geen idee. hier niet in elk geval. maar misschien heeft iemand in je omgeving er gewoon een liggen. ze worden ook wel als relatiegeschenk gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Mirjam het volgende:
oh, daar kom ik nooit
maar zitten die ook in het ziekenhuis, of dat niet?
want heb het nodig voor iemand in het ziekenhuis
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee of de action cvan die stressballen verkoopt?
van die knijpdingen?
of een andere winkel die dat heeft?
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.
Of voor de kinderen in haar kleuterklasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemers
Kruidvat heeft vaak zo'n figuurtje van rubber, met een paar plukken wol als haar bovenop (tijd geleden gekocht).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
Ja ze zijn er. Ik heb net een gele met roze 'haar' gekocht. Ligt bij het speelgoed. Op de verpakking staat 'stressbal'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
let maar op... er kan meer in/op/aan dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker klein, dan kan je niet zoveel meenemen
Ja die hebben ze,heb ze gekocht toen zoonlief op kamp ging afgelopen zomer,liggen bij de tassen,rugzakken e.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:28 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook bagagelabels?
Ik vind ze fijner dan de winkelkarretjes of die rare dingen die je achter je aan moet slepen.quote:
je bedoelt die kleine autootjes, kevertjes en paddestoeltjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Miendientje het volgende:
Ik vind dat bureaustofzuigertje trouwens ideaal in de strijd tegen de kattenharen. De borsteltjes borstelen de vastzittende haren van de bekleding van mijn bank en losse haartjes worden op gezogen. En hij is ook handig als je een gaatje moet boren. Zo'n klein stofzuigertje is een stuk makkelijk bij de boor te houden dan een echte stofzuiger, ik kon het zelfs in mijn eentje, boor in de ene hand en stofzuigertje in de andere. Dat was mij met een echte stofzuiger nooit gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |