abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92199858
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat maakt dat het bij vrouwen wel gebruikelijk is en bij mannen niet...?
Cultuur? Mannen zelf? Wil jij een andere man 3 zoenen geven dan? 3 zoenen is oneindig meer intiemer dan het geven van een hand? Dat is de reden dat sommige mannen er ook voor kiezen om een vrouw een hand te geven in plaats van 3 zoenen. En je gaat niet in op mijn perfecte voorbeeld van hierboven.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:40:30 #252
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_92199942
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Nog verder belachelijk maakt? Ik kan 3 personen in dit topic opnoemen die zich onsterfelijk belachelijk maken en jij bent er één van :D

Nogmaals:

-Als man een andere man 3 zoenen geven gebeurt nooit
-Wil een man dit wel geef je hem een hand en dan is er niks aan de hand. Een hand geven is namelijk de normale manier van begroeten van man tot man en het geven van 3 zoenen niet.

Wil je deze hersenscheet dus weer even snel rectificeren?
*steeds diepere zucht*

Als een man een andere man GEEN zoenen geeft maar wel zoenen geeft aan vrouwen is dat volgens jouw argumentatie discriminatie op basis van geslacht want -> (grond)wet.

Daarnaast geef jij geen antwoord op mijn vraag. Zal het dus nog één keer herhalen.

quote:

Dus nogmaals, waar staat in de (grond)wet dat het verboden is om vrouwen geen handjes te schudden maar dat het WEL toegestaan is om als man zijnde een andere man niet te zoenen en dat laatsgenoemde NIET valt onder discriminatie op basis van geslacht.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Of laten we het even anders stellen misschien dat je het dan begrijpt: waarom vindt niemand in dit topic dat het geslachtsdiscriminatie is als je als man een andere man geen drie zoenen wil geven?

[..]
Ik weet niet waarom jij vindt dat dit niet zo is. Grondwet=grondwet. Maar jij maakt onderscheid tussen wat men 'normaal' vindt of wat gebruikerlijk is en zegt vervolgens dat de (grond)wet niet geldt voor X maar wel geldt voor Y. Normaals, jouw argumentatie klopt van geen kant.

quote:
Waarom zijn er wel mensen die het geslachtsdiscriminatie vinden dat de betreffende man vrouwen geen handen wil geven?
Ik weet niet waarom jij vindt dat dat wel discriminatie op geslacht is en waarom jij tegelijkertijd discriminatie op geslacht -zoals het wel zoenen van vrouwen maar niet zoenen van mannen- geen discrimatie vindt.
pi_92199975
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:

Gierige Nederlander.

de Nederlandse cultuur heeft eigenlijk nooit bestaan

welse hypocriet.
Anders houdt jij gewoon even je mond dicht anti-blanke westerfoob.
Door haters zoals jij zjin onze steden niet meer te onderschijden van een coiro'se getto.
pi_92199986
quote:
Dus wel blij die verse Döner in je holle kies stoppen en moeilijk doen over Moslims die geen handen schudden maakt je een welse hypocriet. Ja? Zeker. :{
Wel grof geld voor je olie vangen van het Westen maar ondertussen kankeren op het Westen maakt het hele Midden-Oosten hypocriet. Ja? Zeker :{

quote:
Dus nogmaals, waar staat in de (grond)wet dat het verboden is om vrouwen geen handjes te schudden maar dat het WEL toegestaan is om als man zijnde een andere man niet te zoenen en dat laatsgenoemde NIET valt onder discriminatie op basis van geslacht.
Nergens. Het is dan ook aan de rechter om te bepalen of dat zo is. Maar vertel mij eens:

-Komt het wel eens voor dat een man een andere man 3 zoenen geeft (echt wat een voorbeelden haal je erbij om je gelijk te willen halen, kneus :') )
-Als een andere man dat niet wil, kan hij ervoor kiezen om een hand te geven. Waar of niet waar? En het geven van een hand van man tot man is DE standaardbegroeting in Nederland. Dus wat loop je nou te miepen?

Waarom ga ik hier eigenlijk überhaupt nog op in. Jij bent gewoon een kwal die zich in allerlei bochten wringt om vooral maar niet toe te hoeven geven dat je ongelijk hebt.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:42:43 #255
18159 Dlocks
pi_92200110
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Dat is het niet, je hebt wederom zand in je ogen omdat je in dat geval ervoor kan kiezen om de GEBRUIKELIJKE begroeting van man tot man te geven namelijk een hand. Het geven van 3 zoenen aan een man is GEEN gebruikelijke begroeting.
Waar staat in de (grond)wet dat als het zoenen van mannen door mannen geen gebruikelijke groet is dit geen discriminatie op basis van geslacht is?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:43:15 #256
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92200148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef InfoWar het volgende:

[..]

Anders houdt jij gewoon even je mond dicht anti-blanke westerfoob.
Door haters zoals jij zjin onze steden niet meer te onderschijden van een coiro'se getto.
Dit was slecht beeldspraak, ik ga uit van bepaalde intelligentie bij de lezer. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:43:27 #257
18159 Dlocks
pi_92200157
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij is een begroeting nog altijd een begroeting. Toch maak je onderscheid op basis van geslacht. Een vrouw geef je 3 zoenen, een man niet.
Dat dus.
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 22:43:33 #258
137949 Disana
pi_92200168
Ik vond dit een aardig topic om te lezen maar dat gezanik over die zoenen begint me nu wel behoorlijk te vervelen.
pi_92200279
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
Ik vond dit een aardig topic om te lezen maar dat gezanik over die zoenen begint me nu wel behoorlijk te vervelen.
Ach het feit dat ze het zoenen van man tot man (ken jij mannen die elkaar zoenen op de wang :') ) erbij moeten halen zegt wel genoeg over de staat van hun tegenargumenten toch?

En wat de zoenen betreft: als het kennelijk zon issue voor jullie is, ga naar de rechter en kaart het aan. Niemand in Nederland heeft dat ooit tot issue verklaard maar dit wel. Dus dit is relevant en het andere niet.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:47:40 #260
13462 BansheeBoy
pi_92200464
Typisch Westerse hypocrisie. Wel de handen schudden maar vervolgens 100 messen in je rug steken en het niet laten om schuttingtaal dan wel beledigingen te bezigen. Laat ons dan maar geen handen schudden met vrouwen maar wel daadwerkelijk respect tonen. :{

Net zoals de Amerikanen die Afghanistan bombardeerden en tegelijkertijd voedselpakketten dropten. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door BansheeBoy op 01-02-2011 22:53:15 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_92200547
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch Westerse hypocrisie. Wel de handen schudden maar vervolgens 100 messen in je rugs teken en het niet laten om schuttingtaal dan wel beledigingen te bezigen. Laat ons dan maar geen handen schudden met vrouwen maar wel daadwerkelijk respect tonen. :{

Respect tonen door te zeiken op het land waar jij niet vandaan komt maar wel mag wonen? Vreemde manier van respect tonen :')

Alhoewel ik nog steeds het idee heb dat jij gewoon een geslaagde kaaskoptroll bent, daar niet van.
pi_92200617
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch Westerse hypocrisie. Wel de handen schudden maar vervolgens 100 messen in je rugs teken en het niet laten om schuttingtaal dan wel beledigingen te bezigen. Laat ons dan maar geen handen schudden met vrouwen maar wel daadwerkelijk respect tonen. :{

Daar ga je weer met je WIJ-ZIJ denken.
iedereen schudt gewoon de handen zoals dat al duizenden jaren gaat in Nederland.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:50:22 #263
18159 Dlocks
pi_92200650
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
Komt omdat iemand en dermate groot bord voor zijn kop komt en maar met argumenten *kuch* blijft komen zoals 'het staat in de (grond)wet en is discriminatie op basis van geslacht'.

Nogmaals, iedereen mag hier gelukkig zo zijn eigen mening over hebben. Maar als iemand dermate stupide, onjuiste maar met name eenzijdige argumentatie m.b.t. (grond)wet en discriminatie op geslacht blijft gebruiken dan blijven mensen het proberen om het uit te leggen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:50:23 #264
13462 BansheeBoy
pi_92200652
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Respect tonen door te zeiken op het land waar jij niet vandaan komt maar wel mag wonen? Vreemde manier van respect tonen :')
Als je mijn manier van groeten respecteert kom ik zelfs je opperhuid schoon schrapen. :{

dinsdag 1 februari 2011 @ 22:51:05 #265
13462 BansheeBoy
pi_92200698
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef InfoWar het volgende:

[..]

Daar ga je weer met je WIJ-ZIJ denken.
iedereen schudt gewoon de handen zoals dat al duizenden jaren gaat in Nederland.
Al 1000den jaren eten jullie gefrituurde bloembollen. Dat is ook al een jaar of 20 niet meer zo. Nederland verandert. Ja. :{

Islamfobie is gewoon de basis van al deze ongefundeerde stuiptrekkingen. :{

pi_92200798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Komt omdat iemand en dermate groot bord voor zijn kop komt en maar met argumenten *kuch* blijft komen zoals 'het staat in de (grond)wet en is discriminatie op basis van geslacht'.

Nogmaals, iedereen mag hier gelukkig zo zijn eigen mening over hebben. Maar als iemand dermate stupide, onjuiste maar met name eenzijdige argumentatie m.b.t. (grond)wet en discriminatie op geslacht blijft gebruiken dan blijven mensen het proberen om het uit te leggen.
Ik weet wel zeker dat Disana hierbij naar jou refereert, kneus. Disana is het namelijk met mij eens in deze topic.

Nogmaals: het staat je vrij om naar de rechter te gaan als jij een man 3 zoenen wil geven en deze weigert dit. Naast dat je eigen argumentatie hierin pertinent onwaar is (3 zoenen is geen begroeting van man tot man, maar het geven van een hand) zal je niet ver komen gok ik.

Terwijl deze zaak wel degelijk een kans zou maken (zie ook uitspraak rechtbank Utrecht 2007 eerder gepost in dit topic als je dan toch per sé de wet erbij wil halen).
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 22:54:30 #267
137949 Disana
pi_92200883
Ik heb het niet over die zoenen gehad en ik ga het er niet over hebben ook :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:55:14 #268
18159 Dlocks
pi_92200922
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]
Nergens. Het is dan ook aan de rechter om te bepalen of dat zo is.
[..]
Dus je zegt nu zelf dat het helemaal niet tegen de (grond)wet is om vrouwen geen handen te schudden. : ')

Toch fijn dat je er eindelijk toch nog achter bent gekomen dat jouw argumentatie m.b.t. (grond)wet en discriminatie op basis van geslacht niet klopt.

quote:
Maar vertel mij eens:

-Komt het wel eens voor dat een man een andere man 3 zoenen geeft (echt wat een voorbeelden haal je erbij om je gelijk te willen halen, kneus :') )
Ik geef geen antwoord op vragen van mensen die niet normaal kunnen discussiëren en het nodig vinden om scheldwoorden te gebruiken omdat ze er op een andere manier niet meer uit komen.

quote:
Waarom ga ik hier eigenlijk überhaupt nog op in. Jij bent gewoon een kwal die zich in allerlei bochten wringt om vooral maar niet toe te hoeven geven dat je ongelijk hebt.
Zie hierboven. :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:56:08 #269
18159 Dlocks
pi_92200974
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet over die zoenen gehad en ik ga het er niet over hebben ook :)
:*
pi_92201043
quote:
Dus je zegt nu zelf dat het helemaal niet tegen de (grond)wet is om vrouwen geen handen te schudden. : ')

Toch fijn dat je er eindelijk toch nog achter bent gekomen dat jouw argumentatie m.b.t. (grond)wet en discriminatie op basis van geslacht niet klopt.
Lees anders even uitspraak van de rechtbank Utrecht uit 2007. En dat het nu nog niet is bepaald omdat deze zaak nog niet naar de rechter is geweest wil nog niet zeggen dat het dat niet kan worden. Wat een opperkneus ben jij toch ook zeg je snapt er echt niks van he :').
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:58:51 #271
13462 BansheeBoy
pi_92201127
Slechte zaak trouwens als je als samenleving de manier van groeten zo belangrijk maakt. Dat zou je een failliet van de samenleving kunnen noemen. :{

Respect in al zijn (mogelijke) uitingsvormen zou veel belangrijker moeten zijn. Doe als samenleving die anti-Islam bril eens af. Alleen dan kun je echt zijn. :{

pi_92201263
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Slechte zaak trouwens als je als samenleving de manier van groeten zo belangrijk maakt. Dat zou je een failliet van de samenleving kunnen noemen. :{

Slechte zaak trouwens als je geloof dicteert wat vrouwen moeten dragen, je zou het ook wel dictatuur kunnen noemen.
pi_92201338
Slechte zaak als je geloof de manier van groeten zo belangrijk maakt :{ Dat zou je ook wel een failliet van het geloof kunnen noemen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:06:50 #274
13462 BansheeBoy
pi_92201620
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Slechte zaak als je geloof de manier van groeten zo belangrijk maakt :{ Dat zou je ook wel een failliet van het geloof kunnen noemen.
Zeg dat nu nog eens, maar dan zonder dat broodje Döner tussen je kiezen. :{

pi_92201649
Ik vind het niet kunnen ookal is er geen wet die zegt dat je altijd een hand moet geven. Uit respect voor de normen en waarden van het land waarin je woont vind ik dat je je daaraan moet houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')