Klopt hij heeft een fotografisch geheugen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik vond het vooral grappig dat die Peter ook álles uit zijn hoofd weet.
Daar liggen stapels onderdelen, ogenschijnlijk door elkaar (qua merk vooral), en hij weet zo of ze het hebben of niet
Tja, ze liggen op een hele logische volgorde. De oudste liggen onderop, de nieuwste bovenop. Logisch toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik vond het vooral grappig dat die Peter ook álles uit zijn hoofd weet.
Daar liggen stapels onderdelen, ogenschijnlijk door elkaar (qua merk vooral), en hij weet zo of ze het hebben of niet
Die foto. Bijna artistiek te noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Günter met zijn droge humorErg jammer voor zijn broers, zus en andere familie. Overigens zeiden Uwe en Manni in het interview dat ze wel doorgaan. We zullen zien.
[ afbeelding ]
De meeste mensen zouden zich juist uit gaan sloven als ze op TV zijn. Peter gaat even relaxen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die foto. Bijna artistiek te noemen.
".......Snurk....grrmblbl..."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef qltel het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden zich juist uit gaan sloven als ze op TV zijn. Peter gaat even relaxen..
Oh ja dat was ook geniaal.quote:
Normaal is mijn Duits best goed maar ik heb een klote-nacht gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Niet iedereen spreekt perfect Duits. Je snapt toch wat ie bedoelt.
Nee, ook nietquote:
Shit, hier schrik ik wel van, ik moet wat meer aan mijn Duits gaan doen.quote:
quote:
Haha super dezequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |