Waddup met de trein?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
AAARGH IK HAAT TREINEN!
Sorry, dat moest er even uit.
Wat heb je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
GVD mama neemt dr telefoon niet op en ze moet me nog ziekmelden
neen, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef princess-a het volgende:
Morning ladies![]()
Oeh sterkte voor je oma Dico!
Weet iemand van jullie of de Klippan bank van Ikea uit elkaar kan? Ja toch?
Da's best irritant eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zit te hoesten en te niezen tegelijk
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
Gaat er iemand van hier naar de huishoudbeurs?
Nee, dat was echt een 1 keer maar nooit weer-ervaringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
Ja want dat doet zeer aan mijn hoofdquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je bent al 2,5 uur te laat op school en nog steeds niet gebeld?
NEEEE!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholpleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Huishoudbeurs is eng. Allemaal huisvrouwen die een metro in willen die al propvol zit, inclusief die trektassen. Trauma's.
SQ Gone Wild!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholplein
Ja maar ik kom er nooit binnen, ik heb gewoon de pech dat m'n metro langs de RAI komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige toffe aan de HHB is de gratis wijn op het alcoholplein
Neuh.. Eerder: SQ does what she always doesquote:
srsly?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Joysa het volgende:
's Werelds duurste vibrator
’S WERELDS DUURSTE VIBRATOR STAAT OP DE HUISHOUDBEURS
Amsterdam’s meest toonaangevende erotische winkel Drake’s Erotique zal naast haar betaalbare Couture Collection ook ‘s Werelds meest luxe lustobjecten op de beurs displayen. De Drake's Platinum collectie heeft als hoogtepunt ’s werelds duurste vibrator van ¤ 10.000. Dit model is in Nederland alleen bij Drake's Erotique te zien.
Dat wil je toch neit missen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm![]()
in spoiler, want groot.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |