Dat deed je toch alleen bij mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik bied een serenade op mijn banjo
Ik bied een flinke zak gouden juwelen die ik niet meer nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Wat fantastisch, iemand meer ? goudstukken ? goudrenettes? alles is mogelijk
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat deed je toch alleen bij mij.
Kuzic hoe kan ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.
Het is niet zomaar iets dat je eventjes aan iedereen kan geven
wij eucalyptus jeweetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef dralion13 het volgende:
jij denkt jij en ik met iedereen die adem haalt
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kuzic hoe kan ditIk dacht jij en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef dakraam het volgende:
Ik bied 10 miljoen euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.![]()
Ah oja dat ene! Dat weet hij natuurlijk niet. Je hebt gelijk, hoe kon ik ooit twijfelen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: