ik ben geweest net (dat is het voordeel dat de action hier om de hoek zit) en ze hadden die grote vazen nog.. 5.99 euro!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
oftewel...dat wordt er heen gaan met de autoHad net wat nieuws gehaald voor die 2 vazen dus ik baal enorm dat er 1 kapot is gegaan...
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef piepkuiken21 het volgende:
of van die potjes waar je zelf plantjes kan kweken?
ik geloof 2 euro voor 2 potjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat kosten ze, ik ben van plan om morgen te gaanwelke kruiden kun je kiezen?
ik had ze donderdag al in mn mailbox. Maar ze zijn eigenlijk altijd hetzelfde als in Belgie en daar begint de actie een halve week eerder!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de weekaanbiedingen komen, dacht dat ze er altijd op Zondag zo vroeg al stonden...
Da's wel een lollige.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Uit de 100 nieuwste artikelen:
Voor 4,75 deze leuke tas
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een leukerd voor een (zomer)dag naar het park/strandquote:
quote:
Oeh, is die van de Action? Moet ik die morgen gaan kopen?quote:
Muts. Dat is ook te verwachten met Kuschelweich creme.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, is die van de Action? Moet ik die morgen gaan kopen?![]()
En gloeiendegloeiende.
Ik heb een briljante wasverzachter van Robijn gekocht metamadeltjeslucht
. Maar nu is dat spul zo dik dat het niet uit het bakje gespoeld wordt.
Drie wassen verder zit het er nog in. Dus ik heb het nu met een spuitje water op gang geholpen en draai een leeg machien op 90 graden. Moest toch weer eens gebeuren en hopelijk helpt het. En ik ga op zoek naar een neutrale DUNNE wasverzachter waar ik de heerlijkheid mee kan mengen.
Geen vierkante in Bredaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Ze hebben grote bloemvazen. Maar of die dan jullie smaak zijn, dat moet je zelf gaan bekijken.
Die heb ik vorig jaar ook gekocht daar, best handig. Ik bedenk me nu alleen dat ik geen idee heb waar ik hem heb gelaten..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Uit de 100 nieuwste artikelen:
Voor 4,75 deze leuke tas
[ afbeelding ]
En ik zie lifetime-tuinhandschoenen voor een 1 euro, ff halen
Koop je toch weer nieuwe?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook gekocht daar, best handig. Ik bedenk me nu alleen dat ik geen idee heb waar ik hem heb gelaten..
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof! Want dan kan ik mijn loco vragen om samen met mij te gaan. Ben er al veel te lang niet geweest want ik vind het te ver fietsen.Ik kan niet wachten tot de solarlampionnetjes er weer zijn, die van mij hebben de winter niet overleefd ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |