Pfff graag of nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar miss wil ik dat wel helemaal niet vrijwillig?
Ik moet wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je zo graag genomen worden dan?
Ondanks de matige foto kwaliteit zie je er wel schenkbaar uitquote:
Oh ik red me welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb je geen tarzan in je nachtkastje waar je de komen dagen zoet mee kan zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ondanks de matige foto kwaliteit zie je er wel schenkbaar uit
Groentjes, mij!
Penis is beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom, dus er is eigenlijk helemaal geen probleem toch
Staat ie al overeind?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
"je hebt een mooi snoetje" die zin ga ik vaker gebruiken, werkt best goed
Met de foto's nu 70%, die blokjes van de mindere camera verpesten het toch een beetje.quote:
Zeuren is ook een vakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met de foto's nu 70%, die blokjes van de mindere camera verpesten het toch een beetje.
Maar als je even langs komt is dat zo gefixt
jah of ze moet ff haar boezem posten om ons te kunne overtuigenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met de foto's nu 70%, die blokjes van de mindere camera verpesten het toch een beetje.
Ga ik toch maar ff de fobo checkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
The real deal is toch altijd beter?quote:
True, ik vind cybersexen soberso weinig aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
The real deal is toch altijd beter?
Nee, lijkt zoquote:
Fobo van baggerbartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |