Krijg ik wel een foto te zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit dan?
[..]
Ok, ik ga gelijk bestellen
Google maar eens op blue waffle.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, en hoe ziet die Hello kutty eruit dan?
Ik heb geen tong piercing, dus kom maar opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je geen tongpiercing hebt is een piercing leuk!
Anders best irritant
Ik ben blij dat Godt op vakantie is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spiegel pakken, benen uit elkaar en weer naar elkaar toe. En dan heel snel heen en weer en "hello" roepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neuh dat werpen moet nu eenmaal. Dat hebbie he als je zwanger bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
en dan rillen vanwege het OUD gedeelte en niet eens vanwege het werpen wat je nog moet gaan doen
Ik vind het niet leuk om daar te fotograferenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krijg ik wel een foto te zien?
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spiegel pakken, benen uit elkaar en weer naar elkaar toe. En dan heel snel heen en weer en "hello" roepen.
Ik dus wel. Het is even oefenen. Maar het lukt om zonder je tanden stuk te slaan te likkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tong piercing, dus kom maar op
Wat is dan het verschil met hier?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik hang er wel rond, kijken of er hier en daar wat tips gegeven worden. Maar meer is dom geouwehoer of gezeik
Groetjes,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe ben ik nu weer hier terecht gekomen?
Op de 70% van de NL'ers die niet op zitten te letten? Valt best mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Viel nog vies tegenmoest nog een paar keer heel hard op de rem afgelopen weekend omdat er weer eens eentje niet op zat te letten
Daar heb je een punt. Al met al was het idd véél prettiger rijden dan door NLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de 70% van de NL'ers die niet op zitten te letten? Valt best mee.
Dat was toch de verzorgende Ludolf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
RIPhttp://www.spitsnieuws.nl(...)udolf_overleden.html
Tong - schaamhaar - huuuuuuuquote:
Dat was die kettingroker die nooit meeging en buitenkwam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Dat was toch de verzorgende Ludolf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |