Kun je een beetje goed koken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil
"Nee hoor... it doesn;t make you gay if you treat me like a lady...."
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
Hij was weer lekker Coby!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
quote:
quote:
Misschien is het wel gewoon het koolzuur!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
There, I can fix it?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
Ja dat heb ik ooit gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"quote:
quote:
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"
Lekker fout, vooral het eindequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig was Bitch Slap? Ik wil 'm gewoon nog een keer zien!
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.
*loopt rood aan in een poging niet te proesten*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Hallo buurvrouw, wat een mooi paar koolmezen, wilt u mijn haan in uw ezel?
Google translate.
Je had wel echt cd's die je om kon draaienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.
Niet de single van de Radio's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had wel echt cd's die je om kon draaien
O nee wacht, dat was een DVD.
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.quote:
Altijd hetzelfde met die moedersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.
LaserDisc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Je had wel echt cd's die je om kon draaien
O nee wacht, dat was een DVD.
Arme klutsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die moeders
Tis toch zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis toch zo!
RotjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wacht maar tot je ouder word en de techniek niet meer kunt bijbenen en je zoontje je alles 10 keer moet uitleggenquote:
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswaterquote:
En dat ik dan zo'n afstandsbediening met van die hele grote knoppen nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ouder word en de techniek niet meer kunt bijbenen en je zoontje je alles 10 keer moet uitleggen
En dvd.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswater
Omdat ik het dan niet goed doe zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswater
Moet je je desire nog niet inruilen voor een seniorentoestel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ik dan zo'n afstandsbediening met van die hele grote knoppen nodig heb.
Nee omdat je vervelend doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet goed doe zeker?
En ik heb trouwens m'n zwemdiploma A en B hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |