Ik was er met een vriend. En we hoopten allebei van elkaar dat de ander doodging en vervangen werd door een lekker wijf. Zodat we Florence op de goede manier konden bekijken. Neukend.quote:
Dat is ook mijn ervaring..Denk ik ergens op vakantie te gaan waar ik niemand ken, is de buurman van 2 huizen verder er ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet dat je altijd iemand tegen komt op zo'n plek he?
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Vriend van me kwam z'n overburen tegen in New Yorkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring..Denk ik ergens op vakantie te gaan waar ik niemand ken, is de buurman van 2 huizen verder er ook
dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasDat wist ik niet eens.
Is eigenlijk alle 3 momenteel een probleemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Tijd en geld is het probleem niet, iemand aan wie ik het geld wil uitgeven, dat wel.
Serieus, als meid gaan liften is ongeveer zoiets als naakt over straat rennen voor een TBS-kliniek met zedendelinquenten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gehoord dat het mis ging.
Dat zal het zijn. Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur.quote:
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me kwam z'n overburen tegen in New York
Scouting. Bruggetjes bouwen over slootjes waar je met 1 stap overheen kan stappen en ingewikkeld vuur maken terwijl je een aansteker in je zak hebt. Ik heb het nooit begrepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasDat wist ik niet eens.
Dat word je daar vanzelf. Zelfs Griet Titulaar zou daar een chickie proberen te hosselen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
Dat zal het zijn. Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur.
Ik ga toch liever naar New York, stiekem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanMontenegro en Albanië, 3 weken lang maar een Nederlandse familie tegen gekomen en die kenden we allebei niet.
Echt BSquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, als meid gaan liften is ongeveer zoiets als naakt over straat rennen voor een TBS-kliniek met zedendelinquenten.
Beide neefjes die op scouting zaten hebben daar hun vriendin/vrouw opgeduikeld. En het zijn absoluut geen lelijke meiden of nerdsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scouting. Bruggetjes bouwen over slootjes waar je met 1 stap overheen kan stappen en ingewikkeld vuur maken terwijl je een aansteker in je zak hebt. Ik heb het nooit begrepen.
Afgelopen weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben al blij als ik het land uit ben.
Je zag toch hoe blij ik er van werd!quote:
Er lopen hele mooie vrouwen rond daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide neefjes die op scouting zaten hebben daar hun vriendin/vrouw opgeduikeld. En het zijn absoluut geen lelijke meiden of nerds
Volgens mij werd er voornamelijk gezopen.
Dat is mooi! 3e gesprek? Omtrent het salaris, de 14e maand en de twee auto's van de zaak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!
Ja, maar ik twijfel bij sommigen dingen of het niet mijn projectie wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zag toch hoe blij ik er van werd!
Bah, heb jij op mij geprojecteerd? Viespeukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel bij sommigen dingen of het niet mijn projectie wasZeker na 3u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |