taqqiya?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
ik moet doen alsof ik aan het werk ben.
Daar zou ik maar niet te hard op rekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Stop dan met posten en lees eerst het linkje door. Is een interessant artikel, waar jij nog veel van kan leren.
Als iedereen dan ook meteen zelf z'n wetten en dergelijke maakt dan ziet Nederland er net als Zimbabwe uit binnen nu en een paar jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iedereen nou lekker voor zichzelf bepaalt of diegene iemand anders een hand wil geven.
Inderdaad. Maar doe het dan wel consequent en maak geen onderscheid tussen groepen. Het land zou toch te klein zijn als ik alleen Marokkanen geen hand zou willen geven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iedereen nou lekker voor zichzelf bepaalt of diegene iemand anders een hand wil geven.
Kiezen of je iemand een hand wil geven is natuurlijk gelijk aan het maken van wetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Als iedereen dan ook meteen zelf z'n wetten en dergelijke maakt dan ziet Nederland er net als Zimbabwe uit binnen nu en een paar jaar.
Jij zou serieus een rechtzaak aanspannen als iemand je geen hand geeft?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Als iedereen dan ook meteen zelf z'n wetten en dergelijke maakt dan ziet Nederland er net als Zimbabwe uit binnen nu en een paar jaar.
Dat moet je vooral lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar doe het dan wel consequent en maak geen onderscheid tussen groepen. Het land zou toch te klein zijn als ik alleen Marokkanen geen hand zou willen geven?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kiezen of je iemand een hand wil geven is natuurlijk gelijk aan het maken van wetten?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jij zou serieus een rechtzaak aanspannen als iemand je geen hand geeft?
Blank zijn is de grootste vloek ter wereld. Je moet standaard je bek houden en bukken, zoniet ben je racist, fascist, moet je boetes betalen en kom je voor de rechter en als je een beetje pech hebt kom je er niet zonder kleerscheuren vanaf, of je wordt vermoord zoals sommige politici hebben bewezen.quote:
Nu zullen de zelfhaters hier weer hartelijk om moeten lachen, maar hier komt het wel enigszins op neer. Overigens vind ik dat elke groep het even moeilijk heeft. Het is namelijk ook niet fijn om als welwillende Marokkaan geboren te worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blank zijn is de grootste vloek ter wereld. Je moet standaard je bek houden en bukken, zoniet ben je racist, fascist, moet je boetes betalen en kom je voor de rechter en als je een beetje pech hebt kom je er niet zonder kleerscheuren vanaf, of je wordt vermoord zoals sommige politici hebben bewezen.
Oh en vergeet vooral niet elke 5 minuten je excuses aan te bieden voor onze geschiedenis.
Klopt helemaal. Bend over bitch, the blackies are coming.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blank zijn is de grootste vloek ter wereld. Je moet standaard je bek houden en bukken, zoniet ben je racist, fascist, moet je boetes betalen en kom je voor de rechter en als je een beetje pech hebt kom je er niet zonder kleerscheuren vanaf, of je wordt vermoord zoals sommige politici hebben bewezen.
Oh en vergeet vooral niet elke 5 minuten je excuses aan te bieden voor onze geschiedenis.
Komt er meer op neer dat blanken het vermogen hebben om zichzelf te allen tijde te verloochenen om het anderen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Dat ook niet, maar je zult in ieder geval altijd commissaris kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Nu zullen de zelfhaters hier weer hartelijk om moeten lachen, maar hier komt het wel enigszins op neer. Overigens vind ik dat elke groep het even moeilijk heeft. Het is namelijk ook niet fijn om als welwillende Marokkaan geboren te worden.
Alleen maar omdat het moet, wanneer je een andere mening hebt ben je niet welkom. Je moet en zal de etnische minderheden tot de dood toe knuffelen, doe je dat niet dan mag je zoals een goede medewerker van de Vrije Universiteit laatst zei; de kogel krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Komt er meer op neer dat blanken het vermogen hebben om zichzelf te allen tijde te verloochenen om het anderen zo goed mogelijk naar de zin te maken.
Klopt. Men maakt slavernij vaak heel erg persoonlijk. Alsof ik verantwoordelijk ben geweest voor de slavernij. En als je op TV iets zegt, moet je er constant bij zeggen dat je geen racist bent, omdat je anders permanent bedreigt wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk belangrijk, vind ik. Niet dat ik er wakker van lig, maar hoe ver gaan we?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Dlocks het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat er mensen zijn die hier 1 seconde (of langer) wakker van kunnen liggen.
Geldt voor moslims die geen handje willen schudden en de mensen die zich er druk om maken dat iemand geen handje wil schudden. Lekker belangrijk...
We leven in een voornamelijk seculiere staat, dus nee. De rechter gaat niet 100 moslims op hun bruine ogen geloven als ze claimen het bij het rechte eind te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Nee dat doet de rechter. Maar de rechter zou zeker dit kunnen oordelen.
Nogmaals; of hij nu alleen is of dat alle islamitische Nederlanders vinden dat ze een vrouw geen hand hoeven te geven maakt geen fuck uit.quote:Niet? Ten eerste toont het aan dat deze man een éénling is, wat jou toch aan zou moeten staan. Het toont namelijk aan dat niet alle Moslims er achterlijke denkbeelden op nahouden. Tevens toont het aan dat deze man niet erg sterk staat als hij zich op zijn geloof beroept.
Maar zodra ik zou weten dat iemand mij geen hand wil geven omdat ik een vrouw ben, zou ik er wel aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:34 schreef paddy het volgende:
Handen geven is geen verplichting, maar wij zien het als fatsoensnorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |