abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164188


trophy lijst
car lijst



quote:
Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_92164199
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Salatrel het volgende:
vanochtend was de 24h van lemans klaar in B-spec :D de Bobs hadden 180 rondjes voorsprong en hebben ruim 2,2m exp bij elkaar gereden + de Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99

ik ben gelijk bijna 36 nu :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 10:58:02 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92164210
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaaf weer verder grinden... ;(
Ik heb 18 miljoen. Nog 2 te gaan, dan een ferrari kopen.
pi_92164376
Ik zie nu het topic weer... En ik weet dat ik nog ergens GT5 heb liggen, ben er echt in teleurgesteld. Had een week voor het uitkomen een PS3 gekocht, niet voor GT5 specifiek, en GT5 maar gehaald, maar ik vind het racen echt slecht, intelligentie is goed, maar ik mis gewoon gevoel met de wagens. Ben Forza gewend op de 360 en daar geniet ik er meer van.

Dus voor mij is het een spel wat ik eigenlijk niet meer speel, dat terwijl ik de eerste GT's op de PS one echt helemaal kapot heb gespeeld!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 11:10:19 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92164658
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
pi_92165005
...en dan de A.I. wel goed vinden |:(
People assume too much.
pi_92165531
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef very het volgende:
...en dan de A.I. wel goed vinden |:(
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.

quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 11:37:26 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92165697
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
pi_92165859
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
Dat is waar.

quote:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start.
Probeer zelf eens in het echt met 150+ eenzelfde heuvel te nemen, moet jij eens kijken hoe je vliegt.

quote:
Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat vind ik persoonlijk ook echt dom.
Ik schakel altijd automatisch, en nu moet ik alsnog een dom knopje op mijn stuurtje gebruiken om achteruit te rijden, en mezelf in de raarste bochten wringen wanneer ik ook nog eens moet sturen. Waarom inderdaad niet gewoon terugschakelen naar R? Hopelijk komt dat met een update, maar vraag het me af. Ik heb nu overigens mijn schakelpook als achteruit ingesteld, dat werkt al iets beter dan een knopje op het stuur zelf.
People assume too much.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:47:09 #10
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92166084
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.

[..]

Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat hele contact met de weg verhaal is volslagen onzin. Alsof Forza 3 daar beter in is en JA ik heb heel wat uurtjes in Forza 3 zitten.

Het gevoel met de weg is juist heerlijk. Gigantische jumps heb je ook in Forza en daar vliegen de auto's soms ook ala Dukes of Hazzard door de lucht.

GT5 is ANDERS dan Forza 3, het betekend niet automatisch SLECHTER.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_92166263
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
Schademodel zou ik graag aan hebben gehad vanaf het begin ipv pas als je level weet ik wat hebt, stuurhulp heb ik nooit aan, begonnen met ook TC en ABS uit, maar dan kwam ik helemaal niet van de plek...
pi_92167088
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..

Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
pi_92167406
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..

Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
idd...schademodellen zien er echt NIET uit, en is echt verre van realistisch.
Rij je met 300+ tegen een muurtje, zit er een klein deukje in de motorkap, of als het even meezit begint de bumper los te komen. En dan ook hoe die schade eruit ziet...bijvoorbeeld heel het gebied om je koplamp vervormd en kapot, maar de lamp zelf ziet er nog als nieuw uit.

Doe dan maar gewoon helemaal geen schademodel, want dit slaat ook nergens op.
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 12:42:21 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92168290
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..

Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:22:59 #15
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_92169695
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.

maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_92170814
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.

maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Toch regelmatig gevlogen dankzij van die blokken!
Maar geen echte schade a-la Burnout... maar das ook niet realistisch :)
pi_92171768
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Netsplitter het volgende:

Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had. :')
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..

Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
pi_92171804
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID :Y
pi_92172644
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:

[..]

Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID :Y
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races :')
pi_92174137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Salatrel het volgende:
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races :')
Ik zou me van kant maken |:( :)

Maar het is wel gaaf.. je wagen aan gort rijden en terug naar de pit proberen te komen voor herstel.. vet man.

-edit: Wat bij TD uiteraard niet meer mogelijk is..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 15:11:13 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92174377
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Sant. het volgende:

[..]

Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..

Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_92174765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee. :@
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:28:32 #23
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_92175225
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik :)
en dat is veel...
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_92179218
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.

maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening. _O- _O-
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:33:10 #25
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_92181872
quote:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.

Nog maar in weinig spellen zo heerlijk over de Nordschleife kunnen knallen. _O_

En dat laatste over de achteruit-versnelling...tja, dat is wel vreemd ja, maar ja...hoe vaak rij je nou achteruit in GT5.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')