Hey NBT!quote:
Jawel! , beetje slaperig nog alleen... ff relax wakker worden.... (zit wel alweer ween half uur op mijn werk, maar ach, die wachten vandaag maar eens op mijquote:
quote:
quote:
Ik had gedoucht gisteravond ja, dus schoon was ik welquote:
T kon beter gaan, maar ik heb iig wel kort maar goed geslapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
MwahJij dan?
Kom zonet trouwens in de keuken, zit Hilde daar met een halve keukenrol op de grond![]()
![]()
succes dan maar met deze dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zag het
Pfoeh, zo naar het werk... Vanmiddag een extra overleg over al de ontwikkelingen binnen de Gemeente en de consequenties voor onsEn daarna naar de werkcoach op mijn verzoek, ik wil kijken of ik iets met haar kan regelen
![]()
Dus, druk dagjeTot later allemaal
bijdehandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gedoucht gisteravond ja, dus schoon was ik wel![]()
Hai ToekHeb je lekker geslapen?
Druk dagje jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zag het
Pfoeh, zo naar het werk... Vanmiddag een extra overleg over al de ontwikkelingen binnen de Gemeente en de consequenties voor onsEn daarna naar de werkcoach op mijn verzoek, ik wil kijken of ik iets met haar kan regelen
![]()
tot later en succesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zag het
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:03 schreef Toekito het volgende:
oh fijn........................hoef pas 9:30 te beginnen. Kom ik nu pas achter nu ik al op werk ben. Gelukkig mag ik van mijn manager van 8 tot 16:30 anders zat ik nu anderhalf uur voor lul hier!
Als je al in de auto zit en bijna de parkeerplaats van het werk opdraait, is erger hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
net zo iets als op zaterdag ochtend om 6:00 erachter komen dat je weekend hebt en niet had hoeven opstaan, aankleden enzovoort.
Of om 3 uur 's nachts wakker schrikken, er heilig van overtuigd zijn dat je je verslapen hebt, en jr dan haasten, om er in de auto achter te komen dat je om kwart voor 6 weg moest gaan en het dat dus nog lang niet is...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
net zo iets als op zaterdag ochtend om 6:00 erachter komen dat je weekend hebt en niet had hoeven opstaan, aankleden enzovoort.
wokquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Jaaa dat ken ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Of om 3 uur 's nachts wakker schrikken, er heilig van overtuigd zijn dat je je verslapen hebt, en jr dan haasten, om er in de auto achter te komen dat je om kwart voor 6 weg moest gaan en het dat dus nog lang niet is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |