En?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb op Zaterdag de Action getrotseerd
Chocomelkquote:
Wat ga je met die 20 mandjes doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef Ole het volgende:
[..]
En?
Ik had van de week:
stuk of 20 mandjes ()
wasmiddel
sloffen(maar 3.50, ergens anders gezien voor 6 euro)
a5 schriften met spiraal
verjaardagskaarten
Altijd handigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef Ole het volgende:
Er staan er 5 bij mijn buro/ tafel
eentje met snoeren, eentje met medicijnen, eentje met make up/ haardingetjes, eentje met pennen, eentje met A4 papier, eentje met kantoorspullen.
2 boven de kapstok voor sjaals/ handschoenen
1 in de kledingkast voor sokken
vast nog eentje in de badkamer...
maar ik heb iets overdreven: ik heb 8 grote vierkant,. 4 lage A4 formaat en 3 mini's
Nog steeds veelMaar het nog 3 platte en 1 grote te bestemmen, dus komt wel goed
Ik kom om in de kleine frutsels en rotzooitjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd handig, ik dacht al dat je ze overal en nergens voor zou gebruiken
![]()
Opgeruimde spullies
Ik heb vandaag een rondje door de tuin gemaakt maar de solarlampjes blijken niet echt catproof te zijn. Dat ze ze afbreken bij dat kunststof stukje is niet zo erg, maar ze slopen complete lampenhoofdjes. Het is een slagveld!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef AnnekeM het volgende:
Binnenkort ook maar weer es kijken voor een paar solarlampjes voor in de tuin. Staat wel heel schattig, maar niet als de katten er weer eens één om hebben gegooid. Meestal breekt dan het kunststof stukje af, waarmee je hem in de grond steekt.
Dan maar zonder kunststof de grond in. Kun je meteen zien welke al een x om zijn gegooid
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rondje door de tuin gemaakt maar de solarlampjes blijken niet echt catproof te zijn. Dat ze ze afbreken bij dat kunststof stukje is niet zo erg, maar ze slopen complete lampenhoofdjes. Het is een slagveld!
Je kunt op een gegeven moment ook teveel mandjes hebben hoor.....kun je ze allemaal weer niet kwijt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik kom om in de kleine frutsels en rotzooitjes.
Is ook altijd een tip als ze bij Oprah of Phil huizen gaan opruimen: mandjes en zo![]()
nu is het ook weer niet zó erg bij mij hoor![]()
En ze staan nog leuk ook
ik weet bijna zeker van wel dat zijn die wit/rood/geel toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze eigenlijk ook VGAkabels bij de action?
De Bilt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:24 schreef CecilBDemented het volgende:
De enige action in de buurt is utrecht Amsterdamse straatweg, en dat is echt een KUT winkel.
spijtig aangezien die in Heerhugowaard echt super relax is!
iemand anders nog een fijne action in de buurt van utrecht?
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker van wel dat zijn die wit/rood/geel toch?
ik hewb nog een partij thuis liggen, mag ook weg voor een actionprijsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze eigenlijk ook VGAkabels bij de action?
Die is IJsselstein is grooooooooooot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:24 schreef CecilBDemented het volgende:
De enige action in de buurt is utrecht Amsterdamse straatweg, en dat is echt een KUT winkel.
spijtig aangezien die in Heerhugowaard echt super relax is!
iemand anders nog een fijne action in de buurt van utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |