LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke![]()
nog niet helemaal wakker
als ik me neus snuit, gaat mijn oor piepen
adaptiefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, weet iemand hoe die testen heten die zich aanpassen aan je niveau?
Dus dat je een gemakkelijkere vraag krijgt als je een antwoord fout hebt en een moeilijkere als je hem goed hebt?
ik ken het hiervanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
Klinkt heel logisch
quote:... Bij examens van Microsoft kan gebruik worden gemaakt van adaptieve testtechnologie en simulaties....
Hee Trev, jij was toch op zoek naar plaatjes van Kirbyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Bedankt Jannies, en ik maar denken dat je er alleen maar doof van wordtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil jullie even waarschuwen mannen:
[ afbeelding ]
Nu je weet dat dat niet zo is, is het vast gemakkelijker om het niet te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedankt Jannies, en ik maar denken dat je er alleen maar doof van wordt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu je weet dat dat niet zo is, is het vast gemakkelijker om het niet te doen
ik rook ook dus......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee Trev, jij was toch op zoek naar plaatjes van KirbyIk kijk straks thuis wel want spoilers en mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wordt ie ook nog geel van de nicotine?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat ik niet doof wilde worden heb ik zo'n 20 jaar geleden al personeel in huis genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat ik niet doof wilde worden heb ik zo'n 20 jaar geleden al personeel in huis genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk hoef ik niette doen, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |