godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef MultiBanaan het volgende:
De homo-test
Alle mannelijke deelnemers halen hun tampeloeris uit de broek, en krijgen plaatjes te zien van lekkere wijven. De laatste die een stijve krijgt, is de verliezer, en wordt door de anderen uitgescholden voor teringhomo en zijn lul krijgt 10 schokken met de elektrische vliegenmepper
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef dakraam het volgende:
Poepgat rekken
Kijken wie zijn anus het verst kan uitrekken. Degene wiens anus het minst ver gaat die moet anaal genomen worden door een ananas.
Hij bedoelt dat de scheids gewoon mensen op hun kop mag tikken met de lepel, dan denken de spelers dat iemand heel hard kon slaan. Kutspel dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen maar ik snap er echt geen fuck van
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Lekker friemelen
Als je allebei een stijve genotsknots hebt moet je zo aan de voorhuid van de ander friemelen.
Ik mis het competitieve element.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Lekker friemelen
Als je allebei een stijve genotsknots hebt moet je zo aan de voorhuid van de ander friemelen.
En heeft die dan gewonnen of verloren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wie het eerst ervoor zorgt dat die ander zo'n lekker gevoel heeft.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAAAAAAAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Doen durven of de waarheid
En dan doen met allemaal vieze dingen
Gewonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En heeft die dan gewonnen of verloren?
Gadver, jij bent echt ziek hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Doen durven of de waarheid
En dan doen met allemaal vieze dingen
en dat spelletje speel je helemaal alleen ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef zovty het volgende:
Ik speel hier op kantoor al jaren het spelletje; in de koektrommel niezen.
Ik nies elke avond voor ik naar huis ga in de koekjestrommel.
Ik eet nooit koekjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |