abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:13:15 #101
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_92202006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef RianaLuna het volgende:
Praat er over met hem, en zeg dat je niet verder wilt als er geen verandering in komt (zal vast ook wel komen door jou, dus werk er samen aan )
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef RianaLuna het volgende:
Wat gebeurt er als je er met hem over praat TS? Als je vraagt waardoor het komt?
Wanneer heb je eigenlijk tegen hem gezegd wat er dwars zat? Hoe lang is dit al aan de gang? Heb je hiervoor er al wat van gezegd? Hebben jullie gezamelijke hobbies?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_92202354
heb nooit beweert dat de fout bij hem moet liggen, maar ervaar het wel als iets wat niet goed zit.
hoe lang het aan de gan is is moeilijk te zeggen, je rolt stilaan in zo een situatie zonder dat je het goed beseft zit je 'vast'
En heb het er wel al over gehad dat ik vind dat hij mij weinig aandacht geeft en dat hij meer uit zijn zetel moet komen, en dan doet hij zo hard zijn best om lief te zijn tegen mij dat het er gewoon vinger dik op ligt en ja natuurlijk houdt hij dat dan niet al te lang vol en een dag later zitten we weer gelijk ervoor
pi_92202433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Angelke het volgende:

[..]

Ik ben hier zeker niet gekomen om maar te horen wat ik zelf wil horen, maar ben hier gekomen om wat nuttige tips te kunnen krijgen
want immers mannen komen van mars en vrouwen van venus, ons denken en doen ligt nu eenmaal heel anders, en soms is het heel moeilijk om mekaar te kunnen volgen, en is het handig om iemand die afstand heeft van de situatie eens zijn mening te vragen,
:D
Sorry, ik moest echt lachen.

Ik heb geen idee hoe ik dit aan je moet uitleggen en weet nu niet eens de woorden die het duidelijk zouden moeten maken. Misschien dat ik het straks even uitleg, maar als je deze actie bij je man zou doen, tijdens het gesprek, dan zou hij misschien wel eens op dezelfde manier kunnen reageren.

Mijn post was gericht op het gesprek tussen je man en jou. En ik voorzag een eventuele valkuil.
Misschien dat je zo mijn post nog een keer kan lezen, zonder dat je het op je gedrag in dit topic gooit in combinatie met verontwaardiging. Sterker nog, je vertaalt het nog een stapje erger en gooit het daarna op jezelf.

Dat moet je al helemaal niet doen.
pi_92202692
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Angelke het volgende:
heb toch gezegd dat ik nog niet de tijd heb gehad om dat te doen, maar dat ik dacht aan een weekendje centerparcs
Ah ok, ik wist niet dat je van plan was kinky seks te hebben in Center Parcs :')

Hoe je spannende seks kunt hebben als er nu niet eens seks is?
Als jij hem op zijn werk een paar smsjes stuurt met wat je allemaal voor geils van plan bent als hij thuis komt en je daarbij heel expliciet bent.. en hij komt thuis en jij wacht op hem met geile kousen en een leuk setje..
Als het er dan nog niet van komt, dan is er iets mis tussen jullie, of hij is inderdaad homo.
pi_92203518
ja ok natuurlijk mis ik de sex maar het is niet het enige wat schort op dit moment, en vind het heel belangrijk dat alles uitgepraat wordt ipv een potje te sexen
als je mij begrijpt, ik mis de sex wel maar er zijn belangrijkere dingen die ik ook mis ...
pi_92203982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Angelke het volgende:
ja ok natuurlijk mis ik de sex maar het is niet het enige wat schort op dit moment, en vind het heel belangrijk dat alles uitgepraat wordt ipv een potje te sexen
als je mij begrijpt, ik mis de sex wel maar er zijn belangrijkere dingen die ik ook mis ...
ik denk dat hij een stuk vriendelijker en opmerkzamer is na een goede beurt.. Nu zijn jullie gewoon huisgenoten die zich aan elkaar ergeren.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:45:55 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92204033
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik denk dat hij een stuk vriendelijker en opmerkzamer is na een goede beurt..
Tenzij hij geen kind meer wil... Dan heeft hij liever geen goede beurt waarschijnlijk.
pi_92204313
zoals ik al zei zijn er genoeg middelijk om geen kind te krijgen

quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik denk dat hij een stuk vriendelijker en opmerkzamer is na een goede beurt.. Nu zijn jullie gewoon huisgenoten die zich aan elkaar ergeren.
Ja sorry maar als iemand mij zoiets zou lappen eerst een goei potje sex en dan je problemen vlug eruit gooien zou ik toch niet blij van worden denk ik zo
pi_92204340
moet middelen zijn natuurlijk foutje
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:55:09 #110
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92204552
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Angelke het volgende:

[..]

Ja sorry maar als iemand mij zoiets zou lappen eerst een goei potje sex en dan je problemen vlug eruit gooien zou ik toch niet blij van worden denk ik zo
Zo bedoelt ze het neem ik aan helemaal niet, je stelt het wel erg kort door de bocht. Zorg gewoon, zoals hier al tig keer is gezegd, dat je een leuk weekend hebt samen incl. lekkere sex. En ga daarna (niet aan het einde van het weekend), je problemen eens rustig bespreken.
pi_92204554
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Tenzij hij geen kind meer wil... Dan heeft hij liever geen goede beurt waarschijnlijk.
Als hij geen kind meer wil, neem ik aan dat hij dat wel aangeeft. En indien niet: als mannen geil zijn, talen ze doorgaans niet naar de anticonceptiepil.

Het lijkt me logischer dat ze geen seks meer hebben omdat hun gehele relatie in een sleur zit. Elke dag GTST kijken samen op de bank en 2 keer per week een kwartiertje missionaris kan ook mannen gaan vervelen.

TS doe je nog wel je best er leuk uit te zien? Ook binnenshuis?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:09 #112
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92204631
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als hij geen kind meer wil, neem ik aan dat hij dat wel aangeeft.
Als hij TS er eerst voor warm gemaakt heeft, en zich daarna (om wat voor reden dan ook) bedacht heeft... Dan kan ik me wel voorstellen dat je niet zoveel zin hebt om die mededeling te doen :P
Het hoeft uiteraard niet het probleem te zijn... Maar het zou een van de redenen kunnen zijn.
pi_92204678
Oké, nog een keer.

Stel dat je het gesprek hebt zorg dan dat je negatieve emoties onderdrukt.
Je bent gefrustreerd en dat kan ervoor zorgen dat je het zomaar op je eigen persoon gooit. Sterker nog, als ik zo die reacties nu van je nalees schat ik de kans best hoog in. Ook omdat datgene met je vriend nu al een paar maanden speelt.

Je denkt daardoor/daarbij ook nog eens veel te ver vooruit en vult dingen zelf in. Dat moet je niet doen. Waarom dan niet?
a) laat hem het zelf zeggen, dan weet je het zeker, doordat je hem geen woorden in de mond legt, dat is namelijk voor de tegenpartij heel makkelijk,
b) je hebt het binnen no time over iets compleet anders (hak-tak-verhaal, resultaat kun je nalezen in dit topic, terwijl hier er mensen zijn die voor jou weer een stapje terugdoen)
c)het is heel erg frustrerend, omdat het lijkt alsof je op zoek bent naar bevestiging en het dus geen dialoog is en de tegenpartij het idee heeft dat er niet wordt geluisterd.
d) de kans is groot dat je dingen invult die niet waar zijn. Hij voelt zich niet begrepen en heeft het idee dat het toch niet uitmaakt wat hij zegt.

Overigens spreken we over een maand geen seks. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar als ik een maand zonder seks zou kunnen dan vind ik datgene wat op internet staat interessanter, makkelijker en beter. Of hij moet pats-boem a-seksueel zijn geworden. Een lingeriesetje of ineens smsjes zouden mij dan niet ineens warm krijgen. Heb dan eerst seks en wacht daarna een dag of 2 en doe het dan.

Doe het als hij net uit zijn werk komt, zorg er in ieder geval niet voor dat hij eerst de hand aan zich zelf slaat. Dan zal er nog een negatievere lading op seks tussen jullie 2 liggen.
pi_92204716
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Angelke het volgende:

[..]

Ik bedoel als je geen seks meer hebt, ben je alleen nog huisgenoot met dagelijkse irritaties en niets anders wat jullie in de verte verbindt.

Mannen hebben echt wel behoefte aan klaarkomen hoor, ook als ze het druk hebben met werk :')

Als jullie je seksleven weer wat meer op de rit hebben, zal hij vanzelf ook weer meer toenadering zoeken en je laten merken dat hij je ziet staan.
pi_92205323
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef rozecroc het volgende:

[..]

voor de nederlandse topic-volgers....

Tussen de soep en de patatten"
Voor pakweg 1900 werd er op het platteland heel eenzijdig gekookt en gegeten. Een boerin besteedde aan de bereiding van de maaltijd maar weinig tijd en op het menu stond elke dag praktisch hetzelfde: aardappelen, vet, boter en karnemelk. Ook vlees en groenten kwam op tafel, maar in veel mindere mate en afhankelijk van de slachtperiode en van wat de moestuin opleverde. Gewoonlijk werd er eerst soep gegeten, gevolgd door een portie aardappelen. Op tafel kwam er één diep bord, en uit datzelfde bord werd eerst de soep en daarna de aardappelen gegeten. En daarmee basta.
In 1911 werd de Boerinnenbond opgericht en via het ledenblad, het maandblad "De Boerin" en "Ons kookboekje" werden recepten verspreid en werd onze kookcultuur opgekrikt. Vanaf dan werden er drie gangen gepromoot, namelijk soep, hoofdgerecht en dessert.
De uitdrukking "iets tussen de soep en de patatten doen" verwijst naar onze oude, monotone eetgewoontes. Het betekent zoveel als een tussendoortje, iets even tussendoor doen.
Ha! Bedankt! :D

Angelke: Her en der zitten tussen alle beledigingen van een aantal hier ook heel goede adviezen. Een kind nemen is geen oplossing voor het doorbreken van de sleur.
Je figuur zou ook niet bijzonder veel uit moeten maken, ook als je het lijf van een strak jong meisje hebt kan je voor je vent momenteel niet interessant zijn. Dat kan aan hem liggen, maar net zo goed aan jezelf. Mocht het aan jou liggen, dan kan het zijn dat je voor hem misschien niet meer verrassend genoeg bent, uitdagend, spannend, ofwel interessant. Geloof me, na zeven jaar weet hij echt wel hoe mooi je bent, maar is dat door gewenning niet meer iets dat nog opvalt. Soms kan een nieuwe outfit, make-up of juist een diepgaand gesprek over filosofie, politiek of iets van gelijke interesse ervoor zorgen dat hij je met andere ogen gaat bekijken.

Mocht het aan hem liggen, bijvoorbeeld een depressie, onvrede over werk, een gemis of iets anders, dan kan je niets anders doen dan hem helpen zichzelf te helpen. Afhankelijk van wat voor een persoon kan je hem óf duidelijk maken waarvoor hij zichzelf uit de put moet halen (voor jou!), óf hem laten praten over wat hem dwars zit en hem daarbij steunen.

Ik meende iets te lezen wat je zei over vrouwen van Venus? Ook al beleven mannen en vrouwen het leven anders, met name qua gevoel, rationeel denken kunnen we allemaal. Zolang je rustig blijft (ook bij het horen van de minder leuke kanten van het verhaal!), kan je door goed luisteren en duidelijk vertellen samen prima delen wat je zelf doormaakt.

Ik hoop dat je hier iets mee kan, ik wens je in ieder geval veel succes samen. O+
pi_92205728
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Angelke: Her en der zitten tussen alle beledigingen van een aantal hier ook heel goede adviezen. Een kind nemen is geen oplossing voor het doorbreken van de sleur.

weet ik ook wel, en is hier voor mij niet de hoofdzaak, ik heb dit bij mijn verhaal toegevoegd, dat we samen besloten hebben om aan kinderen te beginnen, zodat de informatie compleet was en dat dit toch wel een belangrijke rol speelt misschien heeft hij zich idd wel bedacht, en ziet hij dit plots nietmeer zitten,
wil alleen zeggen dat we niet besloten hebben een kind te nemen om de sleur te doorbreken, maar dat het ergens tussen die beslissing en nu verkeerd gelopen is ergens en wou gewoon wat advies over hoe ik het eventueel weer op het rechte pad zou kunnen krijgen in mijn relatie
als hij het niet meer ziet zitten om aan kinderen te beginnen begrijp ik dat zelfs en kan ik gerust wachten tot hij er wel klaar voor is, maar weet zelfs nieteens of het allemaal wel iets met het feit kinderen te maken heeft waarom het nu scheef zit
pi_92206576
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef Angelke het volgende:

[..]

weet ik ook wel, en is hier voor mij niet de hoofdzaak, ik heb dit bij mijn verhaal toegevoegd, dat we samen besloten hebben om aan kinderen te beginnen, zodat de informatie compleet was en dat dit toch wel een belangrijke rol speelt misschien heeft hij zich idd wel bedacht, en ziet hij dit plots nietmeer zitten,
wil alleen zeggen dat we niet besloten hebben een kind te nemen om de sleur te doorbreken, maar dat het ergens tussen die beslissing en nu verkeerd gelopen is ergens en wou gewoon wat advies over hoe ik het eventueel weer op het rechte pad zou kunnen krijgen in mijn relatie
als hij het niet meer ziet zitten om aan kinderen te beginnen begrijp ik dat zelfs en kan ik gerust wachten tot hij er wel klaar voor is, maar weet zelfs nieteens of het allemaal wel iets met het feit kinderen te maken heeft waarom het nu scheef zit
Heel goed, gezien wij het hier moeten doen met de info die jij levert. Verder is het belangrijk eerst de bron van het probleem te identificeren. (H)erkenning van het probleem is de eerste stap op weg naar de oplossing. ;)
pi_92210198
Ik begin eigenlijk te twijfelen of je het uberhaubt wel weer aan moet snijden
dat heb je blijkbaar al (meerdere malen gedaan) en hij veranderd dan zijn gedrag
Wat hij dan doet is ook weer niet goed en na een tijdje vervalt hij weer in oud gedrag als ik het goed begrijp?
Dus hij veranderd wel dingen
Verander jij ook wel eens dingen?

Het klinkt namelijk gewoon als ouderwetse sleur idd (of hij wil toch geen kinderen dat kan ook altijd nog maar maar ik ga nu ff uit van sleur want dat was meteen al mijn eerste idee) en sleur daar raak je samen in (en uit) dus jij ziet misschien je eigen gedrag niet maar hij is niet de enige met een hobby... jij hebt vast zo ook je bezigheden. Doe je nog wel eens echt moeite thuis?

Als je je eigen gedrag veranderd volgt hij waarschijnlijk vanzelf. Het kost waarschijnlijk wat volhouden (want als jij moeite doet om te veranderen en hij niet meteen daar op reageert moet je wel volhouden) maar investeer in goede gesprekken, lekkere avondjes samen, spannende sex en je uiterlijk.
Reageert ie na een maand of zo nog niet kun je altijd nog dat gesprek aan gaan

Als je het nu doet komt het denk ik niet aan.
Je hebt het namelijk al (meerdere malen) aangesneden en hij heeft daar naar geluisterd en wat anders gedaan.
Als je er nu weer over begint kom je waarschijnlijk over als een zeur.
Vooral ook omdat ik ook hier zie dat je erg verdedigend en hak-op-de-tak bent zoals kabolter al zei.
En je wil het telkens te graag en te snel aansnijden... Dan voelt zo'n man zich alleen maar in een hoek gedreven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_92217406
Hoe is het normale contact met je vriend, TS? Praten jullie uberhaupt nog? Hebben jullie leuke gesprekken? Lachen jullie nog wel es samen?

Ergens (in OP?) vergelijk je je eigen relatie ook even met die van iemand anders en dat zou ik sowieso niet zo snel doen. 't Gras is altijd groener...
pi_92217677
Ik zit in een gelijkaardige situatie. Bleek die een verslaving te hebben en de sleur zat er in en hij bleef maar liegen, anderhalf jaar lang. Ik ben het, toen ik erachter kwam, afgebold (om het op zijn vlaams te zeggen :) ), goed uitgegaan en gepraat met vrienden, gaan winkelen, drinken,... Kortom, me vermaakt om mijn zinnen te verzetten en hem in zijn sop laten gaar koken. Resultaat: elke dag smeekbedes (ik kreeg zelfs smsjes voor de eerste keer in drie jaar :') ) of ik toch niet terug kwam en ik kom hier vandaag binnen in schoongeboend huis en cadeautjes op tafel (lol). Ik ben nu aan het wachten tot hij thuiskomt voor een gesprek.

Hangt er vanaf wat jij wil, maar ik zou uitgaan, plezier maken, voor jezelf leven ipv hem en hem maar laten beseffen wat je waard bent (en praat hier dan ook over).
pi_92217764
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Nogeenkeereenkloon het volgende:
Ik zit in een gelijkaardige situatie. Bleek die een verslaving te hebben en de sleur zat er in en hij bleef maar liegen, anderhalf jaar lang. Ik ben het, toen ik erachter kwam, afgebold (om het op zijn vlaams te zeggen :) ), goed uitgegaan en gepraat met vrienden, gaan winkelen, bioscoop,... Kortom, me vermaakt om mijn zinnen te verzetten en hem in zijn sop laten gaar koken. Resultaat: elke dag smeekbedes of ik toch niet terug kwam en ik kom hier vandaag binnen in schoongeboend huis en cadeautjes op tafel (lol). Ik ben nu aan het wachten tot hij thuiskomt voor een gesprek.

Hangt er vanaf wat jij wil, maar ik zou uitgaan, plezier maken, voor jezelf leven ipv hem en hem maar laten beseffen wat je waard bent (en praat hier dan ook over).
Ik zou in jouw geval (verslaafde als partner) straks harde afspraken maken (zeker wat betreft drugsgebruik) en duidelijk maken dat gebruiken = exit.
pi_92217825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik zou in jouw geval (verslaafde als partner) straks harde afspraken maken (zeker wat betreft drugsgebruik) en duidelijk maken dat gebruiken = exit.
Mja, zijn verslaving ligt niet in de feitelijke drugs (mijn eigen topic vertelt er meer over), maar we hebben inderdaad harde afspraken nodig en hij heeft nu ook een afspraak met een therapeut.
pi_92221082
hallo nogeenkeereenkloon,
dank voor de raad, maar die weg ben ik al een tijdje geleden ingeslagen, als hij niet mee wil ga ik gewoon alleen, of soms krijg ik hem mee na heel lang gezeur, maar dik tegen zijn zin, en lijkt hij zich ook absolut niet te amuzen, zoals hier iemand zie ga eens naar de cinema, ja leuk idee, maar dan kan ik alleen of met iemand anders gaan, gaat hij voor geen goud van de wereld mee naartoe, zo is hij wel altijd geweest, als dat hij niet naar de cine wil, of mee op bezoek bij mijn zus, naar mijn beste vriendin wil hij nietmeer mee, omdat haar nieuwe vriend een eikel is 'vindt mijn vriend' maar tegenwoordig wordt het alleen maar erger, wil zelfs nietmeer mee naar vrienden die hij wel graag heeft,
als ik vraag wat hij wil doen, niets ... tja dan trek ik er maar op mijn eentje op uit, ga mij echt ,niet opsluiten omdat hij niet mee wil, maar zou het gewoon veel fijner vinden om samen dingen te doen, en de vriend terug te krijgen die ik vroeger had, het lijkt gewoon als het niet om de jeep te doen is hij nietmeer uit zijn zetel komt, en dan nog maar goed dat hij met die jeep wel gaat rondrijden anders kwam hij hier de zetel nietmeer uit!
pi_92254647
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Angelke het volgende:
hallo nogeenkeereenkloon,
dank voor de raad, maar die weg ben ik al een tijdje geleden ingeslagen, als hij niet mee wil ga ik gewoon alleen, of soms krijg ik hem mee na heel lang gezeur, maar dik tegen zijn zin, en lijkt hij zich ook absolut niet te amuzen, zoals hier iemand zie ga eens naar de cinema, ja leuk idee, maar dan kan ik alleen of met iemand anders gaan, gaat hij voor geen goud van de wereld mee naartoe, zo is hij wel altijd geweest, als dat hij niet naar de cine wil, of mee op bezoek bij mijn zus, naar mijn beste vriendin wil hij nietmeer mee, omdat haar nieuwe vriend een eikel is 'vindt mijn vriend' maar tegenwoordig wordt het alleen maar erger, wil zelfs nietmeer mee naar vrienden die hij wel graag heeft,
als ik vraag wat hij wil doen, niets ... tja dan trek ik er maar op mijn eentje op uit, ga mij echt ,niet opsluiten omdat hij niet mee wil, maar zou het gewoon veel fijner vinden om samen dingen te doen, en de vriend terug te krijgen die ik vroeger had, het lijkt gewoon als het niet om de jeep te doen is hij nietmeer uit zijn zetel komt, en dan nog maar goed dat hij met die jeep wel gaat rondrijden anders kwam hij hier de zetel nietmeer uit!
Het zit hem vooral in het "bij hem weg gaan voor een tijd". Pak gewoon wat spullen, zeg dat je weg gaat omdat je zijn shit beu bent en even rust wil, en afgaande van zijn reactie, kan je na die periode nog met hem praten of de rest van jouw spullen pakken. Dat is hetgene wat ik zou gedaan hebben moest mijn vriend zich nog steeds onverschillig hebben opgesteld (nu was die aan het smeken om op zijn minst te praten).
pi_92255382
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef Nogeenkeereenkloon het volgende:
Ik zit in een gelijkaardige situatie. Bleek die een verslaving te hebben en de sleur zat er in en hij bleef maar liegen, anderhalf jaar lang. Ik ben het, toen ik erachter kwam, afgebold (om het op zijn vlaams te zeggen :) ), goed uitgegaan en gepraat met vrienden, gaan winkelen, drinken,... Kortom, me vermaakt om mijn zinnen te verzetten en hem in zijn sop laten gaar koken. Resultaat: elke dag smeekbedes (ik kreeg zelfs smsjes voor de eerste keer in drie jaar :') ) of ik toch niet terug kwam en ik kom hier vandaag binnen in schoongeboend huis en cadeautjes op tafel (lol). Ik ben nu aan het wachten tot hij thuiskomt voor een gesprek.

Ik ken alleen jouw topic waarin je verteld dat je hem hemt betrapt op porno e.d. en dat je niet weet hoe je daarmee moet om gaan.. of is dat een andere "nogeenkeereenkloon"? Mocht je het wel zijn, er staan nog reacties open.
Que Sera ~
  donderdag 3 februari 2011 @ 04:49:03 #126
92873 heckler
Morgen is een nieuwe dag.
pi_92260949
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou in ieder geval de pil maar weer gaan slikken. In zo'n situatie moet je geen kind op de wereld willen zetten.
QFT
pi_92270652
WTF=QFT
pi_92271217
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Angelke het volgende:
WTF=QFT
Een manier om aan te geven dat je het met de quote eens bent.
Quote For Truth
pi_92271454
ah ok was nog niet bekend met die afkorting
pi_92272547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je eigen gedrag veranderd volgt hij waarschijnlijk vanzelf. Het kost waarschijnlijk wat volhouden (want als jij moeite doet om te veranderen en hij niet meteen daar op reageert moet je wel volhouden) maar investeer in goede gesprekken, lekkere avondjes samen, spannende sex en je uiterlijk.
Daar heb je wel een punt, natuurijk zit je met twee in een relatie, en maak je met twee fouten, maar je eigen fouten zie je zelf niet in!
sla de GOEDE raad echt niet in de wind hoor, maar is soms moeilijk om overal op te reageren als er vele reacties gelijk bijkomen zie je soms dingen over het hoofd, daarom is het leuk dat je soms nog eens terug alles kan doorlezen ;)
pi_92272932
Overigens vind ik de tip van zelf het één en ander ondernemen met je vriendinnen de beste tip die er in dit topic staat. Dan gebeurt en toch wel wat met je, nu is voor hem de buit binnen, is elke dag hetzelfde en weet hij dat hij elk moment van de dag iets met je kan ondernemen en lief voor je kan zijn en doet hij dat daardoor misschien 'onbewust met opzet' niet. Ik was dan nooit zo van de lange relaties vroeger, maar kan mij herinneren dat als het uit was en mijn ex weer een eigen leventje op ging bouwen dat ik haar dan toch weer wat leuker begon te vinden. Niet meteen leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, dat was over, maar het deed toch wel wat met me. Dan zal dit in een relatie sowieso ook opgaan is mijn idee.

Of een vakantie samen boeken?
Dan zit je bij elkaar op de lip en laat je je huisje en de gang van zaken even achter je en kan je alles misschien wat samen overleggen of, als je aan het strand ligt, er even rustig over nadenken. Nu blijf je toch een beetje in dezelfde gedachtes en emoties hangen.

Weekendje/week weg kan al voor weinig. Ga overigens niet voor het allergoedkoopste. Anders zit je straks misschien helemaal in een relatiedip omdat alles wat maar mis kon gaan mis gaat. :)

Vaak schept een vakantie meer duidelijkheid. Al kan dat vaak ook zo zijn in negatieve zin, maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:41:23 #132
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_92316219
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ontwijkt hij je gewoon.
Wonderkind :') :')
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')