n gefakete C...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef elby1988 het volgende:
Zijn dat nou enorme littekens onder haar tieten?
Cquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Een beperkte natuurlijke cup is immers minder mooi dan zo'n gefakete C...
een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
CWel eens boobs vast gehouden? Nee? Dacht ik al.
Maar ja, die littekens zijn fucking vies en de video is lame, beetje vingeren enzo likken wil ik zien!
en tribbingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ja, die littekens zijn fucking vies en de video is lame, beetje vingeren enzo likken wil ik zien!
*Google - ik zal het vast wel kennen maar niet onder die naam*quote:
wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ze snappen er ook helemaal niks van, als ik jou was zou ik even een filmpje maken en laten zien hoe het wel moet en die dan hier postenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus jij hebt eergisteren zitten scharen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
*Google - ik zal het vast wel kennen maar niet onder die naam*
Oooh, scharen soort van. Eergister achter gekomen dat dat best wel fucking nice is
Juist. Maar goed, al die Koreanen heten niet voor niks Kim natuurlijk. Man of vrouw, dat mag je er later zelf bij verzinnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef DjinN het volgende:
Tila TequilaNet zo'n omgebouwd Vietnamees jongetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |