Heb je hem niet toevallig al verkocht via Marktplaats?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
I wishquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar te klappen of hij staat alweer voor haar.
Dat is lelijk vagina.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
Je bent gewoon echt een mooie jongen/manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als mensen mij eenmaal aanspreken dan ben ik ineens lief terug hoorMaar ik spreek zelf nooit iemand aan,
[..]
was dat maar waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je hem niet toevallig al verkocht via Marktplaats?
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist niet dus, anders was ik hem niet steeds kwijt geweest he blondje
Dat is wel goed fucked up zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snel aangifte doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha ja, heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Dan krijg je het ineens HEEL warm!
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een mooie jongen/man
Het is gewoon je reinste anti-hetero propaganda, mannetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
>:")
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Hihi en ik ben lekker een man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Dat dacht ik toen ik z'n fobo voor het eerst bekeekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Die wil je ook bekeren tot homo zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
>:")
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi en ik ben lekker een man.
Dat heb ik bij ALLE pics van Ang3l tot nu toe gehad, maar op de ene foto was ie echt hot.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politiequote:
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXje
Wait, what, Auto pleite?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |