Dat zou eventueel nog interessant zijn. Maar toch, twitter is aan mij niet besteed, ik heb Fokquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen om alleen oninteressante mensen te volgen. Heb nu bijvoorbeeld veel correspontenten etc toegevoegd zodat ik uit verschillende bronnen het gebeuren in Egypte kan volgen!
Tsja, zoals ik al tegen techno zei: er is veel meer dan datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik niet geinteresseerd ben in de hersenscheten van een willekeurige persoon
Ik bedoeldequote:
Dat kan wel zijn, ik heb echter niet zo de behoefte die te ontdekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik al tegen techno zei: er is veel meer dan dat
Daar schiet je niet echt veel mee op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Lotusss het volgende:
Je kan ervoor kiezen om alleen oninteressante mensen te volgen.
+1. Twitter is te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik heb echter niet zo de behoefte die te ontdekkenTwitter trekt me gewoon niet.
Fok zit ook op Twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou eventueel nog interessant zijn. Maar toch, twitter is aan mij niet besteed, ik heb Fok
dat is de reden waarom ik twitter hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde
Heb hem meteen toegevoegd
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik heb echter niet zo de behoefte die te ontdekkenTwitter trekt me gewoon niet.
Dat is dan ook een hele goede redenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik twitter heb
En als je dat gewoon totaal niet boeit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik al tegen techno zei: er is veel meer dan dat
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
+1. Twitter is te dom voor woorden.
En voor de Star Trek fans: William Shatner en Leonard Nimoy zitten ook op Twitter. Die laatste sluit altijd zijn tweets af met LLAP (live long and prosper)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik twitter heb
Dat kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als je dat gewoon totaal niet boeit?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En voor de Star Trek fans: William Shatner en Leonard Nimoy zitten ook op Twitter. Die laatste sluit altijd zijn tweets af met LLAP (live long and prosper)
Ik vind het vooral een vermoeiend medium eigenlijk. OMDAT er ook zoveel van die hersenscheten op staan. Ik volg de media en het nieuws wel op een andere, rustigere manier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan
Maar als je alleen het argument 'niet boeiende hersenscheten' gebruikt dan wil ik dat ontkrachten, want dat is het niet alleen.
Maar als het je dan alsnog niet boeit is prima natuurlijk
Dat is kei-belangrijk ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof het ons wat boeit wanneer je moet poepen.
Je kiest zelf wie je volgt, dus hersenscheters hoef je niet te volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een vermoeiend medium eigenlijk. OMDAT er ook zoveel van die hersenscheten op staan. Ik volg de media en het nieuws wel op een andere, rustigere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |