Heb gewoon een grote koekenpan die ik gebruik, past net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen normale bakpan die groot genoeg is daarvoor.![]()
Ja, zit een deksel bij en dat ding is elektrisch. Ik zag hem liggen, maar dacht vraag eerst ff hier.
Ahh dat varkentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Ik heb zo'n USB stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Thanks Trovey & Kadooosh, hier kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef trovey het volgende:
Het kan maar echt super gaan ze er niet in worden...althans dat vond mijn buurman niet.Zelf ben ik niet zo'n pizzafan. Als je ze echt goed wilt klaarmaken dan zou je zo'n echte pizzapan moeten aanschaffen die heel erg warm gaat worden (400 graden).die bevalt mijn buurman wel. Bestron heeft er eentje in het assortiment (gehad) die erg goed was en ook een leuke prijs had. De pan van de Action is meer te gebruiken als hapjespan dus prima bruikbaar, niet super voor pizza maar ook niet onmogelijk.
![]()
Dit is de Bestron
[ afbeelding ]
C1000....2 stuks voor nog geen 40 cent (37 of 39), hun basismerk(rood/witte verpakking) en alhoewel het niet 20-laags is met vrolijke poppetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Ik heb gemerkt dat de lokale Action als enige nog goedkope keukenrollen per 4 stuks voor 1 euro verkoopt![]()
waar nu alle supers per 3, 3 euro vragen
![]()
Herkennen de cassières je al?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.
In Zevenaar hebben of hadden ze die.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
Hebbesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil die thermosbekers uit de weekaanbiedingMaandag maar eens langs gaan.
Toch niet die zilveren he?quote:
de duurdere, niet dat cheape ding iig... Grijs met een manometer (al sla je me dood, geen idee wat dat is).quote:
Die heb ik in het rood en die is kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |