Kun je een beetje goed koken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil
"Nee hoor... it doesn;t make you gay if you treat me like a lady...."
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
Hij was weer lekker Coby!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
quote:
quote:
Misschien is het wel gewoon het koolzuur!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
There, I can fix it?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
Ja dat heb ik ooit gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"quote:
quote:
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"
Lekker fout, vooral het eindequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig was Bitch Slap? Ik wil 'm gewoon nog een keer zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |