Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Salatrel het volgende:
vanochtend was de 24h van lemans klaar in B-specde Bobs hadden 180 rondjes voorsprong en hebben ruim 2,2m exp bij elkaar gereden + de Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99
ik ben gelijk bijna 36 nu
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.quote:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat is waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
Probeer zelf eens in het echt met 150+ eenzelfde heuvel te nemen, moet jij eens kijken hoe je vliegt.quote:Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start.
Dat vind ik persoonlijk ook echt dom.quote:Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat hele contact met de weg verhaal is volslagen onzin. Alsof Forza 3 daar beter in is en JA ik heb heel wat uurtjes in Forza 3 zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
[..]
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Schademodel zou ik graag aan hebben gehad vanaf het begin ipv pas als je level weet ik wat hebt, stuurhulp heb ik nooit aan, begonnen met ook TC en ABS uit, maar dan kwam ik helemaal niet van de plek...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
idd...schademodellen zien er echt NIET uit, en is echt verre van realistisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..
Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
Op welk level heb je 'm dan staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..
Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
Toch regelmatig gevlogen dankzij van die blokken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!
bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.
maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had.
Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance racesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID![]()
Ik zou me van kant makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Salatrel het volgende:
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..
Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee.
en dat is veel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik
Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.
maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.quote:Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |