Waddup met de trein?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
AAARGH IK HAAT TREINEN!
Sorry, dat moest er even uit.
Wat heb je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
GVD mama neemt dr telefoon niet op en ze moet me nog ziekmelden
neen, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef princess-a het volgende:
Morning ladies![]()
Oeh sterkte voor je oma Dico!
Weet iemand van jullie of de Klippan bank van Ikea uit elkaar kan? Ja toch?
Da's best irritant eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zit te hoesten en te niezen tegelijk
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
Gaat er iemand van hier naar de huishoudbeurs?
Nee, dat was echt een 1 keer maar nooit weer-ervaringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
Ja want dat doet zeer aan mijn hoofdquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je bent al 2,5 uur te laat op school en nog steeds niet gebeld?
NEEEE!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholpleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Huishoudbeurs is eng. Allemaal huisvrouwen die een metro in willen die al propvol zit, inclusief die trektassen. Trauma's.
SQ Gone Wild!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholplein
Ja maar ik kom er nooit binnen, ik heb gewoon de pech dat m'n metro langs de RAI komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholplein
Neuh.. Eerder: SQ does what she always doesquote:
srsly?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Joysa het volgende:
's Werelds duurste vibrator
’S WERELDS DUURSTE VIBRATOR STAAT OP DE HUISHOUDBEURS
Amsterdam’s meest toonaangevende erotische winkel Drake’s Erotique zal naast haar betaalbare Couture Collection ook ‘s Werelds meest luxe lustobjecten op de beurs displayen. De Drake's Platinum collectie heeft als hoogtepunt ’s werelds duurste vibrator van ¤ 10.000. Dit model is in Nederland alleen bij Drake's Erotique te zien.
Dat wil je toch neit missen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm![]()
in spoiler, want groot.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguh
SQ; begin maar met soppen, ze zijn onderwegOok de lakjes voor DC komen eraan!
MSS, jouw lakjes zijn gister op de bus gegaan!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef Joysa het volgende:
dat valt dan weer niet onder TastelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm![]()
in spoiler, want groot.
disclaimer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat valt dan weer niet onder Tasteless
Ja, maar ik kom binnenkort niet meer in de stadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
GOSH Holographic is nog gewoon te koop hoor.
Ik heb hem vorige week nog gekocht hier. Alleen voorlopig kom ik er ook niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom binnenkort niet meer in de stad
Ik wil 'm best even voor je gaan halen en opsturen.. maar dan moet ik wel weten dat niet nog iemand anders et ook doet?quote:
Dat glazuurverhaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Argh...ik háát het als mensen gaan lopen wijsneuzen in topics(Tajine topic...)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Mirjam het volgende:
er staan hier 2 splinternieuwe revlon lakjes naast me die pas in mei hier te verkrijgen zijn
Ik heb eigenlijk pas besloten om een "ik haal dat wel even voor iemand" stop in te lassen. Daar het met aanschaf van enveloppen en gestress om op tijd bij de brievenbus te zijn het me meer kost dan het me oplevertquote:
Ik krijg er een heerlijk zomers gevoel vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal later ff eigen foto's maken, maar ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik krijg er een heerlijk zomers gevoel van
nee, over de draadjes van de sugarsnapsquote:
please? pretty please?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil 'm best even voor je gaan halen en opsturen.. maar dan moet ik wel weten dat niet nog iemand anders et ook doet?
die draadjes zijn fucking smerigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, over de draadjes van de sugarsnaps
en 1 of andere troela....
dat zijn maar 2 posts! Dat glazuurgezanik was veel achterlijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, over de draadjes van de sugarsnaps
en 1 of andere troela....
zoeken op birfday?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zoek zo'n lolcatz verjaardagplaatje maar kan niets vinden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zoek zo'n lolcatz verjaardagplaatje maar kan niets vinden
ik ben een zacht eiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
please? pretty please?
SQ - je moet die enveloppen wel doorberekenen!
die komt echt net uit het eiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Hihi maar toch lief DC
het is deze geworden:
[ afbeelding ]
is het niet handig dat soort stinkdingen van tevoren met je huisgenoten te communiceren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mama nog niet verteld over TD pakketje maar wel over een waxmelt order en toen was het al. Net nog een waxmelt order geplaatst
Heb je ook verteld wat onze mannen gemiddeld moeten doorstaan en dat jij nog heel mild bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hebgisteren verteld over het TD pakketje. Ik kreeg ongeveer dit:
Oh ze vind het leuk hoor! Alleen vind ze het niet leuk dat ik zoveel bestelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het niet handig dat soort stinkdingen van tevoren met je huisgenoten te communiceren?
I iz not crazyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Hahaha Gwen, pas je op met je CC?
En idd, Puckzzzz besteld heel weinig!
welneequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef DeltaCephei het volgende:
I killed topic wif retarted kitteh.
hot water, you need!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
Ik helemaal blij, TD binnen, mijn 1e misa zit dr bij.. krijg ik die met geen mogelijkheid open
Wrom ga je dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
We zijn 1ste bij een huisje en nu komt pas het besef binnen dat ik se stad wel ga missen
Huh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet alleen woon en het is ook makkelijker om daar te wonen
Zou je deze zin willen herformuleren voor ons?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Srsly. Sjaars.quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly. Sjaars.
En gepraat over profielwerkstukken, ik voel me oud!(Minor, voor de geīnteresseerden.)
komen ze koud van het VWO af?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly. Sjaars.
En gepraat over profielwerkstukken, ik voel me oud!(Minor, voor de geīnteresseerden.)
"Ik ben niet alleen in deze beslissing en daar wonen is makkelijker"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je deze zin willen herformuleren voor ons?
Jep. Het gros is 18 ofzo. Groot gat met m'n bijna 24.quote:
Senks, een tolk NE-NEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben niet alleen in deze beslissing en daar wonen is makkelijker"
Vertaling juist, y/n?
Partypooperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Een drol met een feesthoedje is ook vrij tasteless.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Een drol met een feesthoedje is ook vrij tasteless.
Mooie link naar het plaatjequote:
Steel me,I haz!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand mss voor mij:
Essence Steel Me *metallics*
GOSH Holographic?
Beetje dubbel gevoel dus? Als je er eenmaal zit ben je vast helemaal blijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik woon niet alleen en her is makkelijker om daar te wonen familie etc...
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Dwyn het volgende:
Ugh, heb ik aangeboden om voor mijn baas te werken, moet ik morgen om 6 uur al op mijn werk zijn. Ik ben zo geen ochtendmens.
Wat doe je normaal dan voor je baas?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Dwyn het volgende:
Ugh, heb ik aangeboden om voor mijn baas te werken
Hardop lachen in ruimte vol guppen is geen goed idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat doe je normaal dan voor je baas?
Het komt vast goed, al leef ik erg met je mee. Ik zou schoppen en krabben als ze mij uit de stad weg zouden willen halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik woon niet alleen en her is makkelijker om daar te wonen familie etc...
En ik lolde weer om deze opmerkingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardop lachen in ruimte vol guppen is geen goed idee.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardop lachen in ruimte vol guppen is geen goed idee.
Dat had ik ook toen ik in Maastricht weg ging. Ik had een fantastische tijd gehad. Voor het eerst uit huis en fantastische huisgenoten. Het waren echt 4 geweldige jaren. Maar op een gegeven moment was het op, ik was gestopt met de studie, had de stad wel gezien en mijn vrienden gingen ook allemaal weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel dus? Als je er eenmaal zit ben je vast helemaal blij
Ken het wel een beetje hoor. Vanavond slaap ik voor het laatst in 'mijn' huis en dan ga ik weg. Wil heeeel graag verhuizen en opnieuw beginnen in mn favoriete stad, maar heb ook de leukste jaren van mn leven hier gehad dus het steekt wel, die tijd ga ik missen, ook al is ie al voorbij
Ik zie het heel levendig voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het komt vast goed, al leef ik erg met je mee. Ik zou schoppen en krabben als ze mij uit de stad weg zouden willen halen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat doe je normaal dan voor je baas?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn administratie aan het doen. Zie ik net dat bij de combimagnetron die ik vorig jaar heb gekregen 3 jaar extra garantie is aangeschaft. Bij It's....:')
Volgens mij is dat ook zo jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef Mss het volgende:
It's is failliet ja. En volgens de website moet ik dan bij de fabrikant (samsung) zijn. Nu ga ik me daar nog niet in verdiepen, want het ding doet het nog gewoon!
Je kunt zolang je garantie hebt gewoon bij Samsung aankloppen als hij kapot gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef Mss het volgende:
It's is failliet ja. En volgens de website moet ik dan bij de fabrikant (samsung) zijn. Nu ga ik me daar nog niet in verdiepen, want het ding doet het nog gewoon!
Nurt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Select 'smaak' from 'cup-a-soup-rek' where time = '1510'![]()
Sorry.. Zit al heel de middag te programmeren.. *kijkt scheel*![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb heel wat gemist, een drol met een hoedje, guppen en cupasoep.
Ik heb de cavia;s verschoont met mama en een hele knipbeurt
quote:
okee, bij voltooid deelwoord heb je altijd een D op het eind, tenzij de stam van het werkwoord eindigt op c,h,f,k,p of s.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fokschaap!
Maar ik snap nog niet hoe dat werkt
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, bij voltooid deelwoord heb je altijd een D op het eind, tenzij de stam van het werkwoord eindigt op c,h,f,k,p of s.
in principe een tquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
maaarrr verder moet je bij jij d of t doen?
ofzo![]()
quote:
ssssstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet alles wat ik heb inpakkenweet bij god niet waar te beginnen
ik snap dit niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, bij voltooid deelwoord heb je altijd een D op het eind, tenzij de stam van het werkwoord eindigt op c,h,f,k,p of s.
ik doe het ook op gevoel, maar da's wel de regelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik snap dit niet.
ik doe het ook altijd op gevoel en op dezelfde manier als wat Priemke zegt...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, ik ben een beetje zielig, vannacht wakker geworden met voedselvergifitiging. Ik val uit elkaar.
Ooh voedselvergiftiging is zo akelig, maar duurt gelukkig meestal niet zo gek lang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, ik ben een beetje zielig, vannacht wakker geworden met voedselvergifitiging. Ik val uit elkaar.
boequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Debsterr het volgende:
ai...wahejjegehad??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Debsterr het volgende:
Mja het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil trouwens nog even kwijt dat ik het heel kwalijk vind dat een zesdeklas VWO-leerling de basistaalregels niet kent!![]()
same here, maar ik heb dan ook een aardig ontwikkeld taalgevoelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja het is maar waar je prioriteiten liggenIk doe alles op gevoel.
ik vind een goede taalbeheersing belangrijker dan jaartallen van vroegerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet eens wanneer de tweede wereldoorlog was dusja.![]()
Kom op de tweede wereldoorlogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind een goede taalbeheersing belangrijker dan jaartallen van vroeger
Er zijn ook mensen die Nederland niet aan kunnen wijzen op de kaart. Maar die zitten doorgaans niet op het VWOquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom op de tweede wereldoorlog![]()
![]()
![]()
Dan moeten ze je gewoon het land uitzetten, welke afkomst dan ook (dus ook NLers die het niet weten)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Nederland niet aan kunnen wijzen op de kaart. Maar die zitten doorgaans niet op het VWO
Tienermeisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
http://www.viceland.com/b(...)-zeggen-over-egypte/
1888 toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik doe een studie (Europese studies) die vrij veel raakvlakken heeft met geschiedenis. Het is een WO studie en in het eerste blok hebben we de Europese geschiedenis van de van van het Romeinse Rijk behandeld. En dan zijn er nog studenten die gewoon níet weten wanneer WOI was. Dat is pas een fail.
1944-1945 toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet eens wanneer de tweede wereldoorlog was dusja.![]()
Ik wilde happen. Toen pas zag ik je POquote:
dum dum dum!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde happen. Toen pas zag ik je PO.
En Sjaantje, het is mijn bestelling die geleverd is! Alleen ruik ik nagellak
SWATCHES I WANTZ !!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Mss het volgende:
Ahhh, mijn CND Emerald Shimmer zat niet goed dicht. Maar verder is alles aangekomen!
Die groene van Anchors Away is GAIL, en Simply Smashing ook![]()
I haz a happy!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Mss het volgende:
Ahhh, mijn CND Emerald Shimmer zat niet goed dicht. Maar verder is alles aangekomen!
I haz a happy!
Die groene vind ik ook erg mooi idd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Mss het volgende:
I haz a happy!
beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Debsterr het volgende:
Thanks meisjes, het was denk ik de pizza die iets te vet was. Al een tijdje niet hoeven overgeven maar ik hou zo'n gammele maag.
Ik ben heel benieuwd naar Sea Spray. Ik hoop dat die morgen binnenkomt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die groene vind ik ook erg mooi idd!
Ik heb ook die gele met glittertjes, die mag wel weer weg, mijn handen lijken er nog witter door dan dat ze al zijn
Pfff stuudjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet nu studeren. Misschien vanavond
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Mss het volgende:
OMG, ik test even de crackle lak! Ik was in de veronderstelling dat die ook geluid maakte. Dat je hem hoorde kraken.
Ja, jullie mogen lachen
Yes, mijn Crimson' Sparkle is er ook een beetje opleeggelopen, die maakt ook zo'n sop geluid als je 'm dichtdraait!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens denk ik dat het door die CND dopjes komt, de mijne hadden ook rond de rand wat gelekt, bijna allemaal. Ik denk dat die dupkes bij bepaalde temperaturen krimpen en uitzetten, waardoor er lak langs de rand kruipt tijdens het vervoer.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Mss het volgende:
OMG, ik test even de crackle lak! Ik was in de veronderstelling dat die ook geluid maakte. Dat je hem hoorde kraken.
Ja, jullie mogen lachen
't is geen knetterkauwgom!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Mss het volgende:
Ja, jullie mogen lachen
Mafkeesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Precies dat geluid had ik in mijn hoofd
Mensen die zichzelf leuk vinden zijn vaak heel vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, soms ben ik een rare! Maar wel een leuke
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf leuk vinden zijn vaak heel vervelend
LOL BESTELLEEEENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Mss het volgende:
Zo, TD binnen, morgen met een beetje geluk de lakjes die ik met sjaantje mee had besteld, en nu weer 2 lakjes van SI overgenomen. Ik ben terug!
Nu heb ik straks 1 Models Own lakje, dat ziet toch ook niet uit
www.google.nlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Mss het volgende:
Nu is het wachten op de eerste die de site van Models Own voor me linkt.
http://www.modelsownit.co(...)l-nail-polishes.htmlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet omdat ik zelf niet wil zoeken. Maar om me aan het falen te helpen
Hoe is het met de shakes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb honger
Ik heb gourmet met de klas
Die begint pas om 7 uur
Dus zoek ik nu wat want mijn maag eet zichzelf op
Ik heb niet gefaald want Peacock Green was niet op voorraadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.modelsownit.co(...)l-nail-polishes.html
OH LOL. Ik dacht al, je zei vandeweek dat je bapoa ging eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ben ik na 2 dagen mee gekapt omdat ik daar niet goed van werd
Vervelend dat je er niet lekker van werdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ga maar weer door zoals ik al deed
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Euh......ik kom net thuis en er ligt een Nfu Oh #63 in een enveloppe op mij te wachten.
Ik kan me er niets van herinneren dat ik die heb geruild of gekocht van iemand. net heel mijn PM box doorgespit, maar daar ook niets van terug te vinden.
Afzender is uit Leeuwarden, en ja ik weet dat 1 van jullie Dames uit Leeuwarden komt maar wie nog maar weer??? En waarom staat dit prachtige lakje ineens voor mijn neus?![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Debsterr het volgende:
Thanks meisjes, het was denk ik de pizza die iets te vet was. Al een tijdje niet hoeven overgeven maar ik hou zo'n gammele maag.
Nfu Oh zit zelf ook in Leeuwarden he, heb je nog iets van ze te goed misschien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Euh......ik kom net thuis en er ligt een Nfu Oh #63 in een enveloppe op mij te wachten.
Ik kan me er niets van herinneren dat ik die heb geruild of gekocht van iemand. net heel mijn PM box doorgespit, maar daar ook niets van terug te vinden.
Afzender is uit Leeuwarden, en ja ik weet dat 1 van jullie Dames uit Leeuwarden komt maar wie nog maar weer??? En waarom staat dit prachtige lakje ineens voor mijn neus?![]()
hihi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Mss het volgende:
Puckzzz zei toch van de week dat ze nog geen Nfu oh's had? Ik denk dat iemand je er eentje cadeau heeft gedaan!
Was jij het? Ik kan het stempel niet lezenquote:
ik denk dat de boosdoener het rechtstreeks vanuit de webshop naar je heeft laten opsturen als de stempel uit Leeuwarden komt, daar zit die toko namelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was jij het? Ik kan het stempel niet lezen
Jah echt wel!!quote:
Eerst ff met Beer naar schoolquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo naar de slager, kijken hoe hij in een varken gaat snijden
ik denk met een mesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo naar de slager, kijken hoe hij in een varken gaat snijden
netjes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Nu in 4 weken bij de weightwatchers 4,2 kilo kwijt. Mooie tijd vanavond om dat te vieren met een etentje
Whoei, wat supergoed!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Nu in 4 weken bij de weightwatchers 4,2 kilo kwijt. Mooie tijd vanavond om dat te vieren met een etentje
Big nomz!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo mijn mes in de kip steken. Fajitas omnomnom!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy ik loop zometeen langs de brievenbus voor je!
Mijn luistertoets mocht niet VOOR 25 JANUARI 2011 afgenomen worden. Die had ik op de 24equote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb net het examenreglement nog eens doorgenomen, omdat ik van 2 tentamens de cijfers nog niet terug heb. Blijken die cijfers binnen 10 werkdagen binnen te moeten zijn.
En wanneer waren die tentamens dan? Nou, 24 dec. en 4 jan. !!!
Peekshur proof?? You took peekshur, or what? Me no getz you....quote:
Heel goed!!! En thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Peekshur of Lindy having fajita noms!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Peekshur proof?? You took peekshur, of what? Me no getz you....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |