Ze willen geen geweld gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja maar om nou met 2 miljoen man op een gebouw af te stormen, dat gaat zeker wel ten koste van 100'en levens.
Stond er een jaar geleden, toen was het al gevaarlijk om dat plein over te steken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)96,0.009645&t=h&z=17
Jeetje, je zult er maar middenin staan
Dat gaat wel een dag duren voordat dat hele plein leeg is van de mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJE "people not able to join them" ........
het staat gewoon zelfs te vol ...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef superworm het volgende:
Ik zit net te denken.
Als er ook maar 1 (één) pro-Mubarak-government-idioot op het dak gaat sniperen, vallen er gegarandeerd honderden of duizenden doden door vertrapping.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef superworm het volgende:
Ik zit net te denken.
Als er ook maar 1 (één) pro-Mubarak-government-idioot op het dak gaat sniperen, vallen er gegarandeerd honderden of duizenden doden door vertrapping.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:05 schreef Bastard het volgende:
En dat nu Faithless zijn plaat in zet
Allemaal springen
nrcquote:In Egypte worden Nederlandse opgravingsprojecten van het Leidse Rijksmuseum voor Oudheden vernield en geplunderd. Het gaat om opgravingen van grafmonumenten in Sakkara, bij de pyramides vlak buiten de hoofdstad Caïro, meldt de Wereldomroep.
Het project is al sinds 1975 onder handen van het museum. Op het terrein liggen onder meer de beroemde trappenpyramiden en monumenten voor begraven koningen uit de dertiende en veertiende eeuw voor Christus, de tijd van Toetanchamon en Ramses de Tweede.
Niet dat ik dat leuk zou vinden vanzelfsprekend, ik stip het alleen aan. Mubarak is er gek genoeg voor.quote:
quote:13.00 uur Al Jazeera meldt nu dat zich meer dan een miljoen mensen op en rond het Tahrirplein hebben verzameld.
12.55 uur Ook de grootste oppositiebeweging van het land, de Moslim Broederschap, heeft gezegd niet met Mubarak of zijn regering te zullen gaan praten. 'Onze eerste eis is dat Mubarak gaat. Alleen dan kan de dialoog beginnen met militaire machthebbers over een vreedzame machtswisseling.'
mijne is niet voor de muziek...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
Ga het hier nou niet vol proppen met youtube muziekjes die jij denkt toepasbaar zijn in dit topic
Ik ben bang dat dat al gaat gebeuren zodra ze zich massaal gaan verplaatsen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef superworm het volgende:
Ik zit net te denken.
ff heel snel offtopic loveparade ging fout vanwege een in ;én uitgang in soort "overkapt deel "( tunnel weet ik veel )quote:
Prima, maar hier komen vanaf 5 kanten om het centrum heen een massa mensen die naar het midden drukken, je komt daar niet meer weg als het fout gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff heel snel offtopic loveparade ging fout vanwege een in ;én uitgang in soort "overkapt deel "( tunnel weet ik veel )
en dat politie weigerden nooduitgangen te openen ......
Dan is de situatie alleen íets minder gespannen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef superworm het volgende:
Aan de andere kant, het gaat 100x vaker wél goed met zo'n enorme menigte. Kijk naar Amsterdam op 30 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |