- Wat vind je het lekkerste koekje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
wtf?
-ehm, dat maakt niks uit. Mayo is mayo.
-cola
-oranje
-naturel chips zonder mayo. Nee .. alles wel. Ben alleen niet zo van het hele hete.
-american cookiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- Wat vind je het lekkerste koekje?
- Wat vind je het lekkerste snoepje?
- Wat zijn je hobbies (behalve fok en internet)
En crazy wil jij deze vragen ook beantwoorden?
Ik ben een klein onderzoekje aan het doen
Mijn neefje doet een onderzoek via school.quote:
neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef iBenny het volgende:
Hij kreeg die vraag ovcer mayo met chips?
Johquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeDat heb ik erbij verzonnen
Succes Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Even naar het winkelcentrum, nu voel ik me sterk genoeg om te gaan, wel licht vermoeid, maar de kans is groter dat ik me vandeweek weer mindervoel, dus ga ik nu maar.
Craaazzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
is rustig hier vandaag
vandaag ff 6 laptops er door gestampt. Moet nog op alle laptops 2 dingen testen, maar komt morgen wel weer
C_Aquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Stuart
Uitstekend centraal gelegen, op minder dan 500 meter van het Londense King's Cross Railway Station
Hotel Swinton
Ik heb de VOH versie van Kim de Boer op mijn telefoon staanquote:
ik ook!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de VOH versie van Kim de Boer op mijn telefoon staan
Waar heb jij het druk mee whehehehehequote:
Haai Kitty liefquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ongesteld geworden
Gelijk poli gebeldVolgende week vrijdag eerste eicelmeeting
Hmmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ongesteld geworden
Gelijk poli gebeldVolgende week vrijdag eerste eicelmeeting
Ik ben weer goed in andere dingen, zoals nasi makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
KALLY KAN NIET QUOTEN< HAHA EEN ECHTE VROUW!
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ongesteld geworden[quote]
Godver
JAAA LEKKERquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Echt nu kan mijn dieet even niet boeien! Wijn wordt het zaterdag! WIJN
Whoehoequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Echt nu kan mijn dieet even niet boeien! Wijn wordt het zaterdag! WIJN
quote:
Ahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben weer goed in andere dingen, zoals nasi maken
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahaik ontbijt niet ofzo hoor zondag.. dan begin ik!
en 1.5 brood!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik las het
Mooi scheelt 10 eieren
quote:
Ik heb ook zo'n koffer dus die mag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Siep gewoon alleen handbagage he???
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n koffer dus die mag?
Owwww ik prop alles er wel inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Javolgens mij wel...
U kunt één stuk handbagage van maximaal 56 x 45 x 25 cm mee aan boord nemen.
Hit me baby one more timequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
MIRANN>>> WELKE LIEDJES ZITTEN DR BIJ U KARAOKEEEE??!!
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran... is dat een dvdspelert waar je dvd's in doet?
O das goed doe maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KUT
We kunne ook 1 koffer inchecken
Doen we daar onze inkopen in, betalen we ieder 11 euro?
welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hier dan ook nog 4 dvd's liggen, meenemen?
Ja doe maar, en een kussenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hier dan ook nog 4 dvd's liggen, meenemen?
Ok, kunnen we onze kleding ook in die koffer stoppen, en dan ook die 2 koffertjes als handbagage meenemenquote:
Mega Karaoke Hits (oa sugababes, robbie, kylie, spandau ballet, vannesa carlton, shakira, gloria gaynor)quote:
neem maar meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mega Karaoke Hits (oa sugababes, robbie, kylie, spandau ballet, vannesa carlton, shakira, gloria gaynor)
Huge Karaoke Hits ( blue, ashanti, chistina, britney, enriuque, pink, robbie, oasis etc)
Karaoke met robbie, britney, kylie en justin
En een foute duitse
Heb ik niet maar ik en kostbaar whehehehe, ja mijn camera maar die zit in mijn handtasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Siep ik heb zelf een doorlopende reis/annulerings verzekerinng.
Jij????
Neem je iets kostbaars mee? En anders doen we of het van mij is
Haha het is maar 1 nachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh god, daar gaat mn halve tas...
Watquote:
O ja, de mijne leen ik niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar...
Mn collectie dildo's dan?
Wordt 96,28 PP Omdat ik geen visacard hebquote:
dit weekend alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. en ik ga je haar krullen he
Is nog goedkoperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wordt 96,28 PP Omdat ik geen visacard heb![]()
En hotel 92,37 Dus komen we nog op een totaal van 188,65
Nee nu ook gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit weekend al
Ik dacht in maart?
Er staat betaalkaart voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het verschil tussen een Mastercard en een Betaalkaart-MasterCard
Euh kijk ik ben blondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het verschil tussen een Mastercard en een Betaalkaart-MasterCard
Whehehehe jij ookquote:
GEDAANNNNNNNNNNNNNNNquote:
Wut?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
OHJA.. het ibg wil 684 euro van me hebben
Ja, is iets fout gegaan denk ik met switchen van bol naar bbl... heb vast weer iets verkeerd ingevuldquote:
Goed zoquote:
Donderdag gaat hij als het goed is in de keuringquote:
Aha!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Donderdag gaat hij als het goed is in de keuring
Leuk, wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
We gaan morgen met gymnasium 4-5-6 naar Amsterdam.En alle mensen van atheneum hebben gewoon school hihi.
Okee kan wel interessant zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar een museum, en vooral veel busje zitten.
We zijn vorig jaar naar Leiden geweest! En komend jaar naar Rotterdam. En dan weer Leiden, Amsterdam, weer Rotterdam. (Drie klassen, en zo gaat iedereen overal een keer naar toe.)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee kan wel interessant zijn.
Moet je een keer naar Leiden gaan, daar heb je ook een paar leuke musea
OKeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar naar Leiden geweest! En komend jaar naar Rotterdam. En dan weer Leiden, Amsterdam, weer Rotterdam. (Drie klassen, en zo gaat iedereen overal een keer naar toe.)
Luttemetutquote:
hoe is hetquote:
Goedgoed. En met jou? Is het nog wat geworden met dat meisje?quote:
Oeeeh mag ik erbij komen liggen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Zo even in bad gelegen. Nu voor de verandering in Jogging broek en oude Twinlife trui. Tijd voor een beker warme chocomel met slagroom
Jij altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Oeeeh mag ik erbij komen liggen?Ik heb ook een joggingbroek aan.
jah ook goed hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedgoed. En met jou? Is het nog wat geworden met dat meisje?
Mooizo.quote:
o die hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooizo.
Enneuh... Sjansbal.Er was zo'n meisje dat je al een tijdje toch wel leuk vond, alleen je durfde niet en nou wilde je het in het nieuwe jaar toch proberen. Ofzo.
Joaaah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o die hahaha
jah dacht wel dat je die bedoelde
ehm nog wel gesproken maar nog niet echt veel mee gedaan
als dat zo wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah.Maar er is alweer een nieuwe dus?
Je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als dat zo was
nah, maar zondag wel voor eerst tegen 2 onbekende vrouwen gepraat uit mn eigen haha
vond ik best wel knapook al had het deels te maken met wat drank dat ik op had, en dat je met carnaval toch snel een begin stof heb
Alles.. ALles nee niet alles, maar op zich voel ik me wel redelijk nu.quote:
hoezo die blozende smiley?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen.Wel leuk.
En haaai Gomi.
alles is ook beetje veel hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles.. ALles nee niet alles, maar op zich voel ik me wel redelijk nu.
En daar?
ja, ik zit nu ik een makkelijke trui en jogging broek..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is ook beetje veel he
maar hier op zich ook wel lekker.
net ff lekker getraind en nu tijd om lui te zijn
Is de zelfde vinger zelfs voor blindtypers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest '' zijn, de @ en de W zitten bij elkaar.
Echt? Ik typ drievingerig en alles behalve blind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is de zelfde vinger zelfs voor blindtypers.
ah k. dat klinkt wel logisch iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest '' zijn, de @ en de W zitten bij elkaar.
same here. relax-kleding aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik zit nu ik een makkelijke trui en jogging broek..
C_A en ik gaan naar Londen en het is geboekt nuquote:
lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A en ik gaan naar Londen en het is geboekt nu
13 meiquote:
hehe met lege koffers heen en volle terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
13 mei
Heb er echt zin in, heerlijk shoppen en de pub in
Ja en echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met lege koffers heen en volle terug?
2 vrouwen samen op stap naar london. eigenlijk had ik niet anders verwacht ook hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en echt
We mogen alleen handbagage maar nemen 1 grote koffer mee samen....een lege en dan handbagage voor ons zelf
Ierland lijkt mij ook wel heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
2 vrouwen samen op stap naar london. eigenlijk had ik niet anders verwacht ook he
ik ga maart ws lang weekendje weg. weten alleen nog niet waarheen. dus geboekt hebben we hier ook nog niet
ms parijs omdat dat nog openstaat van sept vorig jaar of lissabon. of ms ierland of schotland.
oftewel we hebben nog niet echt een idee
Voor heteerst sinds lange tijd dat ik dat heb. Meestal doe ik na badderen al mijn pyjama aan. Nu vond ik het iets te vroeg ervoor (kwam om 19.15 uit bad)quote:
ah ik heb dat wel vaker hoor als ik thuis ben. gewoon lekkere relax zooi aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor heteerst sinds lange tijd dat ik dat heb. Meestal doe ik na badderen al mijn pyjama aan. Nu vond ik het iets te vroeg ervoor (kwam om 19.15 uit bad)
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb 3 maand geen last van mn zwager![]()
![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
En ik ben weer goed verkouden aan het worden, dadelijk maar voor het slapen gaan hoest siroop innemen
Hoi en sweet dreams dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
En doei
Ga op tijd slapen..... Ondanks die leuke film op tv
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben aan het opzoeken hoe ik mede kan brouwen
Owquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het duurt vier maanden voor het klaar is
Hey Stewiequote:
Slaap lekker Bosquote:
Oh das best te doen, ik wil wel proeven als het klaar is hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
het is nog best makkelijk, honing, water, gist en gistvoeding in de juiste verhouding, en dan vier maanden in een gistvat laten zitten met waterslot
[ afbeelding ]
Cooooooooooolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Stewie![]()
Ga ik jou zomaar zien in mei![]()
dan kan je nu alvast beginnen met het maken van een kallycam in de douche in het hotelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Coooooooooool
En jullie hotel is zooooooooo dichtbij waar ik woon OMG![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan kan je nu alvast beginnen met het maken van een kallycam in de douche in het hotel
Goed hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Coooooooooool
En jullie hotel is zooooooooo dichtbij waar ik woon OMG![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan kan je nu alvast beginnen met het maken van een kallycam in de douche in het hotel
Ja, echt heel tof. Kunnen we de leukste kroegen van London dus onveilig maken want in Inslington (vlakbij jullie hotel dus) waar ik woon zijn de leukstequote:
Whahahahaha ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan het ook meteen groot aanpakken en per 1000 liter gaan brouwen
[ afbeelding ]
I'm inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, echt heel tof. Kunnen we de leukste kroegen van London dus onveilig maken want in Inslington (vlakbij jullie hotel dus) waar ik woon zijn de leukste
Wacht maar in mei krijg je hem terugquote:
de camera?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar in mei krijg je hem terug
Er is 1 leuke kroeg waar ze me niet meer willen bedienenquote:
Can't waitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar in mei krijg je hem terug
en hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is 1 leuke kroeg waar ze me niet meer willen bedienen(The York in Islington) dus dan moet een ander het drinken steeds halen. Ik betaal wel maar krijg het dus niet mee vanaf de bar
Hmmmz, de landlady (wat gewoon een ordinaire hoer isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is 1 leuke kroeg waar ze me niet meer willen bedienen(The York in Islington) dus dan moet een ander het drinken steeds halen. Ik betaal wel maar krijg het dus niet mee vanaf de bar
Alcoholistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik had in maassluis twee vaste kroegen, bij de ene (goedkope zuiptent vaar m' n vrienden graag heengingen) tapten ze al twee bier als ik van m' n kruk afkwam op een gegeven moment
bij de andere, een bruin cafe met veel soorten bier kreeg ik op een gegeven moment regelmatig gratis bier
Coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik had in maassluis twee vaste kroegen, bij de ene (goedkope zuiptent vaar m' n vrienden graag heengingen) tapten ze al twee bier als ik van m' n kruk afkwam op een gegeven moment
bij de andere, een bruin cafe met veel soorten bier kreeg ik op een gegeven moment regelmatig gratis bier
beetje jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, de landlady (wat gewoon een ordinaire hoer is) vind mij niet zo lief
![]()
Hmm ik denk eerder dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Stewie en nu wraak neemtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje jammer![]()
geen toffe verhalen over op de bar dansen en de tap breken ofzo dus?
ik loop graag blauwtjes in cafe's, vooral chimay blauwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik denk eerder dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Stewie en nu wraak neemt
Ik krijg ook gratis drinken, sterker nog als ik een baco bestel krijg ik een whisky cola voor niks want die moet ik proeven want is lekkerder, dan zeg ik maar niet dat ik die al lang kenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
erg he, maar dat was een paar jaar geleden, toen ik er ieder weekend 2x kwam
Nou, haar personeel bracht steeds lege glazen naar de bar en bouwde mij min in meer in met die zooi dus ik schoof toen al die glazen een keer van de bar af om mijn drinken te pakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje jammer![]()
geen toffe verhalen over op de bar dansen en de tap breken ofzo dus?
Ze hebben bij de Bas van de Heiden (hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik loop graag blauwtjes in cafe's, vooral chimay blauw
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, haar personeel bracht steeds lege glazen naar de bar en bouwde mij min in meer in met die zooi dus ik schoof toen al die glazen een keer van de bar af om mijn drinken te pakken
Dat vond ze niet leuk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, haar personeel bracht steeds lege glazen naar de bar en bouwde mij min in meer in met die zooi dus ik schoof toen al die glazen een keer van de bar af om mijn drinken te pakken
Dat vond ze niet leuk
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Wij hadden een vriend die stond tegen de bar aan te plassen in toen The Big Ben, die snapte niet dat hij eruit gezet werd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Wij hadden een vriend die stond tegen de bar aan te plassen in toen The Big Ben, die snapte niet dat hij eruit gezet werd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Lullige is dat ik nu al 14 maanden niet meer welkom ben daar. Belachelijk gewoon. Okay, dat ze boos was snap ik nog wel maar ik was ook een heel goede klant. Dat haar ziel maar mag branden in het eeuwige vuur van de hel![]()
![]()
![]()
![]()
een keer gehad dat we met zijn zessen aan een tafel zaten, allemaal redelijk tuitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
Ja en ongegeneerd he, iedereen stond mee te genieten, ik moest wel lachen om al die gezichten
Zo dan zou ik echt gaan rellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een keer gehad dat we met zijn zessen aan een tafel zaten, allemaal redelijk tuit
en een meisje mocht geen bier meer van de bardame, terwijl we allemaal lazarus waren
Dat zou ik niet durvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
Ja en ongegeneerd he, iedereen stond mee te genieten, ik moest wel lachen om al die gezichten
meh, de rest ging strompelend bier voor d'r halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo dan zou ik echt gaan rellen
Dat is me nog nooit overkomen trouwens
O ja ook zo prettigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
vervoglens heeft iemand anders nog midden in de kroeg overgegeven, bijna over de uitsmijter heen
Ik ook niet, nu is dat bij mij natuurlijk helemaal een gek gezicht, maar hij was ook vreselijk dronken hoor, en hij vondhet toilet te verquote:
Njah ik kan aardig wat wegstouwen dat scheeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, de rest ging strompelend bier voor d'r halen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
compleet andere ervaring had ik in rotterdam, samen met een vriend die ooknogal van de exotische biertjes is, in de Locus Publicus daar, beiden in een fauteuil voor de schouw, alwaar een klein electrisch kacheltje heel hard zijn best stond te doen op een haardvuur imitatie, sippend aan een lekkere belgische tripel, en de kroegkat op schoot
ik ook niet, ik word alleen maar langzamer van veel alcoholquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Ik doe nooit gekke dingen geloof ik als ik dronken ben
Nou ja die ene keer op Rhodos naakt zwemmen dan en toen er wat in mijn drankje gestopt was had ik ruzie met alles en iedereen, deuren, auto's en hele grote negers
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, ik word alleen maar langzamer van veel alcohol
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
links de schouw, de fauteuils staan niet op de foto
Als ik dronken ben word ik heeeeeel druk en klets ik tegen iedereen maar de meeste mensen vinden dat allemaal wel leuk eigenlijk. Zo heb ik best wat vrienden leren kennenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Ik doe nooit gekke dingen geloof ik als ik dronken ben
Nou ja die ene keer op Rhodos naakt zwemmen dan en toen er wat in mijn drankje gestopt was had ik ruzie met alles en iedereen, deuren, auto's en hele grote negers
Oke, ken het nietquote:
Dat heb ik al zonder drank en met drank helemaal, heb ook wel de vervelende gewoonte aan iedereen te zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik dronken ben word ik heeeeeel druk en klets ik tegen iedereen maar de meeste mensen vinden dat allemaal wel leuk eigenlijk. Zo heb ik best wat vrienden leren kennen![]()
whehehe, ik heb dat een keer gehad met een vakantie met vrienden, twee weken kroatiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb met mijn moeder in Brussel ook zo heerlijk van alles en nog wat geproefd, 's morgens om 11 uur al
Nee gek niet met mijn moederquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik heb dat een keer gehad met een vakantie met vrienden, twee weken kroatie
ontbijten met sterke drank, lunchen met sterke drank, en laat op de middag bier, 's avonds cocktails, en 'snachts weer sterke drank
Woohooquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb met mijn moeder in Brussel ook zo heerlijk van alles en nog wat geproefd, 's morgens om 11 uur al
Oooh, nou, dan moet ik je maar volgooien dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik al zonder drank en met drank helemaal, heb ook wel de vervelende gewoonte aan iedereen te zitten
Erg hequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, dan moet ik je maar volgooien dus![]()
Ik ga niet eens vertellen wat ik met mijn allerbeste vriend heb gegeten na het stappen, de combi ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en een keer bij dezelfde vriend als die van dat cafe, na een nachtje doorhalen heel melig aan een "gebalanceerd granenontbijt" zitten
oftewel, Hertog Jan Grand Prestige
op de een of andere manier blijf ik altijd vrij van dat soort activiteiten, iedereen zit aan elkaar, en ik geniet van m' n bierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Dat heb ik al zonder drank en met drank helemaal, heb ook wel de vervelende gewoonte aan iedereen te zitten
Aha, surequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Erg he
[..]
Gewoon hand op je schouder enzo he
dat klinkt best sneu nog eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op de een of andere manier blijf ik altijd vrij van dat soort activiteiten, iedereen zit aan elkaar, en ik geniet van m' n bier
Whahahahahahaha, niet ik heb mijn hand ook op jou schouder of arm gelegd toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op de een of andere manier blijf ik altijd vrij van dat soort activiteiten, iedereen zit aan elkaar, en ik geniet van m' n bier
quote:
geen idee, het is meer iets dat me al jaren opvaltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, niet ik heb mijn hand ook op jou schouder of arm gelegd toch?
Komt denk ik omdat je zelf nogal erg rustig bent, en die rust straal je best wel uit zeg maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, het is meer iets dat me al jaren opvalt
Mijn werkweek is in ieder geval voor 50% voorbijquote:
ik ben wel erg rustig hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat je zelf nogal erg rustig bent, en die rust straal je best wel uit zeg maar
Mijne nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn werkweek is in ieder geval voor 50% voorbij
Oooh, fingers crossed voor je autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne niet
Nog 20 uur te gaan, maar na de woensdag is het lekker
O en donderdag wordt mijn auto gekeurd
Whehehehe, nee ik denk dat jij best lekker kan kletsen, je bent gewoon een kat uit de boom kijkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben wel erg rustig he
enige woorden die ik de hele avond heb gezegd bij jou waren volgens mij bij de poging tot uitzetten van de installatie tijdens de film "joh, pleur op"
Ja echt wel, hij is al 13 jaar oud maar het is zo'n schatje en de eerste auto die ik helemaal zelf heb gekocht dus ik wil hem nog even houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, fingers crossed voor je auto
dat wel ja, en op het moment dat ik binnen was, was ineens iedereen buiten, zaten alleen vaduz en ik nog binnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe, nee ik denk dat jij best lekker kan kletsen, je bent gewoon een kat uit de boom kijker
En je kwam al binnen bij een horde dolle honden
Ik ga voor jou en je auto biddenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij is al 13 jaar oud maar het is zo'n schatje en de eerste auto die ik helemaal zelf heb gekocht dus ik wil hem nog even houden
Miranda had het zo heetquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wel ja, en op het moment dat ik binnen was, was ineens iedereen buiten, zaten alleen vaduz en ik nog binnen
quote:
Ford Ka, lekker chickie carquote:
dan heb je wel een van de eerste geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ford Ka, lekker chickie car
Blauw met een sportstreep aan de zijkant, maar hij maakt zo'n herrie dus ik vrees het ergste en ik heb ergens een lekkage, mijn vloer is nat
Neeee, dan gaan we met zo'n grote van Mirandaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je wel een van de eerste geloof ik![]()
en wacht, gaan we nou met zijn drieen in dat ding naar de meet in maart?
ik wil net zeggen, ben laatst met vier man en een hele hoop troep in een nissan sunny naar utrecht gegaan, als we er in zaten konden we niet meer bewegen, toen de gps in het dashboardkastje bleek te liggen moest ik uitstappen, omdat hij anders niet open konquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee, dan gaan we met zo'n grote van Miranda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |