Hoest met je oom en vader nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
Eerstkomende weekendje wordt gewoon een meidenweekend in antwerpen overigens. Niks romantisch aan.
Al zit ik wel te twijfelen om brox binnenkort eens te verrassen met een weekendje weg in NL
Maat van me was in een of ander Servisch plekje waar je alleen maar met SUV-gelijksoortige auto kon komen vanwege de onregelmatige weg en alles, echt zo'n kluizenaarsdorpje. Wat is het eerste dat hij tegenkomt? NEDERLANDERS! Wtf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanMontenegro en Albanië, 3 weken lang maar een Nederlandse familie tegen gekomen en die kenden we allebei niet.
Of je moet meerekenen dat mannen je schattig vinden en onderschatten, soms wel leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naïviteit is een eigenschap waar je geen hol aan hebt.
Hetzelfdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoest met je oom en vader nu?
Van je moeder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ben naïef en vind t geen probleem, denk alleen dat ik niet zou mogen
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of je moet meerekenen dat mannen je schattig vinden en onderschatten, soms wel leuk
Je hebt wel gelijk, vind het alleen heerlijk om niet teveel stil te staan bij het slechte in de mens zeg maar. Ik zou het niet leuk vinden om uit te gaan van kwade bedoelingen zeg maar.
Ok, ander uiterste, maar toch.
Dat zei ik: ander uiterste..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.
Ik ben ook niet iemand die alleen maar uitgaat van kwade bedoelingen, ik doe alleen niet aan het "mij overkomt zoiets niet"-gebeuren. Dat is wat anders.
Psssssst.....maisje, maisjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik: ander uiterste..
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheldquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.
Dat is niet zo raar, aangezien Kluts dat recentelijk nog gedaan heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheld
Dat hoef je ook niet te snappenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheld
Kun jij zo eng kijken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, aangezien Kluts dat recentelijk nog gedaan heeft
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.
Ik vind het een beetje zoiets als je voordoen als een bimbo om iets gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te snappen
Ik heb een gezicht wat boekdelen spreekt en als ik kan haast vuurspuwen met mijn ogen ja.quote:
Klein schattig Klutsjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een gezicht wat boekdelen spreekt en als ik kan haast vuurspuwen met mijn ogen ja.
Oh, dat met die jochies vorige week ja.quote:
Ik ben er vrij zeker van dat mensen me niet dom vinden ofzo verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zoiets als je voordoen als een bimbo om iets gedaan te krijgen.
Ik zou liegen als ik mijn charmes en vrouw-zijn niet af en toe zou gebruiken, maar ik stel het op prijs dat mensen mij zien als een slimme meid ipv als een bimbo of poppetje.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef Ripley het volgende:
Misschien mis ik dingen, maar ik vind D_K eigenlijk recentelijk veel positiever en aardiger overkomen. Just saying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |