quote:
quote:
Truste Babsquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom, dus nooit weer
Maar goed, sigaret is op. Slaap lekker iedereen, en dikke kus!
Truste babs!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooh, ik wel. Juist dat na genieten vind ik net zo lekker. Alcohol en weed geven me nooit dat gevoel en heb er meer last van daarna.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ask peuquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waaaaaaaar????????????? ik ook drank!
party partyquote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Miss kan ik je ook nog eventueel van dienst zijn a la taxiservice etc.. Laat maar wetenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoimaar nee, ik blijf thuis, ga nu niet meer in de auto stappen
heb ik gezegd in de autoquote:
Over een maand pasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet uitgenodigd
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik gezegd in de autowat voor een feest zou ik over een maand nu geven?
had pas 2 mensen uitgenodigd en dat was alleen omdat t toevallig ter sprake kwamquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet ook van niks hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind t schandaligquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had pas 2 mensen uitgenodigd en dat was alleen omdat t toevallig ter sprake kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |