Meen je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
Fuuuuu, kom er net achter dat ik de audiokabel van 2,5M gekocht heb ipv 10M.
Terwijl ik toch echt die van 10M in mijn handen gehad heb
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
Tuinlampen uit de folder hadden ze vandaag nog niet
Waren nog niet geleverd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?
Iemand uberhaubt ervaring met de solarlampen? Ik heb 2 van 1,19 gekocht? Zal ze morgen eens de tuin inprikken en hopen op zon
Mijn algemene ervaring met de solarlampen van de Action is goed. Gaan lang mee en overleven de winter in tegenstelling tot duurdere lampen die ik gehad heb waar vaak vocht kwam in het solargedeelte en dan is hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?
Iemand uberhaubt ervaring met de solarlampen? Ik heb 2 van 1,19 gekocht? Zal ze morgen eens de tuin inprikken en hopen op zon
Die van mij komen na een winter in de tuin weer langzaam tot leven. Sommigen hebben het niet overleefd, maar dat ligt dan meer aan m'n katten (geen idee hoe ze 3 lampen kunnen mollenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb morgen een zo goed als lege schooltas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Melochan het volgende:
Vandaag helaas niet aan de action toegekomen, maar dat ga ik maar al te goed maken met een tripje op vrijdag. Mét auto, dus lekker volladen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Melochan het volgende:
Haha, ik heb echt 'geluk' dat er in een straal van 15 kilometer geen Action zit, anders zou ik met écht veel rommel thuiskomenDe laatste keer dat ik ging kwam ik thuis met maatbekers, soepkommen en spatels. Ik woon nog thuis, en ik sta bijna nooit in de keuken. Maar het was zo goedkoop
Ik hoef maar 600 meter te fietsen vanaf school.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Melochan het volgende:
Haha, ik heb echt 'geluk' dat er in een straal van 15 kilometer geen Action zit, anders zou ik met écht veel rommel thuiskomenDe laatste keer dat ik ging kwam ik thuis met maatbekers, soepkommen en spatels. Ik woon nog thuis, en ik sta bijna nooit in de keuken. Maar het was zo goedkoop
200 meter vanaf thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 600 meter te fietsen vanaf school.
Dat zou ik ook graag willen weten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook vga kabels?
Fijn, ben net bij de Action geweest, geen VGA kabels!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten!
Ze hadden ze nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ik morgen even ga. Hebben ze die mandjes nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |