Er is geen seerijoesriekwestaksie op het moment.quote:
Wat nou als je een wild water bent zonder diepe gronden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzo
Mwahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Getrouwd, dus totaal niet interessant meer voor wie dan ook
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Getrouwd, dus totaal niet interessant meer voor wie dan ook
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook niet af te richten vrees ik. Ik krijg al jeuk als ik van JB lees dat ze niet MAG liften.
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!quote:
Dan kan ze toch gewoon gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijk
Nee, die vindt dat juist primaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo serieus bedoeld, maar kan zijn dat dat niet duidelijk was idd.
Nou ja, ik zei al, als ik iets heeel erg graag zou willen, zou ik het eerder doen, maar in dit geval is het absoluut geen must ofzo, dus dan zeg ik gemakkelijker: nah, laat maar dan.
[..]
Man, excuses
Vindt je man het niet vreemd als jij vreemde vrouwen opsluit in de kelder?
Voel je jezelf al door Fok aangesproken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, FOK ziet dat iedereen hier de hele dag zit te niksen, dus blijkbaar werkeloos zijn, dus wel een cursus kunnen gebruiken zodat ze weer wat nuttigs gaan doen.
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou als je een wild water bent zonder diepe gronden?
Niet voor mij! Voor de rest van de mensheid om te begrijpen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik je kennelijk...overschat
Ben jij zo'n fan van JB ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijk
OK ok, genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!
Effe deze geweldige zin citeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!
En dus? Salp excuusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen seerijoesriekwestaksie op het moment.
Nee, maar ik heb google en ken het nu dus wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, genoeg.
Kende je het? Ik lig echt dubbel elke keer bij dit deel.
Mij ook, daarom vraag ik het me af...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..
Tis een stuk leuker als het "live" wordt gebrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb google en ken het nu dus wel.
Dat water vindt zijn weg wel....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |