Waarom niet?quote:
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]Ja werd wakker naast een mooie man die zich ook aan het verslapen was voor zn college
![]()
![]()
![]()
Zoals ik al zei, you're a pussycatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan nog wel zonder dat ik het zeg!
Ik moet echt weer eens wat flink smerige dingen gaan doen.
Hij ziet er uit als een hooligan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je die druipgrot voornamelijk door zijn uiterlijk krijgt.
Een venusheuvel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef STING het volgende:
Dat krijg je nou eenmaal snel met een heuvelachtig langschap
Niet gesekstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.
Juist! Seks is toch vies en zondig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.
Nu iig niet meer, tnxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
HW, google anders eens op afbeeldingen en geemstrutsen.
Die woont bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
De enige cabaretier die ik grappig vind is Theo Maassen.
Die vind ik ook wel geil overigens, maar of dat nou komt omdat ie zo grappig is, dat weet ik niet.
Wil ie niet.quote:
Je slaapt naast een vent en je hebt je bed niet aan gort geneukt? Saai.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet gesekstAlleen geslapen
En je kan vast wel raden welke man
![]()
![]()
![]()
die wel echt heel enorm mooi is
geef eens wat extra gasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die woont bij mij om de hoek.
Heb hem vaak bijna onder de auto
Op Theo Maassen rijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die woont bij mij om de hoek.
Heb hem vaak bijna onder de auto
Hmz had ik tot gisteravond vanaf eergisternacht al gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je slaapt naast een vent en je hebt je bed niet aan gort geneukt? Saai.
Ik weet waar ie woont en waar ie uitgaat.... dus mocht je'm willen....quote:
Met je ex of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz had ik tot gisteravond vanaf eergisternacht al gedaan
En waar zat zijn kind ook alweer op school? En brengt hij het kind daarheen of zijn vrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet waar ie woont en waar ie uitgaat.... dus mocht je'm willen....
Hmz exrelatie en tegenwoordig soort van open relatie...quote:
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
En waar zat zijn kind ook alweer op school? En brengt hij het kind daarheen of zijn vrouw?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |