Oplaadbare batterijen bijna leeg?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemd
Dan is je portemonee over een jaar dus leeg...begin maar vast met sparen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:28 schreef altootje86 het volgende:
ohoh.... de geruchten dat er na de verbouwing een action naast (of boven, of zoiets) mijn werk komt te zitten komen steeds vaker voorbij*risico*
gelukkig voor mijn portemonnee is dat ws. pas over een jaar...
Toevallig zag ik gister 1 snoer van de 6 weer branden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemd
Jup, 10 meter voor ¤1,50.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
10M?
Ik heb voor 5 euro 5M een keer gekocht, maar die kabel staat erg strak![]()
Zit er over te denken om deze te halen
Vergeef me, maar wat ligt daar voor Dierenfolder?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor maar ¤1,50
Is m'n muismat.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat ligt daar voor Dierenfolder?![]()
Ah okequote:
Muismat van dierapotheker.nlquote:
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Muismat van dierapotheker.nl...ja die ligt hier ook naast het toetsenbord.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Melochan het volgende:
Ik kom hier even binnenvallenWeet iemand of ze bij de Action ook TV-kabels verkopen? Dit soort dingen?
quote:
Kun je meteen dan even goed van de gelegenheid gebruik maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dankjewel! Morgen naar de Action
jammer dat ie totaal niet in de buurt zit, anders zou ik er vaker binnenwippen.
Je hebt me doorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je meteen dan even goed van de gelegenheid gebruik maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |