Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Nee, te luiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees jij het ff door en geef je me dan de samenvatting?
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al zeehondjes willen knuppelen knuffelen?
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?quote:
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moe
Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Gezellig!quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapen
Bimboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.
Ik acht haar mondig genoeg om mij af te wijzen mocht ze liever bij jou kruipen, dus niet zo janken jijquote:
CL.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CL
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Mja. Enige reden waarom ik de Xbox zou willenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Had ik wel schattig gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ik
Ja, dat heb ik ook, moet wel zeggen dat dat ligt aan hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |