Wanneer komen je poepfoto's weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij Transformers is het ook zo ernstig![]()
Of The Ring waar alle internetpagina's op C:\ staan(Zag je in de adresbalk staan)
Natuurlijk kan dat, kijk maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus jij wou beweren geen gezichten kan lezen op beveilingsbeelden in 1.3 megapixel door 50 keer in te zoomen?
Ben gestopt op de campingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Wanneer komen je poepfoto's weer
Gelukkig maarquote:
Takedown? Dat is eigenlijk helemaal niet hackers 2. Mitnick is een baas. Hackers was vermakelijk toentertijd, ook al is het tenenkrommend slecht.quote:
Is dat écht zo in die serie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben gestopt op de campingWerk nu op een operatiekamer
Maar daar is geen poep of bloed...
Zal komende zomer wel weer een topic plaatsen als reminder aan alle fokkers
Oh en OT:
http://imgbit.com/images/48e70cac5b1256227869.jpg
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef zhor het volgende:
Takedown? Dat is eigenlijk helemaal niet hackers 2.
Het zijn fantastische films, als je ze maar niet te serieus neemt.quote:Mitnick is een baas. Hackers was vermakelijk toentertijd, ook al is het tenenkrommend slecht.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ja, weet ik
[..]
Het zijn fantastische films, als je ze maar niet te serieus neemt.
Ik wil ook zo'n lichtgevend mega groot toetsenbord als in Hackers 1. En die blikken van bewondering bij het bekijken van een colorcycle plaatje. Fantastisch!
En ik wil ook zo'n geldautomaat die "Free Kevin" laat zien als in Takedown.
Tja, Heb er eens een keer een aflevering van gezien waar iemand op bewakingscamera beelden een stuk papier in handen had, inzoom, mmm, een vliegticket, inzoom, mmmm een barcode, inzoom, barcode inlees in computer, bingo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |