wij hebben bij ons deze op het industrieterrein;quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga mijn auto straks eens laten wassen. Niet in de krasstraat maar bij zo'n bedrijf die het met de hand doen en waarna hij met de machine droog geblazen wordt. Ik weet dat het ook niet de beste oplossing is maar het is me nu nog te koud om zelf te doen
wat kost een auto wassen daar dan? en die Erwin Doctor is handmatig, of wasstraat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
B&S Carcleaning
http://www.bs-carcleaning.nl/
Helaas zitten ze op een slechte locatie waardoor het niet meer loopt en waardoor ze ook dichtgaan vanaf 1 April. Nu zijn ze alleen nog Dinsdags en Zaterdags geopent.
Stomme Erwin Dokter zit op een veel betere plek waar iedereen naartoe gaat.
Jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
net een broodje doner achter de kiezen
nice! hopelijk is dit het enige probleem...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
vanavond als het goed is!
Ja, exact...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice! hopelijk is dit het enige probleem...
En daar kun je de hele middag op levenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
er word nu wat van de mac gehaald door een collega, dus kan straks heerlijk 9 kip nuggets naar binnen werken![]()
![]()
![]()
Goede vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En daar kun je de hele middag op leven?
nee, maar ff een herinneringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat nu even niet werken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |