quote:
Iedereen heeft een breekpuntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Idd, je wordt tegenwoordig overal gefilmd, kan je dat niet voor een keer in je voordeel gebruiken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er geen camera's in de buurt van dat terrein peu?
je moet ergens je stem laten gelden he?quote:
Heb je het nou over jokjefinukeo-whatever of mij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet ergens je stem laten gelden he?.
Lang genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
Hoelang heeft Air in jouw kelder gezeten?
En dan had ik in t begin niet eens in de gaten dat ik m gesloten had WAAAquote:
daar krijgt Danny provisie voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil Fok dat ik me inschrijf voor het NTI?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je het nou over jokjefinukeo-whatever of mij?
Ik stelde geen gesloten vraag!quote:
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Nu bij het NTI: een cursus huis-tuin-en-keuken-psychologie! Met gratis iPod!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzo
Heb je je pardaafklip dan opengetreefd?quote:
Nee, ik heb mijn vierkante rondbektang erbij gepakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je je pardaafklip dan opengetreefd?
Dat klinkt als een goeie voor m'n nieuwe usernamequote:
Tief jij dan niet met geemstrutsen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn vierkante rondbektang erbij gepakt.
Je moet ook hierheen komen hequote:
Hallo, dat moet je niet zo definitief zien, als ik dat persé zou willen, zou ik t gewoon doen (zoals alles) maar als ik weet dat hij (of mn moeder) het niet prettig vindt en zich zorgen gaat maken, doe ik het dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook niet af te richten vrees ik. Ik krijg al jeuk als ik van JB lees dat ze niet MAG liften.
Have fun straks!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo, nog even hiet voor mn eerste college straks.
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief jij dan niet met geemstrutsen?
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo, nog even hiet voor mn eerste college straks.
O ja!quote:
Dat is heel wat anders dan wat je net posttequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hallo, dat moet je niet zo definitief zien, als ik dat persé zou willen, zou ik t gewoon doen (zoals alles) maar als ik weet dat hij (of mn moeder) het niet prettig vindt en zich zorgen gaat maken, doe ik het dus niet.
Nee, dat zijn kastaatbieften!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?
Lijkt me logisch, FOK ziet dat iedereen hier de hele dag zit te niksen, dus blijkbaar werkeloos zijn, dus wel een cursus kunnen gebruiken zodat ze weer wat nuttigs gaan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen vriendjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja!
Vindt je vriendje het niet vreemd als jij vreemde vrouwen opsluit in je kelder?
Te ingewikkelde naamquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?
Watte die fuck issie die going eh?quote:
Nou, laat jij dat ff doorvoerenquote:
Ja, dat was niet zo serieus bedoeld, maar kan zijn dat dat niet duidelijk was idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan wat je net postteVoor mij zou het reden zijn om er extra over na te denken of bespreken en misschien doe ik het dan wel of niet
Man, excusesquote:
Er is geen seerijoesriekwestaksie op het moment.quote:
Wat nou als je een wild water bent zonder diepe gronden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzo
Mwahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Getrouwd, dus totaal niet interessant meer voor wie dan ook
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Getrouwd, dus totaal niet interessant meer voor wie dan ook
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook niet af te richten vrees ik. Ik krijg al jeuk als ik van JB lees dat ze niet MAG liften.
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!quote:
Dan kan ze toch gewoon gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijk
Nee, die vindt dat juist primaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo serieus bedoeld, maar kan zijn dat dat niet duidelijk was idd.
Nou ja, ik zei al, als ik iets heeel erg graag zou willen, zou ik het eerder doen, maar in dit geval is het absoluut geen must ofzo, dus dan zeg ik gemakkelijker: nah, laat maar dan.
[..]
Man, excuses
Vindt je man het niet vreemd als jij vreemde vrouwen opsluit in de kelder?
Voel je jezelf al door Fok aangesproken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, FOK ziet dat iedereen hier de hele dag zit te niksen, dus blijkbaar werkeloos zijn, dus wel een cursus kunnen gebruiken zodat ze weer wat nuttigs gaan doen.
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou als je een wild water bent zonder diepe gronden?
Niet voor mij! Voor de rest van de mensheid om te begrijpen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik je kennelijk...overschat
Ben jij zo'n fan van JB ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar voor knappe vrouwen is dat ook wel echt gevaarlijk
OK ok, genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!
Effe deze geweldige zin citeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik treef mijn klipjes altijd hexobipartaal!
En dus? Salp excuusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen seerijoesriekwestaksie op het moment.
Nee, maar ik heb google en ken het nu dus wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, genoeg.
Kende je het? Ik lig echt dubbel elke keer bij dit deel.
Mij ook, daarom vraag ik het me af...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..
Tis een stuk leuker als het "live" wordt gebrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb google en ken het nu dus wel.
Dat water vindt zijn weg wel....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral erg ingewikkeld..
Mike en Thomasshow? Vind ik dus echt het toppunt van humor voor mensen die niet snappen wat humor is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een stuk leuker als het "live" wordt gebracht.
Sowieso een hele leuke show.
Wanneer kom je langs dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
#$%##$%@#$!@##$@%
[..]
O, mooi!
Ik word er altijd heel verdrietig van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mike en Thomasshow? Vind ik dus echt het toppunt van humor voor mensen die niet snappen wat humor is.
jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mike en Thomasshow? Vind ik dus echt het toppunt van humor voor mensen die niet snappen wat humor is.
Laat dat nou exact de definitie van HW zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een of andere arrogante en heel erg luide domme bimboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou als je een wild water bent zonder diepe gronden?
Ik bedoelde het dit keer echt niet om HW af te zeiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat dat nou exact de definitie van HW zijn!
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dit keer echt niet om HW af te zeiken.
ben vanaf 7 uur vanochtend al het huis uit om te werken, net thuis, en zo nog even wat belletjes plegen, typen en door werken.. nee, alles behalve luiquote:
Ik ben fan van jullie allemaalquote:
Met wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet ik wel even overleggen hoor!
Ik voelde me zo verdomd alleen, Snuit. Zo alleen! Doe dat nooit meer!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tiepie!Ik had je vanmorgen alleen gelaten
Wow! Mn telefoon is stuk en geeft geen geluid meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben vanaf 7 uur vanochtend al het huis uit om te werken, net thuis, en zo nog even wat belletjes plegen, typen en door werken.. nee, alles behalve lui
Behalve "Lachen om homevideo's" dan natuurlijk. Dat is hi-la-risch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik 95% van wat als "humor" wordt gebracht op tv totaal niet grappig.
Ik kijk ook veel liever naar de BBC wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik 95% van wat als "humor" wordt gebracht op tv totaal niet grappig.
Dat is pas grappig als Hans Kraay jr. Live gestenigd wordt in zo'n uitzending. En zijn pa erbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve "Lachen om homevideo's" dan natuurlijk. Dat is hi-la-risch.
Is hij knap? Dan mag hij wel meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met mn vriendje natuurlijk, die gaat zich anders zorgen maken.
Je zeurt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voelde me zo verdomd alleen, Snuit. Zo alleen! Doe dat nooit meer!!
Oe, dat moet mij ook overkomen, lekker uitslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Wow! Mn telefoon is stuk en geeft geen geluid meerDus de wekker was tevergeefs
Ik kijk sowieso weinig humor. Ik hou ook niet van comedy's op filmgebied.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel liever naar de BBC wat dat betreft
Jij bent dan ook een saai, verbitterd kutwijf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig humor. Ik hou ook niet van comedy's op filmgebied.
Oi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een saai, verbitterd kutwijf.
Je vergeet: Frigide kier!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een saai, verbitterd kutwijf.
quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig heb ik wel diepe grondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een of andere arrogante en heel erg luide domme bimbo
Ik kijk ook eigenlijk nooit tv. Behalve bij anderen. Ik hou m'n mond alweerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig humor. Ik hou ook niet van comedy's op filmgebied.
PM maar een fotoquote:
En dan nog wel zonder dat ik het zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat heel ranzig
De enige cabaretier die ik grappig vind is Theo Maassen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietBen ook totaal geen fan van stand up comedy en cabaretiers. ZIjn er maar weinig die ik leuk vind. Net als comedy-films. Ik vind de meest echt te flauw of gewoonweg niet grappig of hooguit een glimlachje. Geef mij maar de wat meer zwartere sarcastische humor zoals bv Little Miss Sunshine.
Ik compenseer welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Je kan een hoop van me zeggen, maar saai ben ik nooit!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zeurt!
[..]
Oe, dat moet mij ook overkomen, lekker uitslapen
Dat krijg je nou eenmaal snel met een heuvelachtig landschapquote:
Ik denk dat je die druipgrot voornamelijk door zijn uiterlijk krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
De enige cabaretier die ik grappig vind is Theo Maassen.
Die vind ik ook wel geil overigens, maar of dat nou komt omdat ie zo grappig is, dat weet ik niet.
Ik las grottenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel diepe gronden
Maar ik ben dan ook geen luie domme bimbo
Waarom niet?quote:
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]Ja werd wakker naast een mooie man die zich ook aan het verslapen was voor zn college
![]()
![]()
![]()
Zoals ik al zei, you're a pussycatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan nog wel zonder dat ik het zeg!
Ik moet echt weer eens wat flink smerige dingen gaan doen.
Hij ziet er uit als een hooligan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je die druipgrot voornamelijk door zijn uiterlijk krijgt.
Een venusheuvel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef STING het volgende:
Dat krijg je nou eenmaal snel met een heuvelachtig langschap
Niet gesekstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.
Juist! Seks is toch vies en zondig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo mooi kan hij nooit geweest zijn. Ik was het niet. Q. ook niet, die gaat proberen om een 12,5 jarig jubileum zonder seks te hebben.
Nu iig niet meer, tnxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
HW, google anders eens op afbeeldingen en geemstrutsen.
Die woont bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
De enige cabaretier die ik grappig vind is Theo Maassen.
Die vind ik ook wel geil overigens, maar of dat nou komt omdat ie zo grappig is, dat weet ik niet.
Wil ie niet.quote:
Je slaapt naast een vent en je hebt je bed niet aan gort geneukt? Saai.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet gesekstAlleen geslapen
En je kan vast wel raden welke man
![]()
![]()
![]()
die wel echt heel enorm mooi is
geef eens wat extra gasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die woont bij mij om de hoek.
Heb hem vaak bijna onder de auto
Op Theo Maassen rijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die woont bij mij om de hoek.
Heb hem vaak bijna onder de auto
Hmz had ik tot gisteravond vanaf eergisternacht al gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je slaapt naast een vent en je hebt je bed niet aan gort geneukt? Saai.
Ik weet waar ie woont en waar ie uitgaat.... dus mocht je'm willen....quote:
Met je ex of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz had ik tot gisteravond vanaf eergisternacht al gedaan
En waar zat zijn kind ook alweer op school? En brengt hij het kind daarheen of zijn vrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet waar ie woont en waar ie uitgaat.... dus mocht je'm willen....
Hmz exrelatie en tegenwoordig soort van open relatie...quote:
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
En waar zat zijn kind ook alweer op school? En brengt hij het kind daarheen of zijn vrouw?
quote:
Ooooh, ben jij er zo eentje van Peak-IT?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Gaat de telefoon, of ik mijn urenstaat in wil vullen van Peak....
Ik werk daar niet meer
ik vul hem maar in, misschien maken ze nog geld over ook
Lijkt me dat zoiets alleen werkt als het duidelijk is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz exrelatie en tegenwoordig soort van open relatie...![]()
Ga m maar mn liefde noemen metwie ik een pannenkoek heb
Geen idee waar. Maar hij haalt het kindje op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waar zat zijn kind ook alweer op school? En brengt hij het kind daarheen of zijn vrouw?
Voor mij is het duidelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me dat zoiets alleen werkt als het duidelijk is.
Die twee euro bruto per uur daar tikt echt aan ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Gaat de telefoon, of ik mijn urenstaat in wil vullen van Peak....
Ik werk daar niet meer
ik vul hem maar in, misschien maken ze nog geld over ook
Das toch die "we nemen alles aan dat weet hoe je PC spelt" club?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ooooh, ben jij er zo eentje van Peak-IT?
Met zo'n Toyota Aygo
Die opmerking tegen haar was idd gewoon onnodig en niet grappig ook ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee waar. Maar hij haalt het kindje op.
En dan slingert ie door de straat heen met z'n dikke bril op dus dan denk ik soms wel "Gassss! Voor Patriciaaaaa!!!!"
Is het dan wel je liefde of is het je lust?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz exrelatie en tegenwoordig soort van open relatie...![]()
Ga m maar mn liefde noemen metwie ik een pannenkoek heb
Was ik tot en met december, en ik heb zo een aygo gehad... maar rij al 2 jaar eigen autoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ooooh, ben jij er zo eentje van Peak-IT?
Met zo'n Toyota Aygo
Liefde... waar soms ook lust bij komt kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het dan wel je liefde of is het je lust?
Dat criterium hebben ze volgens mij al jaren geleden laten varen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch die "we nemen alles aan dat weet hoe je PC spelt" club?.
Als zij niet op haar 183ste met haar verdroogde pruim in de Playboy was gaan staan, waar niemand behoefte aan had, was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die opmerking tegen haar was idd gewoon onnodig en niet grappig ook ja.
Hij hangt wel eens in die blowtent La Folie uit, naast de Hoogste Tijd (quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die opmerking tegen haar was idd gewoon onnodig en niet grappig ook ja.
Bij elk examen dat je haalt kreeg je in mijn begintijd gewoon 50 euro loonsverhoging per maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die twee euro bruto per uur daar tikt echt aan ja.
betraptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch die "we nemen alles aan dat weet hoe je PC spelt" club?.
Ook hoognodig, met dat startsalaris van 20 euro per maand.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Bij elk examen dat je haalt kreeg je in mijn begintijd gewoon 50 euro loonsverhoging per maand
Wij krijgen hier altijd de playboy en ze deed niks onder voor de jongere playmates hoor. Mag het dan niet omdat je in je achterhoofd hebt dat ze oud is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als zij niet op haar 183ste met haar verdroogde pruim in de Playboy was gaan staan, waar niemand behoefte aan had, was er niks aan de hand geweest.
Ik hoorde daar wel vaker hoe jongens werden aangenomen voor bijna minimum loon. geen last van. ik verdiende niet veel maar ook weer niet zo weinigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook hoognodig, met dat startsalaris van 20 euro per maand..
Ik een Aiboquote:
Het waren mooie foto's en ik zou niet weten waarom je dat moet afzeiken op de wijze zoals hij dat deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als zij niet op haar 183ste met haar verdroogde pruim in de Playboy was gaan staan, waar niemand behoefte aan had, was er niks aan de hand geweest.
Ik ga NIET meer googelen.}:|quote:
In een coffeeshop zitten normalere types dan in de kroeg vaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij hangt wel eens in die blowtent La Folie uit, naast de Hoogste Tijd (). 1x ontmoet, beetje een vaag figuur
maar goed, dat kan ook aan het feit geelegen hebben dat ie in een blowtent zat
Ligt maar net aan wiens definitie van "normaal" gehanteerd wordtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
In een coffeeshop zitten normalere types dan in de kroeg vaak.
Ik werd gebeld of ik daar wilde komen werken 4 jaar geleden (voor ik de overstap maakte naar mijn huidige baas) en mijn salaris was daar zo weinig dat ik niet eens mijn hypotheek zou kunnen betalen. MAAR!!! ik zou 25 euro per examen er bij krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde daar wel vaker hoe jongens werden aangenomen voor bijna minimum loon. geen last van. ik verdiende niet veel maar ook weer niet zo weinig
zodat ie misschien wat meer bezoekers kreeg bij zijn shows natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waren mooie foto's en ik zou niet weten waarom je dat moet afzeiken op de wijze zoals hij dat deed.
Waren vast mooie foto's, maar de playboy is daar niet voor. Normaal kopen mannen de playboy omdat er een jong lekker wijf in staat. Nu kochten mensen het om te kijken hoe ze zich belachelijk maakte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waren mooie foto's en ik zou niet weten waarom je dat moet afzeiken op de wijze zoals hij dat deed.
Dat ik in het uitgaansleven meer agressie tegenkom en in de coffeeshop juist totaal uiteenlopende types met elkaar omgaan omdat ze 1 ding gemeen hebben, blowen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt maar net aan wiens definitie van "normaal" gehanteerd wordt
ik ben daar in 2006 begonnen.... toen was het voor iedereen 50 euro per examen... dat is volgens mij pas in 2008 afgeschaft....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd gebeld of ik daar wilde komen werken 4 jaar geleden (voor ik de overstap maakte naar mijn huidige baas) en mijn salaris was daar zo weinig dat ik niet eens mijn hypotheek zou kunnen betalen. MAAR!!! ik zou 25 euro per examen er bij krijgen
Ja hoor.. Nu krijg ik meer dan het dubbele zonder behaalde diploma's bij de baas
Mwah, denk dat dat wel meevalt, want ze maakte zichzelf niet belachelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waren vast mooie foto's, maar de playboy is daar niet voor. Normaal kopen mannen de playboy omdat er een jong lekker wijf in staat. Nu kochten mensen het om te kijken hoe ze zich belachelijk maakte.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waren vast mooie foto's, maar de playboy is daar niet voor. Normaal kopen mannen de playboy omdat er een jong lekker wijf in staat. Nu kochten mensen het om te kijken hoe ze zich belachelijk maakte.
Kelly "de man" anyone?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MAAR!!! ik zou wel in een Mini gaan rijden!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben daar in 2006 begonnen.... toen was het voor iedereen 50 euro per examen... dat is volgens mij pas in 2008 afgeschaft....
Dat blad is verkocht, dus blijkbaar had er toch wel iemand behoefte aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de natuurfoto's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, want die koop je immers voor de goede artikelen!
Tja, voor de meiden hoef je het toch niet meer te kopen, we hebben een heel internet vol pornoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is de Penthousequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Preciesquote:
weinig mis met een mini hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
MAAR!!! ik zou wel in een Mini gaan rijden!
Ben jij dat al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Het is een eer als je als vrouw voor de playboy gevraagd wordt.
Zeg hallo, ik las hem ook toen we de leesmap hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat deed ze niet, bleek na afloop, maar daarom kochten veel mensen het wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, denk dat dat wel meevalt, want ze maakte zichzelf niet belachelijk.
Ik koop gewoon de Winqquote:
Toen deed je nog alsofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik las hem ook toen we de leesmap hadden.
Dus dat moeten dan wel HELE goede artikelen zijn geweest!
O is ook weinig mis mee. Daar zei ik het niet voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
weinig mis met een mini hoor
wel met een rood/witte peak mini, toegegeven
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Zeg hallo, ik las hem ook toen we de leesmap hadden.
Dus dat moeten dan wel HELE goede artikelen zijn geweest!
Wie lacht dan het hardst? Patricia of de mongool die het koopt in de hoop haar af te zeiken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat deed ze niet, bleek na afloop, maar daarom kochten veel mensen het wel.
En die lees ik dan wel weer als ik bij jou zitquote:
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ik
Of nou ja, gevraagd woren misschien wel... maar ook daadwerkelijk met je blue waffle er in gaan staan niet altijd.
Wanneer vragen ze jou?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Zijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie lacht dan het hardst? Patricia of de mongool die het koopt in de hoop haar af te zeiken?
Ik denk dat je er niet altijd een blue waffle aan overhoudt hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet niet iedere vrouw zo denk ik
Of nou ja, gevraagd woren misschien wel... maar ook daadwerkelijk met je blue waffle er in gaan staan niet altijd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En die lees ik dan wel weer als ik bij jou zit
en waarbij ze je vast niet zeiden dat je voor die mini iets van 200 euro bij moest leggen aan eigen bijdrage elke maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
O is ook weinig mis mee. Daar zei ik het niet voor
Meer dat ik dan blij moest zijn dat ik mini mocht rijden terwijl mijn salaris kut was
Ik zou dat niet willen trouwens, zonder echte reden overigens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.
Zou er geen moment over twijfelen, al is het alleen maar omdat ze echt heel mooie foto's maken.
Ik dacht heel onschuldig aan die 3 elfjes (geloof dat het elfjes zijn) maar dat is Winx ofzoquote:
Is niet eng hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
De wat? Ik durf dit niet te Googlen.![]()
Nee maar ik was heel snel klaar met die gastenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
en waarbij ze je vast niet zeiden dat je voor die mini iets van 200 euro bij moest leggen aan eigen bijdrage elke maand
Ik zie nu een fotoshoot voor me, waarbij een grote witte SMEG koelkast openstaat met van die sneeuw die er uit waait en jij dan met alleen een bontjasje aan en verder niks... en dat je dan over een vent in pak loopt die op de grond ligt en omhoog kijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik vandaag gevraagd zou worden, zou ik er morgen al in willen staan.
Zou er geen moment over twijfelen, al is het alleen maar omdat ze echt heel mooie foto's maken.
of zit je gewoon op werk waar fok met tekst minder erg is danb een kwijlende ventquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daar spoilers voor wil hebben, moet je wel heel erg aan je eigen twijfelen
Vuige heteroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik fantaseerde en visualiseerde over een naakte Kluts.....
Je twijfelt aan jezelf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu een fotoshoot voor me, waarbij een grote witte SMEG koelkast openstaat met van die sneeuw die er uit waait en jij dan met alleen een bontjasje aan en verder niks... en dat je dan over een vent in pak loopt die op de grond ligt en omhoog kijkt
Superchique!
En je bent nog steeds homo? Mijn ego.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu een fotoshoot voor me, waarbij een grote witte SMEG koelkast openstaat met van die sneeuw die er uit waait en jij dan met alleen een bontjasje aan en verder niks... en dat je dan over een vent in pak loopt die op de grond ligt en omhoog kijkt
Superchique!
Zeg, er staat hier ook wel eens dames zonder spoilers.quote:
Het is NSFW. Wat moeten mijn collega's nu wel niet denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar spoilers voor wil hebben, moet je wel heel erg aan je eigen twijfelen
Dat je op een homo forum zit. Dus je bent homo! Minstens bi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is NSFW. Wat moeten mijn collega's nu wel niet denken.
Nou ik zag zo'n hele chique ijsprinses shoot voor me dus, met een spierwitte bontjas en bontmuts, zo'n hogequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je bent nog steeds homo? Mijn ego.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat je op een homo forum zit. Dus je bent homo! Minstens bi!
Bier en tetten worden meer gewaardeerd idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
of zit je gewoon op werk waar fok met tekst minder erg is danb een kwijlende vent
Het is heul nie NSFWquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. Had iemand het linkje van dat kras-topic nog?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Tally het volgende:
Dat je op een homo forum zit. Dus je bent homo! Minstens bi!
Gouden plan Ang3l, maar waarom een ijsprinses? Is dat vanwege mijn warme persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zag zo'n hele chique ijsprinses shoot voor me dus, met een spierwitte bontjas en bontmuts, zo'n hogeEn dan dus verder niks, en een compleet geklede man op de grond in een strak pak (natuurlijk werd ik wel geil van de man en was de rest puur artistiek verantwoord
)
ik vraag vaker om spoilersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Bier en tetten worden meer gewaardeerd idd.
NSFWomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Als dat in een spoiler moet ivm werk moet ik ook IRL in een spoiler.
Bring it on haterzzzzzz.
Nou vanwege de frigide kierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gouden plan Ang3l, maar waarom een ijsprinses? Is dat vanwege mijn warme persoonlijkheid?
Wat is er NSFW aan? Een kerel met een ijsklontje in zijn mond. Nou nou poeh poeh, verschrikkelijk zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie Angel geen van beide posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er NSFW aan? Een kerel met een ijsklontje in zijn mond. Nou nou poeh poeh, verschrikkelijk zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How to make a fleshlight?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]Zal ik jou 's ff op je bek komme rosse of pakke jongeman?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vind een SMEG-koelkast sowieso tof, dus die shoot kan niet mislukken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vanwege de frigide kierDat je dan zo uit een koelkast stapt, met 1 been nog in de SMEG.
Weet je hoe stijlvol!?
Neem je dan gelijk een kratje bier mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik jou 's ff op je bek komme rosse of pakke jongeman?!
Geilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Neem je dan gelijk een kratje bier mee?
Kun je een beetje goed koken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil
"Nee hoor... it doesn;t make you gay if you treat me like a lady...."
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
Hij was weer lekker Coby!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je van frisdrank in je eten houdt...
quote:
quote:
Misschien is het wel gewoon het koolzuur!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Daar zijn best wel veel recepten voor
![]()
O.a. van Nigella Lawson.
Maar we hadden dus het idee: Als het met cola kan... dan kan het ook vast met 7Up!
En dat was geslaagd,. Dus toen werd het sinas. Ook geslaagd. En gister cassis. OOK geslaagd
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
There, I can fix it?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
vet!.
Ja, ik zit even wat vage plaatjes te bekijken.
Ja dat heb ik ooit gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken van haar wel biefstuk gemarineerd in zwarte vodka.
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"quote:
quote:
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders die voor het eerst een cd-speler kochten en ik die als 8jarig klutsje vroeg toen de cd afgelopen was: "zal ik 'm even omdraaien?"
Lekker fout, vooral het eindequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig was Bitch Slap? Ik wil 'm gewoon nog een keer zien!
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.
*loopt rood aan in een poging niet te proesten*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Hallo buurvrouw, wat een mooi paar koolmezen, wilt u mijn haan in uw ezel?
Google translate.
Je had wel echt cd's die je om kon draaienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan erger, mijn moeder deed dat zelf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer 2 weken lang de afstandsbediening van de stereo in haar tas gehad in de overtuiging dat het haar telefoon was.
Niet de single van de Radio's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had wel echt cd's die je om kon draaien
O nee wacht, dat was een DVD.
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.quote:
Altijd hetzelfde met die moedersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.
LaserDisc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Je had wel echt cd's die je om kon draaien
O nee wacht, dat was een DVD.
Arme klutsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik kreeg op mijn flikker dat ik 'm had kwijtgemaakt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die moeders
Tis toch zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis toch zo!
RotjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wacht maar tot je ouder word en de techniek niet meer kunt bijbenen en je zoontje je alles 10 keer moet uitleggenquote:
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswaterquote:
En dat ik dan zo'n afstandsbediening met van die hele grote knoppen nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ouder word en de techniek niet meer kunt bijbenen en je zoontje je alles 10 keer moet uitleggen
En dvd.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswater
Omdat ik het dan niet goed doe zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dan zou verzuipen in het afwaswater
Moet je je desire nog niet inruilen voor een seniorentoestel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ik dan zo'n afstandsbediening met van die hele grote knoppen nodig heb.
Nee omdat je vervelend doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet goed doe zeker?
En ik heb trouwens m'n zwemdiploma A en B hoor![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |