Hoezo dat? Na 2 uur al uit en ik begin na Fok pas met lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best knap van je![]()
Same here. Heb het ook al een keer gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar het komt volgens mij zelden voor dat je Pfeiffer nogmaals krijgt als je het eenmaal hebt gehad... daarom ga ik er ook vanuit dat ik het waarschijnlijk niet meer zal krijgen.
Dat laatste is wel handigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal het weer eens proberen
als ik tijd heb
Dat leren NA fok! vind ik vooral wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo dat? Na 2 uur al uit en ik begin na Fok pas met leren![]()
en als je twijfelt misschien even bloed laten prikken en even kijken? Misschien heb je een ijzertekort oid of is er wel iets anders aan de hand...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zul je eigenlijk best een goed punt hebben![]()
Ik kreeg het toen ik zes was... had geen zin in school, zei dat ik me niet lekker voelde, en toen bleek ik echt ziek te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Heb het ook al een keer gehad
Ik denk niet serieus dat ik weer glandular fever heb hoor maar het is inderdaad dan of de drank of toch iets anders. Ik dacht eerst aan een winterdip maar dat klinkt eigenlijk ook als onzinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als je twijfelt misschien even bloed laten prikken en even kijken? Misschien heb je een ijzertekort oid of is er wel iets anders aan de hand...
quote:
Precies, alsof FOK! een programma op tv is, en het om vier uur is afgelopen, zodat ze kan gaan lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat leren NA fok! vind ik vooral wel indrukwekkend
Ik kreeg het 5 jaar geleden pas voor het eerst. Dat scheen al vrij 'oud' te zijn om het dan nog te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg het toen ik zes was... had geen zin in school, zei dat ik me niet lekker voelde, en toen bleek ik echt ziek te zijn.
Toch iets van een half jaar mee zoet geweest volgens mij.
Da's gewoon dom van mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat leren NA fok! vind ik vooral wel indrukwekkend
Ja, als ik zie tot hoe laat Nijntje het volhoudt en je dan nog kunnen concentreren op je schoolwerk is best knapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, alsof FOK! een programma op tv is, en het om vier uur is afgelopen, zodat ze kan gaan leren.
Zes schijnt dan weer erg jong te zijn... maar ja, dan heb je het ook maar gehad en heb je er minder last van met school missen en zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kreeg het 5 jaar geleden pas voor het eerst. Dat scheen al vrij 'oud' te zijn om het dan nog te krijgen
Ach, de cijfers zullen het mogelijk uitwijzenquote:
Als ik naar bed moet ga ik lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kreeg het 5 jaar geleden pas voor het eerst. Dat scheen al vrij 'oud' te zijn om het dan nog te krijgen
Muckiequote:
volgens wiki:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk niet serieus dat ik weer glandular fever heb hoor maar het is inderdaad dan of de drank of toch iets anders. Ik dacht eerst aan een winterdip maar dat klinkt eigenlijk ook als onzin
vooral even de laatste zin dusquote:Ook kunnen door langdurig alcoholgebruik hormoonstoornissen optreden. Het beeld hiervan is zeer wisselend. Bekend zijn onder andere verlaagde concentraties van geslachtshormonen. Bij vrouwen kunnen er menstruatie- en ovulatiestoornissen optreden. Bij mannen kan het leiden tot erectiestoornissen. Verder kunnen er bloedafwijkingen optreden en door verminderde hemoglobine-aanmaak kan bloedarmoede ontstaan.
Ik heb sinds de vakantie niet meer voor 00.00 geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als ik zie tot hoe laat Nijntje het volhoudt en je dan nog kunnen concentreren op je schoolwerk is best knap
Ja, inderdaad wel heel erg jong. Ik geloof dat het vooral onder tieners nogal eens voorkomt. Zal ook wel lastig te zijn om te achterhalen als je 6 bent. Wie denkt daar nou aan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zes schijnt dan weer erg jong te zijn... maar ja, dan heb je het ook maar gehad en heb je er minder last van met school missen en zo.
En wat hebben Marijkes orks ermee te maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |