quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dan zit ik helemaaal goed
Jaaaa en uiteraard:quote:
Is ook goed, maar "you can leave youre hat on" roept wat andere associaties opquote:
Ja I knowquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is ook goed, maar "you can leave youre hat on" roept wat andere associaties op
quote:
de enige zanger die wmb de open plek in Queen in had mogen vullenquote:
Dat vond Queen ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige zanger die wmb de open plek in Queen in had mogen vullen
KTP!!quote:
Ik zit nu naar Discovery Channel te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KTP!!![]()
![]()
![]()
Geen idee wat je bedoeld, maar fijn dat je er bent..
Programma op discovery channel waar ze laten zien hoe dingen gemaakt wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KTP!!![]()
![]()
![]()
Geen idee wat je bedoeld, maar fijn dat je er bent..
ja dat begreep ik wel hoor, ik kijk het somsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Discovery Channel te kijken.
Grijper,smaakstof,hondeslee en sportschoenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
welk onderwerp hadden ze ?
Hoi trouwens![]()
Owh, ok!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Discovery Channel te kijken.
sportschoen en hondenslee ken ik, die andere 2 nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Grijper,smaakstof,hondeslee en sportschoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Maar Whisje wist niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat begreep ik wel hoor, ik kijk het soms
Sorry snoes.. Discovery in the old days was meer mijn ding..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar Whisje wist niet wat ik bedoelde.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sportschoen en hondenslee ken ik, die andere 2 nietDie waren eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deel 2
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
ik ben van de sashimi en niet van de sushiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
Nou sym, vandaag speciaal voor jou een item over sushi maken
ow sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben van de sashimi en niet van de sushi
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry snoes.. Discovery in the old days was meer mijn ding..
LIEDJE!!
ik zou het serieus niet wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe heet dat liedje van GM ook alweer dat hij geschreven heft toen zijn Braziliaanse liefje stierf??
Die bedoelde ik niet, maar thanks..quote:
Truste friem..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:37 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga H.I.M afkijken en dan slapen mensen
Welterusten![]()
en wisky![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet, maar thanks..![]()
Ik bedoelde die waarin hij over de moeder van zijn ex zingt: "she took the backroute an de the lane" (of hoe je het schrijft)
te laatquote:
echt een heel mooi nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die 2 vind ik het mooist eigenlijk![]()
Dat andere nummer is geloof ik van een ander..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een heel mooi nummer
Al kende ik de achtergrond niet
ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat andere nummer is geloof ik van een ander..
Maar kennelijk hou ik stiekem wel van bitterzoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |