niet gezien natuurlijkquote:
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoelquote:
Carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
Geen idee, maar ik denk bij hoempapa aan carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Het ging dan ook meer om de titelquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoel
zeikerdquote:
Jawel hoor. Skihut, carnaval, schlagers, hardstyle, etc... allemaal hoempapa-ellende.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwamquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeikerd![]()
carnavalen dit jaar ga ik gas ontmaagden op carnavalsgebied
![]()
![]()
pm als je wiltquote:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemakenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwam
Been there, done that, fucked up my t-shirt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemaken
Hier gelukkig nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat carnaval is wel wennen hier, zelfs bij de blokker hebben ze een hele afdeling met dir troep en overal wordt nu al die slechte muziek gedraaid
LOL, dat komt wel in de buurt jaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien slaat het volgende meer op wat je bedoelde, Peu:
Pech voor hem dat bigamie bij wet verboden is.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
nu moet ik weer aan stef bos denken
ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw
Pappaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingenquote:
Been there, done thatquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingen
Dat is een van mijn grootste dromen en mijn grootste angst. Ik kan het uit mn hoofd, incl op mn gitaar erbij spelen. Alleen niet voor m'n papaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingen
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een van mijn grootste dromen en mijn grootste angst. Ik kan het uit mn hoofd, incl op mn gitaar erbij spelen. Alleen niet voor m'n papa
Elk woord klopt ook exact
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |