Daarom ook de PI. Ik gaf alleen aan waarom sommigen daar anders over denken, ook al is dat een kleine groep.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Op het plein schijnt het volgens ooggetuigen een supersfeer te zijn.
ik kijk straks even, als ik iets vind stuur ik je een foto van de aansluitingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is de oude van mn zus, de w880i. Zo'n aansluiting met twee van die gaatjes, jeweetz.
Daar dacht ik dus ook aan jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook het verkrachten van vrouwen op straat, het plunderen van sjieke buurten?
Ik zou er toch niet graag tussen staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Op het plein schijnt het volgens ooggetuigen een supersfeer te zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk straks even, als ik iets vind stuur ik je een foto van de aansluiting
Dat komt mij niet bekend voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo 1 is het qua aanslutiing
Die heb ik nog liggen geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo 1 is het qua aanslutiing
Als het mijn land was geweest dan had ik het echt wel gedaan...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet graag tussen staan
Tronquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Als het irritant is hoor ik het wel.
Maar die was dan ook ernstig yumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tron
Gem............ in Tron............ ik geilde op een wijf
Ah... het is al bijna Carnaval. Dan kan ik best als rollade verkleed gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar die was dan ook ernstig yum
Ik vind dat alle vrouwen van Singles zich in zo'n pakje moeten hijsen en dat wij dan kunnen stemmen wie er het beste in uit ziet.
Hmmm, wanneer zie ik je met je hooivork op het binnenhof?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het mijn land was geweest dan had ik het echt wel gedaan...
rozequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen in het zwart/grijs/roze. Waarin zwart en grijs de boventoon voeren. Worden mijn nagels roze, zwart of een geheel andere kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |